Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

IŽ 56 variklio remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

IŽ 56 variklio remontas

Standartinė Raimis »

Tvarkau tokį variklį. Su IŽ varikliu susidūriau pirmą kartą, todėl norėčiau kai kuriais klausimais pasikonsultuoti su žinančiais kolegomis.
1. Variklis skiriamas jau ne pirmą kartą ir paskutinį kartą blokai sujungti nededant jokios tarpinės (sandarinta kažkokiu laku ar dažais). Kaip turėtų būti iš tikro? Spėju, kad turėtų būti tarpinė. Jei taip- koks jos storis, nes tai įtakoja pavarų jungimo mechanizmo darbą.
2. Ar yra galimybė įsigyti naujus alkūninio veleno riebokšlius? Nuo generatoriaus pusės, ko gero, galima parinkti iš standartinių, o nuo sankabos pusės- riebokšlis įdomus, dvipusis. Ko gero, tai specifinė IŽ detalė, ir standartinių riebokšlių parduotuvėse jos nerasi. Dabar berašant kilo mintis- gal panaudoti du standartinius?
Klausimų dar bus. :-)
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Standartinė marjaxxx »

Tarpinės tarp blokų neturi būti, tik po greičių dėžės dangteliu.
Būna pirkti ižo riebokšlių rinkinių, ten rastum planetinius alkūninio salnikus. Originaliai dedasi berods toks labai platus, bet nežinau kur tokių būna pirkt. Kažkas sakė, kad žiguliuose kažkur tokie dedasi. Aš esu įdėjęs du dvigubus, nes ten jie lengvai telpa, nežinau ar gerai padariau.
tomasst3
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 520
Užsiregistravo: 02 Bal 2009, 14:11
Miestas: Mazeikiai

IŽ 56 variklio remontas

Standartinė tomasst3 »

Sutinku su Marjaxxx . Ten tarpinės tarp blokų lyg nereikia . . . Bet as naudoju tarpinę . Ryšium su tuo , kad blokų paviršiai ne visada būna lygū s . Naudoju poronitines tarpines 0,5 - 0,6 mm . Pavarų dėžė nestreikuoja - gerai funkcionuoja . Del veleno '' salniko '' kelis kartus naudojau tuos iš
komplektų . Ten po du juos dedasi . Jie siauresni , kai budavo vienas platus dėjosi . Viskas gerai . Senus variklius ardant randu visada viena platų idetą .
tom
Vartotojo avataras
Ramunas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 145
Užsiregistravo: 07 Lap 2004, 20:46
Miestas: Kedainiai- Hanau

Standartinė Ramunas »

Čia šiek tiek apie tarpines: http://www.motoizh.ru/modules.php?name= ... le&sid=722
Čia apie dėžės remontą. Naujesnio modelio, bet principai tie patys: http://www.motoizh.ru/modules.php?name= ... le&sid=683
Lengviau skaityti, kai prisiregistruoji.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Puikios nuorodos. Ačiū.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: IŽ 56 variklio remontas

Standartinė zigmasmoto »

Raimis rašė:Tvarkau tokį variklį. Su IŽ varikliu susidūriau pirmą kartą, todėl norėčiau kai kuriais klausimais pasikonsultuoti su žinančiais kolegomis.
1. Variklis skiriamas jau ne pirmą kartą ir paskutinį kartą blokai sujungti nededant jokios tarpinės (sandarinta kažkokiu laku ar dažais). Kaip turėtų būti iš tikro? Spėju, kad turėtų būti tarpinė. Jei taip- koks jos storis, nes tai įtakoja pavarų jungimo mechanizmo darbą.
2. Ar yra galimybė įsigyti naujus alkūninio veleno riebokšlius? Nuo generatoriaus pusės, ko gero, galima parinkti iš standartinių, o nuo sankabos pusės- riebokšlis įdomus, dvipusis. Ko gero, tai specifinė IŽ detalė, ir standartinių riebokšlių parduotuvėse jos nerasi. Dabar berašant kilo mintis- gal panaudoti du standartinius?
Klausimų dar bus. :-)
Tarp blokų tarpinė nesideda, iš gamyklos blokai sujungti " bakalitiniu " laku. Asmeniškai, vietoj lako naudoju " hermetiką ".
Iž- 56 nuo sankabos pusės dėjosi du riebokšliai, bent senesnių laidų, o Iž-planetos vienas dvipusis- platus. Kai nebeturiu vieno-plataus riebokšlio, naudoju Iž- jupiter du siaurus.
Mano žiniomis, riebokšlių galima gauti Kaune- Aleksoto turguje, arba Vilniuje Fino g.
Nuo generatoriaus pusės riebokšlis, taip pat dvipusis, bet galima įdėti ir vienpusį ( suprantama dvipusis geriau).
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

tas siauras riebokšlis ir yra dvipusis , jei dar nepastebėjot. jis tik siauresnis nei senieji riebokšliai, nes naujesniuose varikliuose tarp riebokšlio ir guolio fiksavimo žiedo dedamas toks platus perskirtas metalinis žiedas. jei kam bus neaišku galiu parodyt nuorodoje http://www.motovelosport.ru/cat/izh_directive/30.php 20 punktas.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Vietoj plataus riebokšlio įdėjau du. Pagal plotį sudėjus kartu kaip tik atitiko tą platųjį. Nuo generatoriaus pusės, matyt, teks dėti viengubą naują.
Dar pateiktose nuorodose nustebino kategoriškas tvirtinimas, kad po galvute nenaudojama tarpinė. Gi iš vieno kolegos girdėjau priešingai- tarpinė tikrai būna. Kokios būtų nuomonės šiuo klausimu?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
queviva
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 04 Rgp 2009, 20:24
Miestas: Merkinė

Standartinė queviva »

Na kiek esu matęs, tai nei viename Iž motocikle nebuvo tarpinės po galvute. Nežinau, ar jos buvo išimtos anksčiau, ar jų išvis iš gamyklos nebuvo.
Vartotojo avataras
makarka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 20 Lie 2010, 23:19
Miestas: Kupiškis

Standartinė makarka »

Na dar neteko girdėti,kad ižui po galvute tarpinę dėtų,kiek teko ardyt ižų tai nedėdavom tarpinių,ir garai suveržus kompresijos nepraleisdavo.
Tikram sovietomanui, negaila pilt į kiaurą baką :)