Kaip išspręsta?
Ir kitas klausimas, su tuo susijęs. Kaip užtikrinti sandarumą, kad alyva nesisunktų pro kairįjį dangtelį laikančių varžtų galvutes. Ardydamas radau plienines poveržles, bet galvoju, kad ten daug labiau tiktų varinės. Kaip buvo daroma gamyklos?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
IŽ 56 variklio remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Ten tos šaibelės ir skirtos kad tepalas nebėgtų, jos neturi įtakos varžtų iškritimui, nebent ne apie tas pačias kalbam. Kad nebėgtų tepalas pro užkūrimo ašelę, reikia dėt guminį žiedą, gal net ir ne vieną (teko susidurt ir su vailokiniais). Taipogi kojelės ir ašelės šlicai turi būt geri, kad užveržus stovėtų tiesiai ir nejudėtų. Tada tepalas tikrai nebėga. Nebent ten šiek tiek, bet proto ribose.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
ne nu tai aišku jei šlicai kojeliu stovi idealiai tai gal ir nebėgs. bet taip gali būt jei bus sudėti nauji. o taip pas visus laša. vailokėliai šiek tiek sandariau laikosi nei guminis žiedelis. teko ardyt ir tvarkyt visų rušių sandarinimus. patikimiausias yra naujesnio modelio iž variklių, bet jis iž 56 netinka. nebent dėt kairį dangtį nuo 4-5 planetos. pro varžtus ir lašės garantuotai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 437
- Užsiregistravo: 04 Kov 2007, 17:12
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 173
- Užsiregistravo: 19 Sau 2009, 21:23
- Miestas: panevezys
As praktiskai visada ardydamas susiduriau su tokiu dalyku ,kad norint jog tepalas nebektu ant varsto uzviniojamas siulas ir tada dedasi ta saibele ,nežinau ar cia is gamiklos ar ne ,bet ne karta su tuo susiduriau.
iz-misraine (t.y. sudetas is puse kadanors buvusiu iz modeliu)
iz-56 po truputi kapitaliskai remontuojamas
iz-56 po truputi kapitaliskai remontuojamas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Man asmeniskai ir pro kojele ir pro varztus galima sakyt nebega alyva(kazkur per 1metus bedrai paemus kokie 2 lasai isvarvejo).Dar ant varstu dangcio dedasi tokie balti beveik persvieciami plastikiukai,kad varztas is dangcio neiskristu.Iskart patariu kai uzdarinesit sankaba istept pavirsius hermetiku ir det tarpine,nes bent jau man be hermetiko(tik tarpine) pilnai uzverzus varztus vistiek biski bega alyva per apacia(i diena po lasa mazdaug).Ps aciu tiem kas padejo del sankabos,pasirodo pas mane buvo visai palaidi varztai
,padariau tuos 3mm ir viskas susitvarke.

-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Gamyklos sankabos gaubto varžtai buvo daromi su aliuminio poveržlėmis. Patvirtinsiu kitų foromiečių mintį, idealiau, kai dedama hermetiku po poveržlėmis, ir tai būtina, jeigu poveržlės plieninės. Dėl šventos ramybės pravartu būtų ir gaubto tarpinę plonai sutepti hermetiku.Raimis rašė:Kaip išspręsta?
Ir kitas klausimas, su tuo susijęs. Kaip užtikrinti sandarumą, kad alyva nesisunktų pro kairįjį dangtelį laikančių varžtų galvutes. Ardydamas radau plienines poveržles, bet galvoju, kad ten daug labiau tiktų varinės. Kaip buvo daroma gamyklos?
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus