Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

augism rašė:Prieš keletą dienų irgi kniedijau. Tik pabaigoje supratau, kad skylę kniedei reikia gręžti didesnę. Pvz, mano kniedes 3 mm, tai gręžti 3,2 nepakanka, reikia bent 3,5 , nes plakant kniede pastorėja, skaldo antdekla.

Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių.

Pabandysiu parašyti kaip atlikau kniedijimo darbus.
Kaladėlės geležis jau turėjo 10 skylučių 4,0mm diametro. Kniedės aliuminės ir pilnavidurės 4x12. Jos man buvo kiek per ilgos, tai galus apie 2mm nutrumpinau kirpdamas replėmis. Andeklą užsidėjau ant geležies ir jį fiksavau prispaudėjais. Su grąžtu 4,0mm per skylutes pasižymėjau visus gręžimo taškus ir su markeriu kaladėlės ir geležies galą kad paskui neapsukus antraip. Nuimu andeklą ir jį kiaurai pragręžiu su 4,0mm grąžtu. Dedu andeklą ant geležies, bet prasukant kad metalo skylutės nesutaptų su andeklo skylėmis. Vėl fiksuoju su prispaudėjais. Pamatuoju kniedės galvos didžiausią matmenį - jis 7,0mm. Imu grąžtą 7,0mm ir smailiau užgalandu. Su šiuo grąžtu gręžiu į andeklą kol jo galiukas atsiremia į geležies metalą. Po to sukišamos visos 10 kniedžių iki galo, kad gražiai sugultų į savo vietas. Buvo kelios kniedės kad nenorėjo lysti , tai galvutes truputį šmirgeliavau. Pradedu kniedyti nuo vidurio abi ir tada į abu šonus. Kniedės minkštos ir kniedijasi lengvai , net minties nėra kad kas gali kur trūkti. Ten to 4,0mm andekle lieka gal koks 1mm, o toliau skylė su konusu .
Gal pas Jus kokie jau........... labai jautrūs andeklai, bet panašu kad kažkur buvo pažeistas darbo rėžimas :galvoti: . Gal grąžtai neaštrūs ir gręžiant su spaudimu gaunasi sprogdinimas. Gal kniedės kietos (metalinės) ir kalant daug bambardavimo reikia. Gal kniedžių galva didesnė už išgręžtą įgilinimui skylę. O pačios kniedės originalios, ar namų darbo? Jei namų darbo tai gal jos gaunasi nevienodos. Bet ir tai kaip ir minėjau prieš kniedyjimą jos visos turi susikišti laisvai rankomis be jokių kalimų :roll: . Parašykit kaip ten kas pas Jus, gal kas paaiškėjo :labas: .
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė tadas1991 »

kęstutis rašė:
augism rašė:Prieš keletą dienų irgi kniedijau. Tik pabaigoje supratau, kad skylę kniedei reikia gręžti didesnę. Pvz, mano kniedes 3 mm, tai gręžti 3,2 nepakanka, reikia bent 3,5 , nes plakant kniede pastorėja, skaldo antdekla.

Rusų forume rašo, klijuoja klijais BF-2 ant pašildytų detalių.

Pabandysiu parašyti kaip atlikau kniedijimo darbus.
Kaladėlės geležis jau turėjo 10 skylučių 4,0mm diametro. Kniedės aliuminės ir pilnavidurės 4x12. Jos man buvo kiek per ilgos, tai galus apie 2mm nutrumpinau kirpdamas replėmis. Andeklą užsidėjau ant geležies ir jį fiksavau prispaudėjais. Su grąžtu 4,0mm per skylutes pasižymėjau visus gręžimo taškus ir su markeriu kaladėlės ir geležies galą kad paskui neapsukus antraip. Nuimu andeklą ir jį kiaurai pragręžiu su 4,0mm grąžtu. Dedu andeklą ant geležies, bet prasukant kad metalo skylutės nesutaptų su andeklo skylėmis. Vėl fiksuoju su prispaudėjais. Pamatuoju kniedės galvos didžiausią matmenį - jis 7,0mm. Imu grąžtą 7,0mm ir smailiau užgalandu. Su šiuo grąžtu gręžiu į andeklą kol jo galiukas atsiremia į geležies metalą. Po to sukišamos visos 10 kniedžių iki galo, kad gražiai sugultų į savo vietas. Buvo kelios kniedės kad nenorėjo lysti , tai galvutes truputį šmirgeliavau. Pradedu kniedyti nuo vidurio abi ir tada į abu šonus. Kniedės minkštos ir kniedijasi lengvai , net minties nėra kad kas gali kur trūkti. Ten to 4,0mm andekle lieka gal koks 1mm, o toliau skylė su konusu .
Gal pas Jus kokie jau........... labai jautrūs andeklai, bet panašu kad kažkur buvo pažeistas darbo rėžimas :galvoti: . Gal grąžtai neaštrūs ir gręžiant su spaudimu gaunasi sprogdinimas. Gal kniedės kietos (metalinės) ir kalant daug bambardavimo reikia. Gal kniedžių galva didesnė už išgręžtą įgilinimui skylę. O pačios kniedės originalios, ar namų darbo? Jei namų darbo tai gal jos gaunasi nevienodos. Bet ir tai kaip ir minėjau prieš kniedyjimą jos visos turi susikišti laisvai rankomis be jokių kalimų :roll: . Parašykit kaip ten kas pas Jus, gal kas paaiškėjo :labas: .

Manau, kad problema buvo tame, kad buvo naudojamos ne užplakamos techninės kniedės, kaip jūsų atveju, o statybinės, t.y. tuščiavidurės, užtraukiamos su kniediklinėmis replėmis, tempiant centre esantį kotelį, kol jis nutrūksta.
Tai joms reikia per daug jėgos užtraukti, ypač jeigu, kaip sakot, buvo naudojamos plieninės arba nerūdijančio plieno, negu tas antdėklas gali atlaikyti į tokį plotą, kokį spaudžia kniedės galvutės briaunelė.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Grįžtu prie priekinio tilto remonto darbų. Detalės dažytos. Ratų posūkių ašelių galuose ištekintos ir uždėtos aklės. Ardydamas aš jų ten neradau, bet katalogas rodo kad turi būti. Sudėti nauji stabdžių cilindriukai, žarnelės. Sudėti nauji ZVL firmos ratų guoliai. Varžtus , veržles, - surenkant plonai sutepu nigrolo tepalu. Surenkant sriegines įvores - tarp jos ir amortizatoriaus lieka pliki sriegio tarpai apie 3,5mm. Šių tarpelių sandarinimui nupirkau guminius žiedelius 14x32x4. na gal bent kiek apsaugos nuo dulkių ir purvo. Bendrai tos srieginės įvorės manau atgyvena, nes ir šiam modeliui 1952-1953 metais jų atsisakė ir sudėjo gumines. Priekinis tiltas kaip ir surinktas. Liko tik nepriveržtos vairo traukės, nes uždėjus ratus atliksiu ratų suvedimą.
DSC02271.JPG
DSC02335.JPG
DSC02337.JPG
DSC02343.JPG
DSC02357.JPG
DSC02366.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

DSC02382.JPG
DSC02384.JPG
DSC02386.JPG
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Raimis »

Kaip parinkote stabdžių žarneles? Tiko kas nors iš šiuolaikinių?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Kai keičiasi visa stabdžių sistema ir pritaikomi dabartiniai stabdžių cilindriukai - dauguma jų jungimas su magistrale yra 10x1 sriegiu. Pagrinde priekinių ratų jungimui vienas žarnelės galas reikalingas su BANJO antgaliu, o kitas su INN kad susijungtu su nauju vamzdeliu. Man žarneles patogiausia pirkti iš Eolto. Ieškau kad būtų reikiami galai ir panašiai tiktų ilgis. Išsirenku maždaug tinkamas kandidatūras, jas užsirašau. Tada iš išrinktų gražuolių pasidarau atranką kuri pigiausiai parsiduoda :D . Žinoma pasitaiko ir tokių pritaikomų pirkimų, kad pirkinius tenka nešti tik į palėpę :roll: .
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Sekantis darbelis - ratų tvarkymas. Prieš manę ratai jau buvo tvarkyti. Padangos sudėtos turbūt naujos, nes dar matosi gumos pypsiukai. Bet kadangi savininkai keitėsi nevienas ir niekas jų ten nesaugojo tai jos turi minimalių paskirdimų šonuose ir apdažytos gruntais. Svetimus dažus nuvaliau. Kadangi padangos retų išmatavimų 155/90R16 ir bendras stovis nėra blogas, tai paliekamos esamos. Ratų diskai matomai buvo smėliuoti ir dažyti, nes naujų rudžių minimaliai. Juos šveičiau, apklijavau padangas, dažiau. Atsarginiui ratui padangos dar neturiu :( . Ratai buvo prisukti tik su keliomis veržlėmis ir tos kaip namų darbo. Teko ieškoti naujų rato veržlių. Pagrinde parduodamos ratų veržlės yra M12; M14 sriegiu. O man reikalingos M10x1,25 sriegiu. Taigi deficitas :D . Esu laimingas, kad pavyko rasti Lietuvoje firmą, kuri turi ir reikiamų išmatavimų. Automobilis jau stovi ant ratų.
20200425_104837.jpg
DSC02427.JPG
DSC02422.JPG
DSC02436.JPG
DSC02434.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Tvarkoma kuro padavimo magistralė nuo bako iki pompos. Vamzdelis nupirktas 6mm diametro naujas. Vamzdelio galai jungiasi srieginiais sujungimais M10x1 ir sandarinasi su žiedeliu. Prie bako jungimas standus. O galas prie benzino pompos jungiasi per metalizuotą žarnelę. Detalių katalogas patvirtina kad tai originalus jungimas su tokia žarnele (1495 pozicija). Žarnelė jau pavargusi, bet ji sandari - bandant laiko vakumą. Tokios kitos negausiu. Nežinau ir jos konstrukcijos :galvoti: . Viršutinis apsauginis šarvas pratrūkęs, bet apatinis kaip iš narelių ir žalvarinis. Kažin kas po tuo antru sluoksniu? Guma kaip ir atpultų, nes antgaliu galai matosi kaip cina aplieti , kad laikytųsi apsauginis šarvas (kuris prasitrynęs). Gal kam yra tekę ardyti tokio tipo žarnelę ir žinote jo konstrukciją? Žinant kad ten vidus patikimas, galėčiau imti šalin tik apsauginį šarvą ir nedėti nieko ar apmauti plastmasės vamzdeliu. O gal turite kokių kitų minčių jos remontui.
DSC02478.JPG
DSC02457.JPG
DSC02456.JPG
DSC02459.JPG
DSC02467.JPG
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Rudge »

Ar nebus čia kažkas panašaus į santechninius pajungimo vamzdelius.
Prikabinti failai
vamzdelis.png
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Šoniniai tai netinka, nes ten stovi guminė žarnelė, metalinis šarvas ir viskas užpresuota antgalius užspaudžiant. O ta vidurinė , būtų kas tai panašaus konstrukcinio sprendimo - nesimato antgalio užspaudimo.Jei ji tokia kaip dušo žarna, tai vėl viduje guma. Bet santechnikos žarnų su gumos žarna kurui naudoti negalės - nelaikys guma benzino poveikio. Reikės pabandyti turimą žarnelę parodyti kas gamina hidraulines žarnas - gal jie pasakys jos konstrukciją. :galvoti:
Skelbti atsakymą