Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

remontuoju riga 7

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

51state rašė:
LaurynasC rašė:Gerai nebepamenu, bet ar motorinio rato žvaigždutė iš tos pačios pusės kaip dviračio?

taip kur kas mazesne :D turetu vaikis tik gerokai isibegejes uzsokti ant savo rygos, tiesa max speed didesnis butu :twisted:


nesupratot ka noriu pasakyt, juk sakau kad keiciu tik ratlanki, visa bugna su zvaigzdem palieku normalu. Mano klausimas buvo ar laikys tas dviratinis ratlankis
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Dar vienas klausimas, kaip reik padaryt varilklio nugesinima? Kaip suprantu tai turi but kazkoks jungiklis kuri paspaudus uzsitrumpina kazkas, stoja kibirkstis ir uzgesta. Kokias vietas reik trumpint?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?
Vidminas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Vidminas »

tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?



Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis :D
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Vidminas rašė:
tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?



Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis :D


aciu uz info, bandysiu tik rytoj turbut, labai nesinori eit i salti ir atsinest visus daiktus. :(
O kaip del variklio uzgesinimo?
Vidminas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Vidminas »

tadas1991 rašė:
Vidminas rašė:
tadas1991 rašė:degimui visos detales yra, nupirkti abu izoliatoriai sukami i sienele su varztais. Viskas tvarkingai sujungta, bet tikrinant indikatoriumi sujungus ta virsutines ivores tris kontaktus su mase lempute uzsidega. Degimo kontaktai bevo nesuliesti. Isradzius paaiskejo kad laidukas is babinos gauna mase. Ar taip turi but? jei ne, kokios problemos gali buti kilusios?



Tadai,
pirminė ritės apvija turi apie vieną Omą varžos.Tikrinant su indikatoriumi rodo trumpą-viskas normalu.
Jei viską sujungei,išsuk žvakę,isatyk ją į pypkę o žvakes korpusą priliesk prie variklio korpuso.Tada su atsuktuvu pasuk degimo magnetą-
žvakeje turi pasirodyti kibirkštis :D


aciu uz info, bandysiu tik rytoj turbut, labai nesinori eit i salti ir atsinest visus daiktus. :(
O kaip del variklio uzgesinimo?


Tu jį pirma užvesk,o po to bendrom jėgom gesinsim :lol:
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Beda nedidele del zvaklaidzio. Buvo pas mane toks raudonas, viduj (laidzioji medziaga) toks kaip siulas, aplink kazkokia juoda kita mase (gal grafitas ar anglis) ir aplink vielute spyruoline apsukta. Originalas kaip supratau varinis turi but pagal metus.
Ta laida galima bus panaudot? Ar kad butu kibirkstis jis ten turi tvirtai but prie babinos isejimo ar uztenka kad lietusi? Kaip pritvirtint jei reik kad liestusi?
O gal tiktu varinis kabelis stipriai izoliuotas (didelis sluoksnis sarvo)?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

padekit del zvaiklaidzio jei zinot, nes jau ryt ar poryt bus galima kurt jei susitvarkysiu ta laida.
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė LaurynasC »

Kiek pamenu, tarybiniai žvakių laidai buvo su gana stora varine centrine gysla. Jei neturi tokio, tiks ir nuo tėvo mašinos. Indukcinės ritės ir žvakės pypkės laido įstatymo skylėse turėtų būti tokie smaigaliai, ant kurių maunasi laidas. Dauguma pypkių, kiek pamenu turi vidinį sriegį, kurio pagalba pypkė tiesiog užsissuka ant laido ir smaigalys pataiko į centrinę gyslą. Ritės pusėje turėtų būti užsukamas dangtelis, po juo guminis žiedelis - tarpinė. Ant laido galo iš pradžių užmauni dangtelį, tada gumyte, kiši laidą į jo vietą, pristumi gumą, ant viršaus užsuki dangtelį ir vualia :D
P.S. visą tai padarius, yra sena graži mototarkininkų tradicija. Reikia daryti taip: kaire ranka įspaudi sankaba, kūnu užguli sėdynę, dešinės rankos smilių arba vidurinį pirštą kiši į pypkę. Visa tai padarius, lengva ristele stumi motorinį ir paleidi sankabą. Jei per nugarą nubėga džiaugsmo šiurpuliukai, reiškia viską padarei teisingai :wink:
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

LaurynasC rašė:Kiek pamenu, tarybiniai žvakių laidai buvo su gana stora varine centrine gysla. Jei neturi tokio, tiks ir nuo tėvo mašinos. Indukcinės ritės ir žvakės pypkės laido įstatymo skylėse turėtų būti tokie smaigaliai, ant kurių maunasi laidas. Dauguma pypkių, kiek pamenu turi vidinį sriegį, kurio pagalba pypkė tiesiog užsissuka ant laido ir smaigalys pataiko į centrinę gyslą. Ritės pusėje turėtų būti užsukamas dangtelis, po juo guminis žiedelis - tarpinė. Ant laido galo iš pradžių užmauni dangtelį, tada gumyte, kiši laidą į jo vietą, pristumi gumą, ant viršaus užsuki dangtelį ir vualia :D
P.S. visą tai padarius, yra sena graži mototarkininkų tradicija. Reikia daryti taip: kaire ranka įspaudi sankaba, kūnu užguli sėdynę, dešinės rankos smilių arba vidurinį pirštą kiši į pypkę. Visa tai padarius, lengva ristele stumi motorinį ir paleidi sankabą. Jei per nugarą nubėga džiaugsmo šiurpuliukai, reiškia viską padarei teisingai :wink:


šita jau bandžiau padaryt bet liečiau paprastą laiduką kurį buvau prilietęs prie babinos išėjimo ir prasukau variklį atsuktuvu, lengvai krestelėjo :lol: . O dėl babinos išėjimo tai ten jokio smaigo nėra, tik kontaktas, ant kurio manau būtų galima užmauti fiškę. Reiks pabandyt sumeistraut kanors su fiške, laiduku ir adata. Arba bandyt tiesiog įkišt ir tikėtis kad užteks lieciamojo kontakto.
Skelbti atsakymą