Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Minsk 104 1966m. restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė Ledūklis »

O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.
Prikabinti failai
IMG_0972.JPG
IMG_0979.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė Ledūklis »

Gauta nesugadinta dešinė skarda. Tik stipriai pakorijus nuo rūdžių. Nusmėliuota ir nugruntuota. Dabar esanti sena buvusi išpjaustyta dėl kažkada buvusio 4bėgio variklio.
Prikabinti failai
IMG_0976.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė Ledūklis »

Oro filtro kairės pusės karbiuratoriaus apsaugos negaunu iki šiol :( Klausinėju visur, tikrinu visus turgus.
Štai tikrasis oro filtras su išlikusia tik dešinės pusės apsauga.
Prikabinti failai
IMG_0974.JPG
IMG_0975.JPG
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė zigmasmoto »

Ledūklis rašė:O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė kęstutis »

zigmasmoto rašė:
Ledūklis rašė:O, žiūriu daugiau nei 10 metų praėjo... Greit :?
Gal ir gerai kad prikėlėt temą, nes Minskui bus kai kas tobulinama.

Dėl juostelių ant ratų, tai dabar jau būtų daug lengviau padaryt, nes yra atsiradęs toks dalykas kaip kontūrinė siaura juostelė. O tada buvo sunku, bandėme net izoliaciją pjauti tekinimo staklėse.

Per tą laiką didžiausia bėda buvo per stipri įtampa. Dėl ko neišeidavo normaliai naudoti motociklo. Pedegė 12V lemputės. Perdegdavo ir 24V. Sudegdavo babinos. Buvo bandoma visokie variantai, ieškoma logiško paaiškinimo, bet taip ir konkrečiai neaišku. Šiuo metu įdėta Žigulio babina, o šviesoms - varža. Paskutiniu laiku lyg viskas gerai, bet po šių perdarymų buvo važinėjama tik nedideliais atstumais. Kai atšils reiks pavažinėt daugiau ir bus matyt.

Gauti ir uždėti originalūs nauji priekiniai pakojai. Užsidėjo labai sunkiai, prieš tai palaikius karštam vandeny. Deja vienas po kurio laiko trūko išilgai.


Turiu sentimentų šiam M-104 modeliui, nes pats jaunystėje važinėjau. Velniškai buvo ištvermingas aparatas. Kas liečia srovės įtampą, tai išties, taip ir buvo, degindavo lemputes, nes šie modeliai M-103, 104, 105 neturėjo srovės lygintuvo. Naudojau 12 V. lemputes, švietė labai šviesiai, bet greit neperdegdavo. Ankstesni modeliai prieš šiuos ir vėlesni, turėjo srovės lygintuvus, todėl dėl įtampos bėdų nebuvo. Dar dėl guminių pakojų, jeigu tai naujadarai, tai didelė tikimybė, jog truks išilgai, mano Iž-49 trūko išilgai 2 pakojai.

Papasakokit kas ten per srovės lygintuvai kontaktiniuose kintamos 6V sistemose. Vienur yra - kitur nėra. Ar tai atskira detalė? Ar generatorius skirtingo kodo? Jei tai tik generatorius tai kas pas jį ten kitaip?
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė zigmasmoto »

Be abejo, generatoriai skyrėsi kontaktiniai nuo elektroninių, bet ne tame esmė. Esmė atskiroje detalėje, rusiškai " drosel", tai apvijos.
M-1A schemoje pavaizduota 2 numeriu.
Kitoje nuotraukoje naujesnių modelių, raudonai pabraukiau parašyta "droselio" reikšmė.
Prikabinti failai
res_DSC01348.jpg
20.jpg
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė kęstutis »

Bekontaktiniuose degimuose tai ten stovi komutatorius - manau jis tel lygina perteklių. M1A tai schemoje matomas akumuliatorius - manau jis atlieka įtampos lyginimo reikalus. Na droselis matau yra toks. Patalpinu foto -Nr.17 ir Nr.46 Bet niekaip aš jo neatsimenu kad būtų jis strateginis elementas. Nelabai įtikėtina kad jis mažintų įtampą 2kartus ar dar daugiau. Na prie mažų apsukų tai to mažinimo ir nereikia - taip tos lempos vos šviečia.
Aš manyčiau ar nebus pas Ledūkį kas sumaišyta su generatoriaus pajungimo gnybtais. Nes indukcinei ritei užmaitinti stovi atskiros apvijos, apšvietimui vėl atskiros.Jei tarkim jas sujungti visas į vieną nuoseklią grandinę tai voltažas kyla, plius nuo apsukų ir riba kyla na ir gaunasi kažinkiek voltų.

[Išplėtimas pdf buvo išjungtas ir daugiau neberodomas.]

[Išplėtimas pdf buvo išjungtas ir daugiau neberodomas.]

31.jpg
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė Ledūklis »

Pakojai buvo seni originalūs, tik nenaudoti.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Minsk 104 1966m. restauravimas

Standartinė augism »

Parašykite, koks Jūsų Minsk magneto polių išdėstymas. Gal būtų galima pritaikyti elektroninį motirnio dviračio degimą. Gudriai jį paslėpus autentiškas vaizdas išliktų, dingtų probemos su degimu, o apšvietimo apvijas būtų galima naudoti tik lempoms.
Skelbti atsakymą