Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Klausimas dėl špikiavimo
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
jakovlevas rašė:Ačiū, bandysiu tuos ratus patikrint artimiausiu metu. Beje, kiek maždaug (nuo iki) gali kainuoti rato peršpikiavimas (pats darbas) ir kiek tai užima laiko?
Apie 100 lt ir 1 diena , ryte atiduodi , pavakare pasiimi , aišku , jei ratlankis nėra labai surauktas .
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
iš esmės galima prie kiekvieno matuot iš stipinų jų padėtį,susirašyt kiekvieno ir tada žinosi,kuriuos reikia atleist,o kuriuos veržt,žinant žinksni sriegio,net gali pasiskaičiuot,kiek kuri špika reiks pasukt į kuria pusę,kad gerai butų,o susižymėjimas paprasta-atsižymet,nuo kurio pradejai ir skaičiuot...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 49
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 22:20
- Miestas: Vilnius
Nuoroda ir tekstas
http://www.motodrive.com.ua/content/Spi ... olesa.html
Сначала желательно избавиться от радиального биения, "яйца" (если оно есть).
Потом уже править боковые биения. Они "уводятся" натягиванием спиц с противоположной стороны и ослаблением с "выступающей". Здесь главное - не перестараться, крутить помаленьку и всё время контролировать. Причём, натянув спицу, например, "на один оборот" (и ослабив аналогично с противоположной стороны), соседние с ней спицы тоже нужно немного натягивать или ослаблять (в зависимости от стороны), каждую на 90 градусов меньше (и следующие за ними тоже).
Вся эта процедура требует усидчивости и терпения...
http://www.motodrive.com.ua/content/Spi ... olesa.html
Сначала желательно избавиться от радиального биения, "яйца" (если оно есть).
Потом уже править боковые биения. Они "уводятся" натягиванием спиц с противоположной стороны и ослаблением с "выступающей". Здесь главное - не перестараться, крутить помаленьку и всё время контролировать. Причём, натянув спицу, например, "на один оборот" (и ослабив аналогично с противоположной стороны), соседние с ней спицы тоже нужно немного натягивать или ослаблять (в зависимости от стороны), каждую на 90 градусов меньше (и следующие за ними тоже).
Вся эта процедура требует усидчивости и терпения...
Gimęs žvejoti, verčiamas dirbti.
jakovlevas rašė:Ačiū, bandysiu tuos ratus patikrint artimiausiu metu. Beje, kiek maždaug (nuo iki) gali kainuoti rato peršpikiavimas (pats darbas) ir kiek tai užima laiko?
Aš buvau radęs 150 Lt už vieno rato stipinavimą ir apie savaitę... Šiti seni rusiški ratai juk patys iš savęs yra kvadratiniai, o kur dar koks ratlankio kraštelis įlenktas bus, tai nežinau kaip su indikatorium reiktų sugaudyti viską. O svarbiausia tai, kad milimetras ar du kreivumo jokių pojūčių neduoda važiuojant, nors ir ant 100 km/h. Tik geriausia susidėti naujas stipinų galvutes, kad galėtum normaliai varžyti pirmyn atgal po keletą kartų, nes iš senų galvučių greitai tik apvalumai lieka.
Būna nesiseka, nesiseka, tada labai nepasiseka ir vėl nesiseka, nesiseka ...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Prie senų ratlankių su tuo indikatorium gali nė nesiartint.
Geriausias indikatorius -markeris chromuotiems ir kreidelė dažytiems ratlankiams.
Špikiuojant tikrinami vidiniai ratlankio paviršiai, ant kurių užsimontuoja padanga.
Jei ratlankis daugmaž ištiesintas dar prieš dažymą ir špikiai tvarkingi, surinkimo ir suderinimo laikas, apie 2 valandas.
Geriausias indikatorius -markeris chromuotiems ir kreidelė dažytiems ratlankiams.
Špikiuojant tikrinami vidiniai ratlankio paviršiai, ant kurių užsimontuoja padanga.
Jei ratlankis daugmaž ištiesintas dar prieš dažymą ir špikiai tvarkingi, surinkimo ir suderinimo laikas, apie 2 valandas.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]