Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: Megola (motociklas)

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Gabris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 632
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:05
Miestas: Birzai

Atsakyta: Megola (motociklas)

Standartinė Gabris »

koks tai moto?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

MEGOLA
fon + Rudge
Vartotojo avataras
Gabris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 632
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:05
Miestas: Birzai

Standartinė Gabris »

Fon rašė:MEGOLA
fon + Rudge
tai dar ir smulkiau ka parasykit :roll:
tel 864140582 senienų reikalais galima skambint betkuriuo paros metu :wink:
mail: gabrisx@gmail.com
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
Vartotojo avataras
Socrat
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 360
Užsiregistravo: 07 Rgp 2004, 21:55
Miestas: Utena- Vilnius

Standartinė Socrat »

Fon rašė:<...> šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
:roll: Įdomiai čia..
Neformatas! :baninti?:
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

:geda:
Vartotojo avataras
Gabris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 632
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:05
Miestas: Birzai

Standartinė Gabris »

Fon rašė:Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
o gal turi duomenu kokio plocio priekinis ratas?
tel 864140582 senienų reikalais galima skambint betkuriuo paros metu :wink:
mail: gabrisx@gmail.com
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

Duomenų neturiu , matyt , turėtų būti kokie 3,25 - 3,5 colio .
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4226
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Gabris rašė:
Fon rašė:Megola - Vokietija , 1921 - 1925 m , pats neįprasčiausias motociklas , 640 ccm 5 cilindrų oru aušinamas variklis , sumontuotas ant priek. rato . Buvo užvedamas stumiant , arba prasukant ratą ( koja spaudžiant stipinus ). Tuo metu m-las turėjo stovėti ant priek. pakojo ( rato ramsčio ) Pagaminta apie 2000 vnt , šiandien - vienas iš labjausiai vertinamų . Galima mokėti iki 1000 lt ( jeigu rasit 8) :D
o gal turi duomenu kokio plocio priekinis ratas?
Cia siek tiek informacijos apie si motocikla:Die Megola war ein deutsches Motorrad aus den 1920er Jahren mit einem 5-Zylinder-Umlaufmotor im Vorderrad. Zwischen ca. 1921 und 1925 wurden angeblich 2000 Stück hergestellt.

Der Motor wurde als 3-Zylinder-Umlaufmotor von Fritz Cockerell von den Rapp Motorenwerken in München (die 1916 mit den Bayerischen Flugzeugwerken zu BMW vereinigt wurden) konstruiert, erst als Zweitakter, dann 1919 als Viertakter mit Namen Pax.

1920 wurde daraus ein 5-Zylindermotor, der kurze Zeit später im Prototyp der Megola vom Hinterrad ins Vorderrad wechselte. Im Hinterrrad drehte sich der Motor noch entgegen der Drehrichtung des Rades und die Kurbelwelle zusammen mit dem Rad, dazwischen saß ein Planetengetriebe, das dafür sorgte, dass die Kraft auch zum Vortrieb genutzt werden konnte. Beim späteren Serienmodell drehte das Motorgehäuse und die Zylinder dagegen mit dem Rad und die Kurbelwelle in die entgegengesetzte Richtung und es schauten auch Motorenteile zwischen den Speichen des Vorderrades heraus. Der Motor hatte 640 cm³ Hubraum und zwischen 10 und 14 PS.

Zur Produktion der Megola wurde eigens die Deutschen-Megola-Werke G.m.b.H. in München gegründet. Der Name Megola entstand aus den Nachnamen von Geldgebern und Konstrukteuren: Hans Meixner, Fritz Gockerell (hier mit G geschrieben) und Otto Landgraf.

Das Chassis der Megola war ebenso unkonventionell und bestand aus selbstragenden, geschwungenen und vernieteten Stahlblechen. Der Fahrer saß auf einem bequemen "Sessel" mit Rückenlehne oder — bei den Sport-Versionen — auf einem normalen Motorradsattel seiner Zeit.

Weniger bequem war die Megola allerdings im Stadtverkehr: Sie hatte weder Schaltgetriebe noch Kupplung, also mußte die Megola nach jedem Halt angeschoben oder bei aufgebocktem Vorderrad jenes angetreten werden. Auf der Rennstrecke war die Megola aber in ihrem Element und Toni Bauhofer verwies 1924 die BMW-Werksmannschaft auf ihre Plätze und holte sich den deutschen Meistertitel auf Megol
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

Mein lieber Herr Wanderer :!: , nebūtum Tamsta P-us ( OOOJ , przepraszem Pana ) Taigi Pan galėjai ir suprantamesne mova parašyt , netik aš neviską vok. suprantu , bet ir kiti ...