Su VAZ 2101 į Graikiją

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderators: Baronas, Moderatoriai

Forum rules
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Post Reply
romanis
Forumietis
Forumietis
Posts: 534
Joined: 2006 Aug 03 Thu, 14:57
Location: Klaipėda

Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by romanis »

Sveiki. Jau keli mėnesiai galvoju apie atostogas vasarą automobiliu, - turbūt daugelis mes apie tai galvojame, bet turbūt su šiuolaikiška transporto priemone, - o aš noriu važiuot su savuoju VAZ 2101 1975 metų gamybos:). Su manimi važiuos ir mano žmona. Žinau kad komfotu žiguliukas nepasižymi, greitis nedidelis, oro kondicionieriaus nėra, manau iki vietos nuvyksime gal per keturias dienas.
Atostogų metu nuvažiuosime apie 6000km, variklis originalus - benzinas - be dujų. Tai kilo man mintis, tolimai kelionei įsimontuoti dujų įrangą. Ką Jūs apie tai manote? Kokios dujų sąnaudos galėtų būti? Benzino jis man suvalgo apie 8 litrus šimtui kilometrų. Jei montuočiau dujų įrangą, tai norėčiau padaryt be jokių skylių gręžiojimų, kad negadinti automobilio.

Ir dar klausimas Jums - kokie žigulio populiariausi gedimai? Prašau pasidalinkite savo patirtimi. Nežadu pasiimti viso serviso su savimi, ar antro žigulio dalims,- ir taip pas jį nedidelė bagažinė.

Na aš per 4 eksplotavimo metus problemų jokių neturėjau (išskyrus tai, kad kol karštas variklis po užgesinimo sunkiai užsikuria, bet čia kaip suprantu benzino pompos problema)
Attachments
t 061.jpg
t 059.jpg
User avatar
408
Forumietis
Forumietis
Posts: 548
Joined: 2010 Jan 24 Sun, 22:44
Location: Klaipeda
Contact:

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by 408 »

Į visus savo automobilius ( išskyrus moskvičius ) aš dedu dujas , atsiperka greitai , nes sąnaudos mažėja per pus .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
User avatar
Koba
Forumietis
Forumietis
Posts: 86
Joined: 2013 Feb 22 Fri, 22:59

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by Koba »

Sąnaudos nemažėja, o kaip tik didėja. Turbūt turėjote omeny, kad išlaidos sumažėja. Šiais laikais turbūt dujos geros jau, nes seniau sakydavo važiuoja, traukia gerai, o kai užsipildai dujų (iš neišbandytos degalinės ar aplamai užsienyje) mašina pradeda nebetraukti. Aišku ne visada taip būdavo, bet pasitaikydavo prastų dujų, tikiuosi šiais laikais taip nėra.
User avatar
408
Forumietis
Forumietis
Posts: 548
Joined: 2010 Jan 24 Sun, 22:44
Location: Klaipeda
Contact:

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by 408 »

Taip , tą ir turėjau omenį , o nuvažiavus 6000 km. su dujomis - įranga pilnai atsiperka .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
User avatar
pofke78
moderatorius
moderatorius
Posts: 1908
Joined: 2011 Apr 11 Mon, 10:23
Location: Kaunas

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by pofke78 »

Jei benzino apie 8, tai dujų bus 10 tikrai.
O be skylių sumontuot nepavyks, vien balionui prisukt 4 reikės.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Posts: 862
Joined: 2011 Nov 26 Sat, 16:43
Location: Vilnius

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by evris »

Na kagi, matyt labai megstate suomiska pirti :)
Jau su motociklu Graikijoje vaziuojant Liepos menesi puchia kaip su statybiniu fenu, o cia uzdaroje kabinoje...
Zodziu patariu pasiimti viska, kas susije su ausinimo sistema (dirzeli, termostata, issipletimo bakelio kamsteli, vandens pompos salnika, ar kaip jis ten vadinasi.
Uzsipilk tepala, kurio klampumas nekinta uzkaitus varikliui. Butinai issiplauk radiatoriu ir pasikeisk antifriza. nežinau, kur Graikijoje planuoji, bet marsruta planuok ne per kalnus, kitaip bus liudna. Gal yra galimybe koki elektrini ventiliatoriu prisitaisyti prie radiatoriaus, ijungiant is kabinos vietoj originalaus. Vienu zodziu - perkaitimas yra pagrindine rizika, nebent vaziuotum rugsejo pabaigoje.
Padangos turetu buti tikrai naujos ir nerusiskos. Siaip butu idomu suzinoti kaip sekesi kelione.
Isidejus dujas gal kiek ir sutaupysi, bet sumazes bagazine. Stogo bagazines nepatariu, nes padides vejo pasipriesinimas, nebent vaziuosi 50km/h.
ISimesk stabdziu slangele, pusasio ir priekinio rato guolius
Everdinas
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
User avatar
Raimis
ekspertas
ekspertas
Posts: 8585
Joined: 2004 Feb 09 Mon, 12:24
Location: Alytus

