Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
AGspecial rašė:Pas mano m63 sėdynė jau buvo prarasta..
mano 1968 m63 buvo su tokios sėdynės likučiais. Kadaise tvarkydamas nesukau galvos, padariau paprastai ir užmiršau. Dabar pamačiau 1967 metų sėdynę su tais charakteringais kampais ir parūpo. Galima būtų daryt išvadą, kad tokia sėdynė iš Ural priekabos dingo kartu su lingėm.
Manau, kad buvo tokia komplektacija 1963-64 metais. Plačiau apie tai https://oppozit.ru/post_104187.html Tik raidė A modelyje nematyta, nors mano turimo variklio numeracija prasideda raide A (A19389) - dokumentuose įrašyti tik skaičiai. Gal tai kažkaip susiję.
Raimis rašė:Ką manote apie šio motociklo autentiškumą? Ar daug buvo pagaminta tokių K750 su teleskopinėm šakėm? Kokis gamybos laikotarpis?
Teko matyt tokios komplektacijos , metai 62-63 .Tik sioje foto nesimato galinio sparno atverciamos dalies,butu jau po 64m , o tokiu duslintuvu neteko matyt po 63.... Gamybos tirazas -tiek kiek pagamindavo per metus galima primesti +\- K750 A nei Lentelese nei techniniuose pasuose neteko matyti.
Klausiu dėl to, kad turiu K750 1962 metų ir norėčiau žinoti, ar jis galėjo būti su teleskopinėm šakėm. Tiksli motociklo pagaminimo data (mėnesis) nėra žinoma. Bet darant prielaidą, kad tai galėjo būti metų pabaiga, o straipsnis, iš kurio nuotrauką įdėjau, išėjo 1963 metų vasario mėnesį- laikotarpis labai artimas. Gal ir galėjo?
Raimis rašė:Klausiu dėl to, kad turiu K750 1962 metų ir norėčiau žinoti, ar jis galėjo būti su teleskopinėm šakėm. Tiksli motociklo pagaminimo data (mėnesis) nėra žinoma. Bet darant prielaidą, kad tai galėjo būti metų pabaiga, o straipsnis, iš kurio nuotrauką įdėjau, išėjo 1963 metų vasario mėnesį- laikotarpis labai artimas. Gal ir galėjo?
Visad buvo ekspermentiniai modeliai (ar modifikuoti ) ju paleisdavo ir viena ir 10 ,ivairiai, pries pradedant masine gamyba....
Su teleskopine šake turėjo būti pradėtos leist ir kitokios ratų stebulės, nes naujoji priekinių stabdžių lėkštė senai stebulei netiktų. Su ratų stebulėmis automatiškai keitėsi ir galinis reduktorius (dėl tos pačios priežasties). Mažai tikėtina, kad gamykloje dėtų tik vieną skirtingą ratą ant motociklo dėl pakeistos šakės. Raimi, matyt reikėtų visumą vertint, ar visų ratų stebulės vienodos, koks galinis reduktorius. Jei šakę prireikė keist eksploatacijos metu, tai niekas dėl to visų ratų ar reduktoriaus nekeistų. Nors per tiek metų ten gali būt visko primaišyta
AGspecial, apie tai kaip tik rašyta nuorodoje Oppozit.ru. Jeigu neskaitei, ar nesupranti rusiškai tai trumpai - buvo gaminama priekinė stabdžių lėkštė teleskopinei šakei, tik su krašteliu senai, siaurai stebulei. Tokią lėkštę aš turiu, tik išlaužta centrinė dalis, per kurią prasikiša ašis. Gale buvo seno tipo reduktorius. Tą patį patvirtino dar vienas žmogus iš Oppozito, turintis 64-ų metų motociklą.