Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė Vima »

Sprendžiant iš Jūsų įdėtos senų panelių nuotraukų, sakyčiau pirma detalė būtų plaušas, o antra - kokia nors oda, apvalkalas, tas, kas matosi nuotraukoje užklijuotas ant plaušo plokštės. Tokiu atveju nebūtų labai storas sumuštinis?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Automobilyje salonas buvo persiūtas ( ne originalas) manau ir panelės gal buvo gamintos, nes tvirtinimui skylių nėra ( buvo prisukta tiesiai su medvarsčiais). Bet jei tarkim plaušo panelės originalios, plokščius užspaudukus ikiši per šonus ir aplenki antra panele (oda). Viskas būtų logiška ir atitiktų katalogą.
Bet kaip paaiškinti , kad visuose keturiuose duryse apvalios skylės ir mažos? (nepanašu kad ten būtų kas neoriginalu).
Antroje katalogo panelėje parodytos apvalios skylės. Tai kaip ir negalėtų ji būti oda.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Pavyko rasti truputį naujos informacijos dėl spaustukų. VIII- pozicija rodytų kad spaustukų plotis ties durų skyle -8mm. Bet prekės kodas nesutampa su mano kataloge. Peršasi mintis kad tokios formos spaustukų yra didesnių ir mažesnių, gal pagal skirtingus auto.
Taigi jei spaustukai būtų 6mm, iš bėdos ir 8mm viskas susidėliotų į savo vietas kaip ir minėjo Vima.
Į mano paneles tektų daryti pailgas skyles 8*14. Segtuką reiktu statyti į skylę ir pasukti 90 laipsniu kampu. Taip jis užsifiksuotų panelėje. O duryse apvalios skylės duotu privalumą , nereiktų tikslaus segtuko kampo pastatymo. Tik reikia pasiskaičiuoti , nes durų ir panelių skylių centrai nesutaps. Na panelė Nr.2 būtų kaip ir nebeaktualu, bet kodėl ten apvalios skylės, nežinau.......
kabes1.jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Salono siuvimo darbų etapui nupirkau dėvėtą pramoninę siuvimo mašiną. Bandysiu pats siūti saloną :D .
Tai man nauja darbo sritis, bet iš "sportinio" intereso būtų šaunu išmokti. Teko parinkti informacijos apie siuvimo mašinų skirtumus ir kokia man būtų tinkama salonų siuvimui.
Siuvimo mašinos yra vieno transportavimo(medžiaga tempiama apatiniais dantukais) , dvigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais ir iš viršaus su įsmeigta adata) ir trigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais , iš viršaus su įsmeigta adata, bei papildoma kojelė su dantukais iš viršaus). Klausiu vieno specialisto: tai ar su viengubo transportavimo man nepavyktų pasiūti saloną :? - pavyktu su rankine adata ir yla bet nuo to priklauso darbo lengvumas ir kokybė.
Taigi nupirkau Vokišką trigubo transportavimo su dviem adatom siuvimo mašiną. Adatas galima atjunginėti ir siūti su kaire, dešine ar abiems. Pradžiai teko pratintis prie neturėto "žvėriuko", bet gan įdomus užsiėmimas siūti siūles :roll: .
DSC09988.JPG
DSC09715.JPG
DSC09991.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Sėdynių dizainas planuojamas pagal šio automobilio 1959m. reklaminį lankstinuką. Bus naudojami dviejų spalvų veliūriniai (floko) audiniai.
DSC09999.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Darbai pradedami nuo galinės sėdimos vietos. Nuvilkus viršutinį dangalą, radau ir originalų sėdynės dangalą kuris puikiai tiko iškarpoms daryti. Spyruoklės smėliuotos ir dažytos. Naudojami nauji paklotai, porulonas, sintiponas. Siuvamas ir kantukas.
DSC09789.JPG
DSC09802.JPG
DSC09807.JPG
DSC09823.JPG
DSC09826.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

DSC09840.JPG
DSC09848.JPG
DSC09849.JPG
DSC09854.JPG
DSC09977.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Atlošo remontas. Ardant rasta ir gamyklinių markiruočių.
DSC09857.JPG
DSC09859.JPG
DSC09890.JPG
DSC09868.JPG
DSC09901.JPG
DSC09925.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

DSC09947.JPG
DSC09932.JPG
DSC09939.JPG
DSC09953.JPG
DSC09949.JPG
DSC09956.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Galinės sėdynės remontas baigtas.
DSC09963.JPG
DSC09968.JPG
DSC09971.JPG
DSC09987.JPG
DSC00001.JPG
Skelbti atsakymą