Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Praktiniai patarimai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Gizas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 12:08
Miestas: Ukmerge, Vilnius

Praktiniai patarimai

Standartinė Gizas »

Aktyviau pradėjus remonto darbus, iškyla nemažai klausimų, kaip padaryt tą ar aną darbą. Kad kiekvienam klausimui nekurti atskiros temos, sugalvojau sukurti vieną, kurioje galbūt rasim atsakymus į klausimus
Gizas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 12:08
Miestas: Ukmerge, Vilnius

Re: Praktiniai patarimai

Standartinė Gizas »

Pradžiai noriu paklausti, gal galit kas patart, kokiom priemonėm geriausia nuplauti lipnią smalą. Pas mane visi moskvičiaus žibintai ja iš vidaus nutepti.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Praktiniai patarimai

Standartinė Ledūklis »

Bezinas, acetonas, 646... tirpina smalą. Bet, kad šiuo atveju, manau, to daryt nėra tikslo. Apsaugo nuo rūdžių ir nesimato. Ištepta ne be reikalo.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Praktiniai patarimai

Standartinė tadas1991 »

Tų smalų/dervų/dangų visokių yra, bet jei jos bitumo pagrindu , o ne plastiko (polimerų), tai bitumines tirpina dauguma naftinių skiediklių. Ledūklis gerai parašė, bet su jo minėtais skiedikliais dirbti ilgai bjauru. Labai torčina visi trys, o acetonas ir 646/647 dar ir akis ir kvėpimtakius graužia, nes labai lakūs. Daug maloniau dirbti su riebesniais ir mažiau lakiais skiedikliais, kaip Vaitspiritu (geriausiai baltas arba bekvapis, nes "ekstra" smirda ir įsigeria), Solventu (smirda ir įsigeria į rūbus, odą, nerekomenduoju, nors ir pigus), žibalu ( lempinis visai nieko, o techninis irgi labai smirda ir įsigeria visur) arba netgi dyzeliu. O lakiuosius nitroskiediklius galima panaudoti jau po visko, nuvalius, grynai nuriebalinimui.

Ledūkli, manau tą smalą nuvalyti yra prasmė dėl to, kad prieš 30 metų teptą ir jau sutrūkinėjusią dangą galima dabar pakeisti nauja šviežia, veikiančia danga. Arba, jei nutepta stipriai ir ten, kur kaista, ir nutepta bituminėm dervom, kurios lydosi prie žemų temperatūrų, tai sušilus tirpsta ir smirda, galima pakeisti kažkuo tinkamesniu šiltose vietelėse. Suprantu, kad smalos, žibalo ir benzino kvapas yra neatsiejamas senos technikos atributas, nu bet šiulaikiniam žmogui reikia jau mirti nebe nuo kancerogenų sukelto vėžio, o nuo streso ir nuo kraftinio alaus užaugusio pilvo sukeltų širdies sutrikimų :D
Jeigu mašiną remontuoji, tai aišku aš irgi neliesčiau, arba dar ir ant viršaus seno užtepčiau, nes mašina su istorija daug įdomesnė. Bet kai glostai ir darai naujo daikto vaizdą, tada kažkaip noris nuvalyti. Bet tada reikia ir tuos reflektorius nuchromuoti, ir kitas puses ta keista ruda danga padengti
Skelbti atsakymą