Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

IŽ 56 variklio remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Kaip išspręsta?
Ir kitas klausimas, su tuo susijęs. Kaip užtikrinti sandarumą, kad alyva nesisunktų pro kairįjį dangtelį laikančių varžtų galvutes. Ardydamas radau plienines poveržles, bet galvoju, kad ten daug labiau tiktų varinės. Kaip buvo daroma gamyklos?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

izh 56 variklyje vis tiek nieko nesigaus padaryt. o naujesniuose dedamas riebokšlis ir dar užspaudžiama plastmasiniu dangteliu. kad pro varžtus nebėgtų tai reikia aplink galvutes vos vos hermetiku patept. ten tos šaibelės lyg ir skirtos tam kad varžtai neišdribtų ir nepasimestu.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Standartinė marjaxxx »

Ten tos šaibelės ir skirtos kad tepalas nebėgtų, jos neturi įtakos varžtų iškritimui, nebent ne apie tas pačias kalbam. Kad nebėgtų tepalas pro užkūrimo ašelę, reikia dėt guminį žiedą, gal net ir ne vieną (teko susidurt ir su vailokiniais). Taipogi kojelės ir ašelės šlicai turi būt geri, kad užveržus stovėtų tiesiai ir nejudėtų. Tada tepalas tikrai nebėga. Nebent ten šiek tiek, bet proto ribose.
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

ne nu tai aišku jei šlicai kojeliu stovi idealiai tai gal ir nebėgs. bet taip gali būt jei bus sudėti nauji. o taip pas visus laša. vailokėliai šiek tiek sandariau laikosi nei guminis žiedelis. teko ardyt ir tvarkyt visų rušių sandarinimus. patikimiausias yra naujesnio modelio iž variklių, bet jis iž 56 netinka. nebent dėt kairį dangtį nuo 4-5 planetos. pro varžtus ir lašės garantuotai.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
dainius.m
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 437
Užsiregistravo: 04 Kov 2007, 17:12
Miestas: Alytus

Standartinė dainius.m »

Po tais varžtais turi būti aliumininės šaibelės, o dėl tepalo leidimo per užvedimo kojele, ši problema nelabai išsisprendžia.
JAWA 350/634/7/01 1982m.
Iž Planeta 5 1991m.
Iž Jupiter 5 1985m.
Iž jupiter 4
Iž jupiter 3 1980m.
Iž Jupiter 3 1976m.
Iž Jupiter 2 1969m.
Iž Jupiter
eimontas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 173
Užsiregistravo: 19 Sau 2009, 21:23
Miestas: panevezys

Standartinė eimontas »

As praktiskai visada ardydamas susiduriau su tokiu dalyku ,kad norint jog tepalas nebektu ant varsto uzviniojamas siulas ir tada dedasi ta saibele ,nežinau ar cia is gamiklos ar ne ,bet ne karta su tuo susiduriau.
iz-misraine (t.y. sudetas is puse kadanors buvusiu iz modeliu)
iz-56 po truputi kapitaliskai remontuojamas
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

kaip minėjau, hermetiko truputis ir nė lašelio nebus.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Standartinė sth55 »

Man asmeniskai ir pro kojele ir pro varztus galima sakyt nebega alyva(kazkur per 1metus bedrai paemus kokie 2 lasai isvarvejo).Dar ant varstu dangcio dedasi tokie balti beveik persvieciami plastikiukai,kad varztas is dangcio neiskristu.Iskart patariu kai uzdarinesit sankaba istept pavirsius hermetiku ir det tarpine,nes bent jau man be hermetiko(tik tarpine) pilnai uzverzus varztus vistiek biski bega alyva per apacia(i diena po lasa mazdaug).Ps aciu tiem kas padejo del sankabos,pasirodo pas mane buvo visai palaidi varztai :D ,padariau tuos 3mm ir viskas susitvarke.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Standartinė zigmasmoto »

Raimis rašė:Kaip išspręsta?
Ir kitas klausimas, su tuo susijęs. Kaip užtikrinti sandarumą, kad alyva nesisunktų pro kairįjį dangtelį laikančių varžtų galvutes. Ardydamas radau plienines poveržles, bet galvoju, kad ten daug labiau tiktų varinės. Kaip buvo daroma gamyklos?
Gamyklos sankabos gaubto varžtai buvo daromi su aliuminio poveržlėmis. Patvirtinsiu kitų foromiečių mintį, idealiau, kai dedama hermetiku po poveržlėmis, ir tai būtina, jeigu poveržlės plieninės. Dėl šventos ramybės pravartu būtų ir gaubto tarpinę plonai sutepti hermetiku.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Gaubto varžtams jau nupirkau varines poveržles. Aišku, ir hermetiko šiek tiek užtepsiu. Tarpinę irgi patepsiu. Aišku, paskui ardant kitą kartą didelė tikimybė, kad ji supliš.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!