Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Tvarkau tokį variklį. Su IŽ varikliu susidūriau pirmą kartą, todėl norėčiau kai kuriais klausimais pasikonsultuoti su žinančiais kolegomis.
1. Variklis skiriamas jau ne pirmą kartą ir paskutinį kartą blokai sujungti nededant jokios tarpinės (sandarinta kažkokiu laku ar dažais). Kaip turėtų būti iš tikro? Spėju, kad turėtų būti tarpinė. Jei taip- koks jos storis, nes tai įtakoja pavarų jungimo mechanizmo darbą.
2. Ar yra galimybė įsigyti naujus alkūninio veleno riebokšlius? Nuo generatoriaus pusės, ko gero, galima parinkti iš standartinių, o nuo sankabos pusės- riebokšlis įdomus, dvipusis. Ko gero, tai specifinė IŽ detalė, ir standartinių riebokšlių parduotuvėse jos nerasi. Dabar berašant kilo mintis- gal panaudoti du standartinius?
Klausimų dar bus.
Tarpinės tarp blokų neturi būti, tik po greičių dėžės dangteliu.
Būna pirkti ižo riebokšlių rinkinių, ten rastum planetinius alkūninio salnikus. Originaliai dedasi berods toks labai platus, bet nežinau kur tokių būna pirkt. Kažkas sakė, kad žiguliuose kažkur tokie dedasi. Aš esu įdėjęs du dvigubus, nes ten jie lengvai telpa, nežinau ar gerai padariau.
Sutinku su Marjaxxx . Ten tarpinės tarp blokų lyg nereikia . . . Bet as naudoju tarpinę . Ryšium su tuo , kad blokų paviršiai ne visada būna lygū s . Naudoju poronitines tarpines 0,5 - 0,6 mm . Pavarų dėžė nestreikuoja - gerai funkcionuoja . Del veleno '' salniko '' kelis kartus naudojau tuos iš
komplektų . Ten po du juos dedasi . Jie siauresni , kai budavo vienas platus dėjosi . Viskas gerai . Senus variklius ardant randu visada viena platų idetą .
Raimis rašė:Tvarkau tokį variklį. Su IŽ varikliu susidūriau pirmą kartą, todėl norėčiau kai kuriais klausimais pasikonsultuoti su žinančiais kolegomis.
1. Variklis skiriamas jau ne pirmą kartą ir paskutinį kartą blokai sujungti nededant jokios tarpinės (sandarinta kažkokiu laku ar dažais). Kaip turėtų būti iš tikro? Spėju, kad turėtų būti tarpinė. Jei taip- koks jos storis, nes tai įtakoja pavarų jungimo mechanizmo darbą.
2. Ar yra galimybė įsigyti naujus alkūninio veleno riebokšlius? Nuo generatoriaus pusės, ko gero, galima parinkti iš standartinių, o nuo sankabos pusės- riebokšlis įdomus, dvipusis. Ko gero, tai specifinė IŽ detalė, ir standartinių riebokšlių parduotuvėse jos nerasi. Dabar berašant kilo mintis- gal panaudoti du standartinius?
Klausimų dar bus.
Tarp blokų tarpinė nesideda, iš gamyklos blokai sujungti " bakalitiniu " laku. Asmeniškai, vietoj lako naudoju " hermetiką ".
Iž- 56 nuo sankabos pusės dėjosi du riebokšliai, bent senesnių laidų, o Iž-planetos vienas dvipusis- platus. Kai nebeturiu vieno-plataus riebokšlio, naudoju Iž- jupiter du siaurus.
Mano žiniomis, riebokšlių galima gauti Kaune- Aleksoto turguje, arba Vilniuje Fino g.
Nuo generatoriaus pusės riebokšlis, taip pat dvipusis, bet galima įdėti ir vienpusį ( suprantama dvipusis geriau).
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
tas siauras riebokšlis ir yra dvipusis , jei dar nepastebėjot. jis tik siauresnis nei senieji riebokšliai, nes naujesniuose varikliuose tarp riebokšlio ir guolio fiksavimo žiedo dedamas toks platus perskirtas metalinis žiedas. jei kam bus neaišku galiu parodyt nuorodoje http://www.motovelosport.ru/cat/izh_directive/30.php 20 punktas.
Vietoj plataus riebokšlio įdėjau du. Pagal plotį sudėjus kartu kaip tik atitiko tą platųjį. Nuo generatoriaus pusės, matyt, teks dėti viengubą naują.
Dar pateiktose nuorodose nustebino kategoriškas tvirtinimas, kad po galvute nenaudojama tarpinė. Gi iš vieno kolegos girdėjau priešingai- tarpinė tikrai būna. Kokios būtų nuomonės šiuo klausimu?