Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sprendžiant iš Jūsų įdėtos senų panelių nuotraukų, sakyčiau pirma detalė būtų plaušas, o antra - kokia nors oda, apvalkalas, tas, kas matosi nuotraukoje užklijuotas ant plaušo plokštės. Tokiu atveju nebūtų labai storas sumuštinis?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Automobilyje salonas buvo persiūtas ( ne originalas) manau ir panelės gal buvo gamintos, nes tvirtinimui skylių nėra ( buvo prisukta tiesiai su medvarsčiais). Bet jei tarkim plaušo panelės originalios, plokščius užspaudukus ikiši per šonus ir aplenki antra panele (oda). Viskas būtų logiška ir atitiktų katalogą.
Bet kaip paaiškinti , kad visuose keturiuose duryse apvalios skylės ir mažos? (nepanašu kad ten būtų kas neoriginalu).
Antroje katalogo panelėje parodytos apvalios skylės. Tai kaip ir negalėtų ji būti oda.
Bet kaip paaiškinti , kad visuose keturiuose duryse apvalios skylės ir mažos? (nepanašu kad ten būtų kas neoriginalu).
Antroje katalogo panelėje parodytos apvalios skylės. Tai kaip ir negalėtų ji būti oda.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pavyko rasti truputį naujos informacijos dėl spaustukų. VIII- pozicija rodytų kad spaustukų plotis ties durų skyle -8mm. Bet prekės kodas nesutampa su mano kataloge. Peršasi mintis kad tokios formos spaustukų yra didesnių ir mažesnių, gal pagal skirtingus auto.
Taigi jei spaustukai būtų 6mm, iš bėdos ir 8mm viskas susidėliotų į savo vietas kaip ir minėjo Vima.
Į mano paneles tektų daryti pailgas skyles 8*14. Segtuką reiktu statyti į skylę ir pasukti 90 laipsniu kampu. Taip jis užsifiksuotų panelėje. O duryse apvalios skylės duotu privalumą , nereiktų tikslaus segtuko kampo pastatymo. Tik reikia pasiskaičiuoti , nes durų ir panelių skylių centrai nesutaps. Na panelė Nr.2 būtų kaip ir nebeaktualu, bet kodėl ten apvalios skylės, nežinau.......
Taigi jei spaustukai būtų 6mm, iš bėdos ir 8mm viskas susidėliotų į savo vietas kaip ir minėjo Vima.
Į mano paneles tektų daryti pailgas skyles 8*14. Segtuką reiktu statyti į skylę ir pasukti 90 laipsniu kampu. Taip jis užsifiksuotų panelėje. O duryse apvalios skylės duotu privalumą , nereiktų tikslaus segtuko kampo pastatymo. Tik reikia pasiskaičiuoti , nes durų ir panelių skylių centrai nesutaps. Na panelė Nr.2 būtų kaip ir nebeaktualu, bet kodėl ten apvalios skylės, nežinau.......
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Salono siuvimo darbų etapui nupirkau dėvėtą pramoninę siuvimo mašiną. Bandysiu pats siūti saloną .
Tai man nauja darbo sritis, bet iš "sportinio" intereso būtų šaunu išmokti. Teko parinkti informacijos apie siuvimo mašinų skirtumus ir kokia man būtų tinkama salonų siuvimui.
Siuvimo mašinos yra vieno transportavimo(medžiaga tempiama apatiniais dantukais) , dvigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais ir iš viršaus su įsmeigta adata) ir trigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais , iš viršaus su įsmeigta adata, bei papildoma kojelė su dantukais iš viršaus). Klausiu vieno specialisto: tai ar su viengubo transportavimo man nepavyktų pasiūti saloną - pavyktu su rankine adata ir yla bet nuo to priklauso darbo lengvumas ir kokybė.
Taigi nupirkau Vokišką trigubo transportavimo su dviem adatom siuvimo mašiną. Adatas galima atjunginėti ir siūti su kaire, dešine ar abiems. Pradžiai teko pratintis prie neturėto "žvėriuko", bet gan įdomus užsiėmimas siūti siūles .
Tai man nauja darbo sritis, bet iš "sportinio" intereso būtų šaunu išmokti. Teko parinkti informacijos apie siuvimo mašinų skirtumus ir kokia man būtų tinkama salonų siuvimui.
Siuvimo mašinos yra vieno transportavimo(medžiaga tempiama apatiniais dantukais) , dvigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais ir iš viršaus su įsmeigta adata) ir trigubo transportavimo (medžiaga tempiama apatiniais dantukais , iš viršaus su įsmeigta adata, bei papildoma kojelė su dantukais iš viršaus). Klausiu vieno specialisto: tai ar su viengubo transportavimo man nepavyktų pasiūti saloną - pavyktu su rankine adata ir yla bet nuo to priklauso darbo lengvumas ir kokybė.
Taigi nupirkau Vokišką trigubo transportavimo su dviem adatom siuvimo mašiną. Adatas galima atjunginėti ir siūti su kaire, dešine ar abiems. Pradžiai teko pratintis prie neturėto "žvėriuko", bet gan įdomus užsiėmimas siūti siūles .
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sėdynių dizainas planuojamas pagal šio automobilio 1959m. reklaminį lankstinuką. Bus naudojami dviejų spalvų veliūriniai (floko) audiniai.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Darbai pradedami nuo galinės sėdimos vietos. Nuvilkus viršutinį dangalą, radau ir originalų sėdynės dangalą kuris puikiai tiko iškarpoms daryti. Spyruoklės smėliuotos ir dažytos. Naudojami nauji paklotai, porulonas, sintiponas. Siuvamas ir kantukas.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Atlošo remontas. Ardant rasta ir gamyklinių markiruočių.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Galinės sėdynės remontas baigtas.