Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
Raimio "krokodilo" nuotrauka daryta Brazilijoje, tai braziliškas VW T2 autobusėlis ir kaip minėjo Valdas, su Ford Granada nosimi.
Brazilai T2 autobusėlius su dideliais langais ir slenkančiomis durimis pradėjo gaminti tik 1997 metais. Taip atsitiko todėl, kad brazilų VW bendrovė turi beveik visišką nepriklausomybę nuo VW koncerno, todėl jų gaminamuose Vabaluose ir autobusėliuose buvo įvairių nematytų ir neregėtų keistenybių. Atnaujindami gamybą ir taupydami lėšas, jie keisdavo automobilius tik dalinai, todėl 1976 metais T2 autobusėliui pakeitė tik priekį ir kai kuriuos agregatus.
Autobusėliai Brazilijoje gaminami nuo 1957 metų. Juos taip pat gamino Meksika ir Argentina. Įdomu, kad VW T2 autobusėliai Brazilijoje gaminami iki šiol, tačiau nuo 2005 metų, tik su vandeniu aušinamais varikliais.
Trumpa braziliškų autobusėlių istorija nuotraukose.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
Raimio "krokodilo" nuotrauka daryta Brazilijoje, tai braziliškas VW T2 autobusėlis ir kaip minėjo Valdas, su Ford Granada nosimi.
Brazilai T2 autobusėlius su dideliais langais ir slenkančiomis durimis pradėjo gaminti tik 1997 metais. Taip atsitiko todėl, kad brazilų VW bendrovė turi beveik visišką nepriklausomybę nuo VW koncerno, todėl jų gaminamuose Vabaluose ir autobusėliuose buvo įvairių nematytų ir neregėtų keistenybių. Atnaujindami gamybą ir taupydami lėšas, jie keisdavo automobilius tik dalinai, todėl 1976 metais T2 autobusėliui pakeitė tik priekį ir kai kuriuos agregatus. Autobusėliai Brazilijoje gaminami nuo 1957 metų. Juos taip pat gamino Meksika ir Argentina. Įdomu, kad VW T2 autobusėliai Brazilijoje gaminami iki šiol, tačiau nuo 2005 metų, tik su vandeniu aušinamais varikliais. Trumpa braziliškų autobusėlių istorija nuotraukose.
Raimis rašė:Va, koks „krokodilas“. Paspėliokim, kiek ir kokie modeliai panaudoti jo gamybai.
O gal dar ir du varikliai? Visada gerai kai atsarginis yra...
Nuotraukos pavadinimas t_hibridas_316.jpg – gal ir tikrai vienas galas elektrinis? Va, kauniečiai būtent tokiu principu hibridą sukonstravo, nereikia jokių gudrių movų varikliui su generatorium sujungt:
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-1375 Na bet per ledą akumuliatorių nepakrausi...
Foreigner rašė:Didesnės nesamones padaryti jaučiu negalėjo. Kokia prasmė daryti tokį ''kemperį'' kuriame vos pats aplink save apsisukti gali?
Kai ner su kuo palygint, jis gali atrodyt ne toks ir mazas. Be to vargu ar cia buvo daromas kemperis- greiciau mobilus komercinis kioskas. Dar: nesamoniu nepadaro tie, kurie nieko nedaro. Nei didesniu, nei mazesniu.