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by Raimis »

Dujų siūlau nedėt. Bus tik bėdos.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
romanis
Forumietis
Forumietis
Posts: 534
Joined: 2006 Aug 03 Thu, 14:57
Location: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by romanis »

Kad karšta automobilio salone bus tai jau tikrai:( Bet pagalvojus kad ir anksciau kazkas juk ten vazinejo be kondicionierių tai apsiraminu:) kažin ar vertas dėmesio mažas ventiliatorius kuris tvirtinasi ant stiklo? (pamenu tekdavo anksčiau matyt tokius automobiliuose:))
Variklio alyvą planuoju pakeisti į 15W40.
Kelionės metu kalnų bus ne tik Graikoje, manau teks per juos važiuot ir per kitas šalis.
Dėl elektrinio ventiliatoriaus: Katik pažiūrėjau, tai variklio pusėje vietos jam tikrai nėra:( O išorinėje pusėje prie apdailos groteliu, manau jis neisiteks:(

O kodėl blogai originalios rusiškos padangos?
Stogo bagažinės neplanuoju dėt. Tikiuosi mūsų dviejų žmonių daiktai tilps salone, bagažinėje.:)

Na ką - reikia imt popieriaus lapą ir pradėt rašytis reikiamas atsargines dalis kelionei:)

O apie pačią kelionę, kaip ji sekasi, manau kad parašysiu dar ir pačios kelionės metu:)
stereo
Forumietis
Forumietis
Posts: 188
Joined: 2011 Feb 27 Sun, 15:39

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by stereo »

Sako rusiškos padangos originalios greitai dyla.Kažkas sakė be skylių dujų neįdėsi-meluoja.Prieš savaitį į vaz įdėtos dujos-nulis skylių.Tereikia bagažinėje esančias gumas išimti ir varžtų bei metalo pagalba pritvirtinti baliono laikiklius bei prasivesti vamzdely
User avatar
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Posts: 2067
Joined: 2006 Nov 15 Wed, 21:03
Location: Kaunas

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Post by tadas1991 »

Sėskit ir važiuokit, viskas juk dažniausiai būna gerai - iš savo patirties sakau (kartais važiuoju po 2500-5000km senais bolidais apie 25 metų amžiaus). Svarbiausia, kad visi pagrindiniai mazgai būtų tvarkingi ir žinoma jų būklė (pvz, patikrinta, kad pavarų dėžėj ir reduktoriuj pakanka tepalo, neūžiantys guoliai, veikia ir sutepti valytuvai, pūtiko varikliukas ir t.t.), tegul ir ne viskas tobula. Ramiai stabiliai važiuojant - čia yra kruopos :) Žiguliukas aišku kitas lygmuo, nes tai sovietinė technika, bet pirmukas tikriausiai yra tas daiktas, kuriuo iš jų labiausiai galima pasitikėti.
Mašinos diedukai ilgoms kelionėms įspūdingi tuo, kad juose beveik nėra kam gesti, o ir sugedus - remontuojami paprastaisiais būdais. Smulkmenos :)
Aš sakyčiau irgi lyg ir prieš dujų montavimą, bet dviem aspektais tai tikrai privalumas:
1. Sugedus ar nusireguliavus karbiuratoriui, turite vistiek antrą kuro sistemą (šilumoj vesis ir ant dujų su šviežiu reduktorium ir geru reguliavimu)
2. Pigumassss.
Tik pasirūpinkit tuomet, kad visur turėtumėte reikiamus antgalius, ypač, kur benzinas brangesnis.
Be visiškai jokių gręžiojimų gal ir pavyktų padaryti, bet beveik garantuotai tai jau dirbtų, kaip chaltūra. Suchaltūrinta dujų įranga išimama ir atgal sumontuojama ties kiekviena TA ir taip pat, vakaruose, kur rimčiau žiūrima į saugumą, pvz Vokietijoje, gali atsisakyti tokią įrangą užpildyti.
Post Reply