Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Ieškau senstelėjusių Opel savininkų

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė kitoks »

pulpitas rašė:
jei taip jums norisi nuotrauku, tai reiktu pasamdyti foto reporteri :lol: kuris tik tuo ir uzsiimtu. O siaip butu idomu surengti kokias nors varzybas kas daugiau ir greiciau suras senu masinu kurios prasosi buti restauruojamos...


profesionalai nedalyvauja, vadinasi, as laimejau :) kur mano prizas ?
Arta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: 22 Rgs 2004, 10:12
Miestas: Kaunas

Standartinė Arta »

pulpitas rašė:
Ahaa :D


Gerai islaikytas, praeidamas seile vis varvindavau...
:puiku:
8 676 20474

[email protected]
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

Arta rašė:
pulpitas rašė:
Ahaa :D


Gerai islaikytas, praeidamas seile vis varvindavau...
:puiku:

as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu
karteris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 83
Užsiregistravo: 20 Vas 2005, 12:27

Standartinė karteris »

pulpitas rašė:
karteris rašė:
pulpitas rašė:
Arta rašė:Maciau pravaziuodamas, vaizdas truputi tragiskas, taciau automobilis is tolo issiskiria is bendros mases. Puplitai, o tavo Rekordas gal kartais netoli HyperMaximos stovi? Labai panasios spalvos Opel Rekord E Coupe?


Ahaa :D

Atleiskite, bet jūs taip intriguojančiai kalbate apie jums žinomus ir matytus Opeliukus, kad stebint iš šalies norisi šaukti "Nuotraukų :!: :!: :!:"


jei taip jums norisi nuotrauku, tai reiktu pasamdyti foto reporteri :lol: kuris tik tuo ir uzsiimtu. O siaip butu idomu surengti kokias nors varzybas kas daugiau ir greiciau suras senu masinu kurios prasosi buti restauruojamos...

Vajeee, labai atsiprašau :oops: O aš, kelmas, maniau, jog šiais progreso laikais jaunimas net telefonuose fotokameras turi :roll: Kur čia man su savo juostiniu varžytis su jumis :? Gal geriau organizuojamoms varžyboms aš piešinukus siųsiu :mastau:
Oldtaimeris yr aparatc su chromoutas buferes
Arta
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: 22 Rgs 2004, 10:12
Miestas: Kaunas

Standartinė Arta »

pulpitas rašė:as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D
8 676 20474

[email protected]
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

Arta rašė:
pulpitas rašė:as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė kitoks »

pulpitas rašė:
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)
karteris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 83
Užsiregistravo: 20 Vas 2005, 12:27

Standartinė karteris »

pulpitas rašė:
Arta rašė:
pulpitas rašė:as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


Pulpitai, o kodėl tik 2,0 :?: Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus :|
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta :yahooo:
Oldtaimeris yr aparatc su chromoutas buferes
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

kitoks rašė:
pulpitas rašė:
Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


o tu matei gaz 67, 69, 51 arba 63 ? va ten tai yra kuo zavetis :)


Sutinku, bet zaviousi tuo ka turiu :yahooo: Gazikai gal ir faini ypac 69 ir 51, bet su komfortu ten :verkti2: Svajoju kada isigyti koki Gaz 69, 53 ar 51 restauravimui ateityje
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

karteris rašė:
pulpitas rašė:
Arta rašė:
pulpitas rašė:as irgi :yahooo: faina tacka tik kaip minejau netraukia tas automatas - keisiu


Keisi tik pavaru deze ar iskarto rimciau - 2.2 Injection? :D


Galvojau ir taip daryt , bet tuo metu kai buvo pagamintas maniskis, nebuvo gaminami 2.2i motorai. Tai manau tokiu budu mano senolis tikrai nuvertetu. Tad montuosiu 2.0 E su mechanine, bo karbas irgi uzknisa. Siaip esu suzavetas Opelio Rekordo konstrukcijos paprastumu


Pulpitai, o kodėl tik 2,0 :?: Tavo Record juk coupe, o tokie modeliukai, mano supratimu, patrauklūs ne tik savo išvaizda, bet ir galia 8) Siūlyčiau nebijoti galingesnių nei 2,0 variklių, juolab, kad važinėji juo tikriausiai tik šiltu metų laikotarpiu, o prieš 28-eris metus jau buvo gaminami ir 2,5 bei 3,0 kubatūros Opel agregatai. Galios skirtumas akivaizdus, tačiau jei lyginsi 2,5E su kiek naujesnio 3,0H kuro sanaudas, skirtumas nežymus :|
P.s.Šiandien, vieno patyrusio opelisto patarimu, pamėginau pakeisti savo Monzikės kompiuteriuką. Ir ką jūs galvojat- rauna iš vietos, kad net oda iš malonumo pašiurpsta :yahooo:


Visiskai su tavim kolega sutinku del variklio - galios ir kubaturos niekada nebus per daug :issigandes: . As galvojau apie 3.0 i 24v Senatoriaus variklio istatyma i savo Rekorda - cia ideju saltiniai http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=64 http://www.saunalahti.fi/nirtsu/
Del kuro sanaudu tai, mano Rekordas savaitgaline-sventine masina, ziema ir slapiu oru nevazineju juo. Tik yra problema - reik tada ieskot variklio su pavaru deze nuo Senator B ir galinio tilto, reikia gerokai papjaustyti ir pavirinti, pritaikyti... Ziauroka operacija

ispejimas - nevertetu keiktis.
moderatorius

atsiprasau
Paskutinį kartą redagavo pulpitas 10 Bir 2005, 11:42, redaguota 1 kartą(us).
Skelbti atsakymą