Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2019 Rgp 23 Pen, 20:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 8:34 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 22 Pen, 10:05
Pranešimai: 642
Miestas: Birzai
koks tai moto?


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 29.82 KiB | Peržiūrėta 796 kartus(ų) ]
engine.jpg
engine.jpg [ 57.79 KiB | Peržiūrėta 796 kartus(ų) ]
Dalintis FacebookDalintis TwitterDalintis DiggDalintis Tumblr
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 12:37 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
MEGOLA
fon + Rudge


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 12:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 22 Pen, 10:05
Pranešimai: 642
Miestas: Birzai
Fon rašė:
MEGOLA
fon + Rudge
tai dar ir smulkiau ka parasykit :roll:

_________________
tel 864140582 senienų reikalais galima skambint betkuriuo paros metu :wink:
mail: [email protected]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 13:14 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 22:03 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Rgp 07 Šeš, 20:55
Pranešimai: 361
Miestas: Utena- Vilnius
Fon rašė:
<...> šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D


:roll: Įdomiai čia..

_________________
Neformatas! :baninti?:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 22:06 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
:geda:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 22:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 22 Pen, 10:05
Pranešimai: 642
Miestas: Birzai
Fon rašė:
Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
o gal turi duomenu kokio plocio priekinis ratas?

_________________
tel 864140582 senienų reikalais galima skambint betkuriuo paros metu :wink:
mail: [email protected]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 09 Sek, 22:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Duomenų neturiu , matyt , turėtų būti kokie 3,25 - 3,5 colio .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 10 Pir, 20:50 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Gabris rašė:
Fon rašė:
Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
o gal turi duomenu kokio plocio priekinis ratas?

Cia siek tiek informacijos apie si motocikla:Die Megola war ein deutsches Motorrad aus den 1920er Jahren mit einem 5-Zylinder-Umlaufmotor im Vorderrad. Zwischen ca. 1921 und 1925 wurden angeblich 2000 Stück hergestellt.

Der Motor wurde als 3-Zylinder-Umlaufmotor von Fritz Cockerell von den Rapp Motorenwerken in München (die 1916 mit den Bayerischen Flugzeugwerken zu BMW vereinigt wurden) konstruiert, erst als Zweitakter, dann 1919 als Viertakter mit Namen Pax.

1920 wurde daraus ein 5-Zylindermotor, der kurze Zeit später im Prototyp der Megola vom Hinterrad ins Vorderrad wechselte. Im Hinterrrad drehte sich der Motor noch entgegen der Drehrichtung des Rades und die Kurbelwelle zusammen mit dem Rad, dazwischen saß ein Planetengetriebe, das dafür sorgte, dass die Kraft auch zum Vortrieb genutzt werden konnte. Beim späteren Serienmodell drehte das Motorgehäuse und die Zylinder dagegen mit dem Rad und die Kurbelwelle in die entgegengesetzte Richtung und es schauten auch Motorenteile zwischen den Speichen des Vorderrades heraus. Der Motor hatte 640 cm³ Hubraum und zwischen 10 und 14 PS.

Zur Produktion der Megola wurde eigens die Deutschen-Megola-Werke G.m.b.H. in München gegründet. Der Name Megola entstand aus den Nachnamen von Geldgebern und Konstrukteuren: Hans Meixner, Fritz Gockerell (hier mit G geschrieben) und Otto Landgraf.

Das Chassis der Megola war ebenso unkonventionell und bestand aus selbstragenden, geschwungenen und vernieteten Stahlblechen. Der Fahrer saß auf einem bequemen "Sessel" mit Rückenlehne oder — bei den Sport-Versionen — auf einem normalen Motorradsattel seiner Zeit.

Weniger bequem war die Megola allerdings im Stadtverkehr: Sie hatte weder Schaltgetriebe noch Kupplung, also mußte die Megola nach jedem Halt angeschoben oder bei aufgebocktem Vorderrad jenes angetreten werden. Auf der Rennstrecke war die Megola aber in ihrem Element und Toni Bauhofer verwies 1924 die BMW-Werksmannschaft auf ihre Plätze und holte sich den deutschen Meistertitel auf Megol


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 10 Pir, 22:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 3823
Miestas: Vilnius
Mein lieber Herr Wanderer :!: , nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 11 Ant, 9:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Fon rašė:
Mein lieber Herr Wanderer :!: , nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...

