Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

IŽ 56 variklio remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

ginčytis nedrįsiu, bet jus kaip tik esat neteisu. nes jei diskai yra padilę ,akd ir po 0,1mm, tai per 6 diskus jau susidaro 0,6mm. tai jei suveršit diskus kaip parašyta knygutėje tai garantuotai sankaba buksuos, nes spyruokles nespaus diskų reikiama jėga.aišku ir spyruoklių susidėvėjimas daug įtakoja. , bet aš darau pagal tokią sistemą ir pakolkas ji nepavedė. nes kaip minėjau iš pirmo karto nevisą laiką pavyksta, tai gali tekt išardyt, o gal ir ne.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Prašome atkreipti dėmesį, kad spyruoklių įveržimas reguliuojamas pagal sudėtus diskus (nesvarbu, kokio jie storio).
O kad vėliau, diskams padilus, gali pradėti buksuoti sankaba, tai savaime suprantamas dalykas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

Raimis rašė:Prašome atkreipti dėmesį, kad spyruoklių įveržimas reguliuojamas pagal sudėtus diskus (nesvarbu, kokio jie storio).
O kad vėliau, diskams padilus, gali pradėti buksuoti sankaba, tai savaime suprantamas dalykas.
Taip jūs teisus, ten suveržimas reguliuojamas pagal sudėtus diskus, ir jei jie nauji ,tai viskas tvarkoje.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Beprasmiška ginčytis. Paskaitykit, ką parašiau aukščiau. Įveržimą galima tinkamai sureguliuoti išlaikant nurodytą 3 mm tarpelį, nepriklausomai nuo diskų storio. Ir į brėžinį pažiūrėkit. Ir pagalvokit, tarp ko tas atstumas matuojamas. Ir į ką tarpusavyje detalės remiasi. Daugiau šiuo klausimu nerašysiu, nes jaučiu, kad nesugebu tinkamai paaiškinti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

aišku man viskas. nebesiginčyjam. iš patirties galiu pasakyt, kad tas 3 mm tarpelis tikdavo naujiem , bet ir tai nevisalaik. o naudotiem jau riek iš akies taikyt. ir reguliuot mano nurodytu būdu.
P.s gavot patarimą iš manęs, o ar juo naudotis, tai jau čia jūsų reikalas.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Klausimas dėl kikstarterio velenėlio sandarinimo. Ardydamas radau kairiajame variklio dangtelyje du guminius žiedukus, kuriuos laiko iš lauko įsidedanti įvorė. Bet ta įvorė visiškai laisva, niekuo nepritvirtinta. Nebent ten numatyta, kad ją prispaudusi laiko užvedimo kojelė. Kaip turi būti? Žiedukas, ko gero, turi būti tik vienas?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Standartinė sth55 »

Raimis rašė:Klausimas dėl kikstarterio velenėlio sandarinimo. Ardydamas radau kairiajame variklio dangtelyje du guminius žiedukus, kuriuos laiko iš lauko įsidedanti įvorė. Bet ta įvorė visiškai laisva, niekuo nepritvirtinta. Nebent ten numatyta, kad ją prispaudusi laiko užvedimo kojelė. Kaip turi būti? Žiedukas, ko gero, turi būti tik vienas?
Ta ivore prispaudzia tik kojele.
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

iš išorės vienas guminis žiedelis turi būt.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Standartinė zigmasmoto »

Raimis rašė:Klausimas dėl kikstarterio velenėlio sandarinimo. Ardydamas radau kairiajame variklio dangtelyje du guminius žiedukus, kuriuos laiko iš lauko įsidedanti įvorė. Bet ta įvorė visiškai laisva, niekuo nepritvirtinta. Nebent ten numatyta, kad ją prispaudusi laiko užvedimo kojelė. Kaip turi būti? Žiedukas, ko gero, turi būti tik vienas?
Iž- variklių, kikstarterio velenėlis, viena iš silpniausių vietų dėl tepalo pratekėjimo. Pagal katalogą dedasi vienas guminis žiedelis, o užvedimo kojelė užveržiama taip, kad įvorė spaustų guminį žiedelį. Dažnai praktikoje, dedami du guminiai žiedeliai, beje, jis originalus nebūna apvalios formos, o šiek tiek plokščias, dabar tokių nesurandu.
O dėl sankabos, viskas bus gerai, jeigu bus, kaip paveikslėlyje pavaizduota.
Asmeniškai dar neteko susidurti, kad dėl spyruoklių įveržimo buksuotų sankaba, nebent jos būtų labai jau nepriveržtos. Va tik buksuodavo, kai plastmasinių diskų, viršutinių dantukų būdavo daug nulaužtų.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

naujesniuose iž varikliuose ta tepalo bėgimo problema išspręsta.
Paveikslėlis