Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Dnepr MT-11 variklio beda
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Dnepr MT-11 variklio beda
Sveiki,
Manau rasiu cia pagalbos. Turiu 1991 MT-11.
Abiejų galvu vožtuvai buvo šlifuoti, šlifuotos galvos, raibeliuotos lizdaviete, pritrinta kur visa tai daryta, o ne garaziuke.
Kazkaip net nesitikejome, kad gali buti kazkas negerai, bet surinkus varikli pamatovom kompresija ir viename jos nedaug. Pripyleme benzino ir kompresoriu pajungeme, tai per kuro padavimo vožtuvą leidzia smarkiai, per išmetimo mažiau. Kame gali būt bėda? Blogai atlikti darbai ar spyruoklės? nes teko girdeti, kad uralam spiruoklės nelaiko. Čia ir vožtuvai pasitryne ir jų vietos, gal nebeužtenka jegos spyruoklės? Gal kazkam teko susidurti, ar galit ka nors patarti.
Manau rasiu cia pagalbos. Turiu 1991 MT-11.
Abiejų galvu vožtuvai buvo šlifuoti, šlifuotos galvos, raibeliuotos lizdaviete, pritrinta kur visa tai daryta, o ne garaziuke.
Kazkaip net nesitikejome, kad gali buti kazkas negerai, bet surinkus varikli pamatovom kompresija ir viename jos nedaug. Pripyleme benzino ir kompresoriu pajungeme, tai per kuro padavimo vožtuvą leidzia smarkiai, per išmetimo mažiau. Kame gali būt bėda? Blogai atlikti darbai ar spyruoklės? nes teko girdeti, kad uralam spiruoklės nelaiko. Čia ir vožtuvai pasitryne ir jų vietos, gal nebeužtenka jegos spyruoklės? Gal kazkam teko susidurti, ar galit ka nors patarti.
- gruobuonis
- Forumietis
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 09 Lap 2004, 17:06
- Miestas: Alytus
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
cia jau reik ardyt ir ziuret, gali but visko, gal blogai pritrintas, gal lenktas voztuvas, jei pajungei kompresoriu tai gali but voztuvas ir be spyruokles bet jis turi but sandarus
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Lenktas nelabai, nes butu pasakes zmogus kuris slifavo vostuva, nes ten pazystamas dare. NU kompresoriu pajungem, bet per zvakes vieta putem. Gali but ir blogai pritrintas, bet kazkaip irgi trinta ne rankytem. O del spyruokliu negali? Nes uralam sake man vienas buna ir deda saibas po jomis, nežinau kaip urale, bet cia tai dvigubos jos eina, tai gal ir neturetu taip but. Pats motoras vazeves 1600km, ir ten nejauno zmogaus turetas, tai perkaitintas mazai irgi tiketina.
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Jeigu, kaip rašot: kad rimto, nejauno važinėta, tai ar iš viso po 1600 vertėjo ardyti motorą? Čia pasielgta, kaip po motokroso varžybų.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Ne tas motoras is gamyklos tragiskos bukles palyginus. Nes galvos nusipirkus ir naudojant nebuvo paverstos, todel per sonus visus ejo dujos, matosi apdege. Vostuvu vietos kraupios puvo, nes neprisitryne, va israibelevus, vienas ciotkas kitas ne. variklio salnikas i sankaba tepala leido, o ir panasu, kad sankaos diskai priesingai sudeti.
- gruobuonis
- Forumietis
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 09 Lap 2004, 17:06
- Miestas: Alytus
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
nu gal kazko nedadare, pridirbo, gal jau reik virint galvute ir per naujo daryt lizdus, gal jau labai giliai sedi, neaisku kaip jis ten reiberiavo, problema jau zinai taigi teks ardyt ir tvarkyt
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Trinta trinta ir pritrinta :-D
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Tikriausiai vožtuvai blogai sureguliuoti. Neužsidaro.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Jau katik pasakiau, kad istaisyta ir pritrinta. Galima daryt tema ir isvadoje - panevezio meistrai nepatikimi uz pinigus. Vostuvai buvo gerai sureguliuoti.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: Dnepr MT-11 variklio beda
Jei patys rinkot, dar ankstoka kaltinti vožtuvus šlifavusį meistrą.
Vožtuvų tarpelių reguliavimas ir pritrynimas, netas pats.
Pritrinant vožtuvus, mažėja arba visai dingsta tarpelis.
Reikia reguliuot ir pradžiai padaryt kiek didesnius tarpus.
Vožtuvų tarpelių reguliavimas ir pritrynimas, netas pats.
Pritrinant vožtuvus, mažėja arba visai dingsta tarpelis.
Reikia reguliuot ir pradžiai padaryt kiek didesnius tarpus.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]