Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Klausimas apie MB123 universalo pakaba

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Greitizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 286
Užsiregistravo: 02 Bal 2004, 13:29
Miestas: Panevezys-Vilnius

Standartinė Greitizz »

Geras pasirinkimas w123T, tik bus sunku surasti gyvą, beje turiu AMG spoilerį būtent universalui, je ką :-)
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Greitizz rašė:Geras pasirinkimas w123T, tik bus sunku surasti gyvą, beje turiu AMG spoilerį būtent universalui, je ką :-)


Pasirinkimas apskritai negalimas, nes w123T nėra. Sedanas (arba visureigio kėbulas) žymėtinas w123, coupe c123, universalas s123 ir t.t. O T raidė prisideda prie modelio pavadinimo, ne kėbulo indekso. Pavyzdžui 280TE - universalas, benzininis su 2,8l varikliu ir įpurškimu; 300TD - universalas, 3l dyzelis (ne turbo, kaip kartais klaidingai manoma). O gyvą surasti galima tik jie kainuoja atitinkamai.
Marrijuss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 117
Užsiregistravo: 22 Lap 2004, 17:59
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Marrijuss »

npn rašė:
Pasirinkimas apskritai negalimas, nes w123T nėra. Sedanas (arba visureigio kėbulas) žymėtinas w123, coupe c123, universalas s123 ir t.t. O T raidė prisideda prie modelio pavadinimo, ne kėbulo indekso. Pavyzdžui 280TE - universalas, benzininis su 2,8l varikliu ir įpurškimu; 300TD - universalas, 3l dyzelis (ne turbo, kaip kartais klaidingai manoma). O gyvą surasti galima tik jie kainuoja atitinkamai.


Kaip suprantu modeliai 240TD ir 300TD su paprastais neturbininiais varikliais (iš universalų). Tai ar šių Mersedesų karta (123) turėjo variklius su turbinomis?
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Is pokalbio su Raimiu supratau, kad taip.
Vartotojo avataras
viktoras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 983
Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė viktoras »

T tai sutrumpinimas nuo "touring" kiek suprantu, t.y. universalas
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

viktoras rašė:T tai sutrumpinimas nuo "touring" kiek suprantu, t.y. universalas

Tikrai taip. O su turbina buvo 3 litrų dyzelis. Bet labai retas variantas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
diesel
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1145
Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
Miestas: Kaunas

Standartinė diesel »

virgas rašė:Is pokalbio su Raimiu supratau, kad taip.


Kolega Virgai, o kad Oldtimer forumo dieselis pardavinejo originalu 3.0l turbo dyzeli, su originalia ABS sistema ir galo hidraulika, Jums nieko nesako? Pats svajojau apie toki ir gavau. Vazinejau ir vargo nemaciau, zinoma po kap.remonto. Neseniai pardaviau ji, isvare i Afrika :(. Trauke kaip zveris, net benzus lengdavau :).

nuoroda http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... highlight=

Butu labai keista, jei dar kas lietuvoje rastu originalu 3.0l turbo dyzeli .... :(
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Marrijuss rašė:Kaip suprantu modeliai 240TD ir 300TD su paprastais neturbininiais varikliais (iš universalų). Tai ar šių Mersedesų karta (123) turėjo variklius su turbinomis?


Žinoma su turbinomis irgi buvo (tai nuo w116 prasidėjo), bet visi tik 3 litrų. Sedanai 300D turbodiesel ir coupe 300CD turbodiesel (buvo ir ne turbo) gaminti išskirtinai tik JAV rinkai. Pagamintų auto kiekiai: 300DT - 75261vnt, 300CD - 7502vnt, 300CDT - 8.007vnt. Tas pats ir su to meto S klasės dyzeliais todėl rasti tokį rasti Lietuvoje gerokai sunkiau net nei universalą, kurie nebuvo skirti tik Šiaurės Amerikai. Universalai žymimi 300TD turbodiesel (kartais analogiškai pirmiesiems neoficialiai trumpinama 300TDT), jų pagaminta 28219vnt.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

diesel rašė:Kolega Virgai, o kad Oldtimer forumo dieselis pardavinejo originalu 3.0l turbo dyzeli, su originalia ABS sistema ir galo hidraulika, Jums nieko nesako? Pats svajojau apie toki ir gavau. Vazinejau ir vargo nemaciau, zinoma po kap.remonto. Neseniai pardaviau ji, isvare i Afrika :(. Trauke kaip zveris, net benzus lengdavau :).

nuoroda http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... highlight=

Butu labai keista, jei dar kas lietuvoje rastu originalu 3.0l turbo dyzeli .... :(


Galo hidraulika - nivomatas standartinė universalo "opcija". ABS nebuvo toks jau dažnas dalykas (nes kainavo papildomai 2500 - 3000 dm), bet nėra ir itin unikalus.
Dėl traukimo jis "traukė kaip žvėris" lyginant nebent su kitais to meto atomosferiniais dyzeliais (arba mažalitražiais benzininiais). Pvz ankstyvieji 123 su 200D su automatine dėže šių dienų supratimu yra labai nerangūs (isibėgėjimas iki 100km/h per 33s) Turbodyzelinis 3l universalas 100km/h pasiekia per 15s. Max greitis 165km/h. Kai tuo tarpu analogiškas benzininis 280TE iki 100 įsibėgėti turi per 10,2 - 11,2s (priklausomai nuo dėžės) ir max greitis 195 - 200. Nekalbant jau apie S klasės "stambaus kalibro" benzininius...
Bet šiaip pasirinkimas, aišku labai geras.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

diesel rašė:
virgas rašė:Is pokalbio su Raimiu supratau, kad taip.


Kolega Virgai, o kad Oldtimer forumo dieselis pardavinejo originalu 3.0l turbo dyzeli, su originalia ABS sistema ir galo hidraulika, Jums nieko nesako? Pats svajojau apie toki ir gavau. Vazinejau ir vargo nemaciau, zinoma po kap.remonto. Neseniai pardaviau ji, isvare i Afrika :(. Trauke kaip zveris, net benzus lengdavau :).

nuoroda http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... highlight=

Butu labai keista, jei dar kas lietuvoje rastu originalu 3.0l turbo dyzeli .... :(

Ech, kaip gaila, kad tas buvo pries puse metu... :?
Skelbti atsakymą