Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Atsakyta: 1972 Paykan (Iranas)

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Atsakyta: 1972 Paykan (Iranas)

Standartinė Gintukas »

Na kas pasakys pirmasis iš kurios šalies ir kokiu pavadinimu yra vadinamas šis automobilis?
Prikabinti failai
EGZ.jpg
EGZ.jpg (40.06 KiB) Peržiūrėta 934 karus(ų)
Paskutinį kartą redagavo Gintukas 11 Rgp 2006, 10:35, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Italas?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Raimis rašė:Italas?


Deja su italais nieko bendro.
Vartotojo avataras
Paulius43
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1354
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
Miestas: neKaunas
Susisiekti:

Standartinė Paulius43 »

indas
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Paulius43 rašė:indas


Geras spėjimas, bet deja tai ne "Indas".
AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Re: Mįslė Nr 167

Standartinė AWD »

Gintukas rašė:Na kas pasakys pirmasis iš kurios šalies ir kokiu pavadinimu yra vadinamas šis automobilis?


Šis aparatas iš seno, dar šacho laikų Irano - "Peykan Saloon". Persiškas "Hillman Hunter" variantas su 1,7 litro varikliu. Taip?
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Taip! Visiškai teisingai!
p. AWD jums :sveikinu:
Žinios pas tamsta tikrai įspūdingos. Ir gerai išsireikšta su šacho laikais.
Būtent iš tų laikų ir yra lankstinukas - 1972 ( Irano šachas pašalintas -1979?).
Suprantantiems angliškai štai ką rašo Wikipedia:

The Paykan (pronounced "pay-kun") was an automobile produced by the Iranian company Iran Khodro. The car is a ubiquitous sight on the roads of Iran, and was on sale for over 35 years, most of them painted a characteristic off-white colour.

The Pakyan was based on the 1966 Hillman Hunter, which was originally designed and manufactured by the British Rootes Group. The design was introduced to Iran by Mahmoud Khayami, co-founder and, by then, owner of the Iran Khodro (then called "Iran National") company and factory, who accurately predicted that Iran was in need of a simple "no-frills" automobile within the price range of ordinary people.[citation needed]

In 1967, Rootes began exporting Hunters to Iran Khodro in "completely knocked down" (CKD) kit form, for assembly in Iran. In 1978, Peugeot took over the Rootes company after it collapsed under the ownership of Chrysler Europe; a year later Peugeot ended Hunter production. The production tooling was exported to Iran, and the car was in full-scale manufacture under Peugeot licence until 2005.

Although the car still looked very similar to the 1966 original, there were some changes, notably the substitution of the original 1725 cc Rootes engine with a Peugeot 504-derived unit. Although an old design with relatively high gasoline consumption, the Paykan remained a reliable and highly sought-after vehicle in Iran, and during its last years the order backlog was nearly two years long.[citation needed]

Production ended in May 2005. It will be replaced by Iran Khodro's new car, the Samand, and it's competitor the Renault Logan.
Prikabinti failai
pay 3.jpg
pay 3.jpg (28.75 KiB) Peržiūrėta 853 karus(ų)
pay 2.jpg
pay 2.jpg (34.71 KiB) Peržiūrėta 853 karus(ų)
pay 1.jpg
pay 1.jpg (48.04 KiB) Peržiūrėta 853 karus(ų)
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Dar:
Prikabinti failai
pay laiskas.jpg
pay laiskas.jpg (9.35 KiB) Peržiūrėta 849 karus(ų)
pay 5.jpg
pay 5.jpg (33.09 KiB) Peržiūrėta 849 karus(ų)
pay 4.jpg
pay 4.jpg (31.52 KiB) Peržiūrėta 849 karus(ų)
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Standartinė Gintukas »

Dar:
Prikabinti failai
pay vidus.jpg
pay vidus.jpg (29.55 KiB) Peržiūrėta 848 karus(ų)
pay taxi.jpg
pay taxi.jpg (29.33 KiB) Peržiūrėta 848 karus(ų)
pay pickup.jpg
pay pickup.jpg (49.08 KiB) Peržiūrėta 848 karus(ų)
Vartotojo avataras
Paulius43
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1354
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
Miestas: neKaunas
Susisiekti:

Standartinė Paulius43 »

Idomus logo, ir ispudinga antra foto :shock:
Skelbti atsakymą