Vakarais vietoj"Teve,musu...."pasiimk zodineli ir verskis,Mein lieber Herr FON


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 11 Ant, 12:04 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08
Pranešimai: 477
Miestas: Kaunas
Prasau parasyti Lietuvos respublikos valstybine kalba - lietuviskai...

_________________
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 12 Tre, 12:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4183
Fon rašė:
Mein lieber Herr Wanderer :!: , nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...

Mein lieber,Fon,kad siek tiek butu lengviau ir suprantmiau...
MOTOCIKLAS SU PRIEKINE PAVARA

MEGOLA - tai trečiojo dešimtmečio vokiškas motociklas su 5 cilindrų radialiniu žvaigždiniu varikliu priekiniame rate. Laikotarpiu tarp 1921 ir 1925 metų buvo pagaminta maždaug 2000 šių motociklų.
Jo variklį kaip 3-jų cilindrų radialinį motorą, besisukantį aplink alkūninį veleną, sukonstravo Fritzas Kokkerelis, dirbęs Miunchene Rappo variklių gamykloje( kuri 1916 metais buvo sujungta su Bavarijos aviacijos gamykla į vieną BMW pavadintą įmonę). Pradžioje jis buvo dvitaktis, 1919 metais perkonstruotas į keturtaktį, pavadintą „Pax“. 1920 metais iš jo padarytas 5 cilindrų variklis, kuris netrukus MEGOLA prototipe iš galinio rato buvo perkeltas į priekinį. Galiniame rate variklis sukosi priešinga rato riedėjimo krypčiai kryptimi, o kad jis varytų motociklą į priekį, buvo sumontuota planetarinė pavarų dėžė. Vėlesniame serijiniame modelyje variklio karteris ir cilindrai sukosi kartu su ratu, variklio dalys kyšojo tarp rato stipinų.Variklio darbo tūris siekė 640 kūb.cm , jis išvystė nuo 10 iki 14 AG. MEGOLA gamybai Miunchene buvo įkurta bendrovė Deutschen-Megola-Werke G.m.b.H. Pavadinimas MEGOLA sudarytas iš finansuotojų ir konstruktorių pavardžių: Hans Meixner, Fritz Gockerell (čia jo pavardė rašoma su G) ir Otto Landgraf.
MEGOLA rėmas ir važiuoklė buvo taip pat netradiciniai, kaip ir variklis. Ji susidėjo iš laikančiųjų išlenktų ir sukniedytų skardos elementų. Vairuotojas sėdėjo patogiame krėsle su atrama nugarai, o sportinėse modifikacijose – ant standartinės motociklo sėdynės. Tačiau eisme MEGOLA nebuvo tokia patogi. Motociklas neturėjo nei sankabos, nei pavarų dėžės, todėl po kiekvieno sustojimo motociklą reikėjo stumti pirmyn arba, pakėlus priekinį ratą , jį įsukti rankomis. Tačiau lenktynių trasose MEGOLA „buvo savo vietoje“ ir Tonis Bauhoferis 1924 metais su MEGOLA iškovojo Vokietijos čempiono titulą, aplenkęs visą BMW komandą.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bir 17 Šeš, 22:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 22 Pen, 10:05
Pranešimai: 642
Miestas: Birzai
štai taip dirba variklis 8) spauskit ant nuorodos
http://www.keveney.com/gnome.html

_________________
tel 864140582 senienų reikalais galima skambint betkuriuo paros metu :wink:
mail: [email protected]


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 22 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

Rapka » 2019 Geg 15 Tre, 20:39

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

wilkas » 2018 Spa 10 Tre, 15:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

Sergej » 2018 Rgp 14 Ant, 10:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

wilkas » 2017 Spa 24 Ant, 14:13

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

Fon » 2017 Gru 02 Šeš, 23:12

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

Fon » 2017 Lie 22 Šeš, 18:21

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Vikas. "Москвич-2141 КР" 1989 metu.

Vikas » 2017 Bir 09 Pen, 12:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Motociklas - 1930 Henderson Art Deco

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2019 Geg 16 Ket, 22:58

Rapka Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #8 Wilkas "Sokół" 500RS (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Spa 17 Tre, 8:49

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #1 Sergej

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2018 Rgp 14 Ant, 20:25

edvin_chelseafc Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #7 Wilkas (motociklas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 16 Šeš, 0:12

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #16 Fon

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Gru 15 Pen, 10:57

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #24 Be vėjo Neatsakyta, BMW\Farmobil 700 prototipas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 21:03

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #15 Fon Atsakyta,Triumph K200

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2017 Lie 29 Šeš, 20:58

GINTIL Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų