Sveiki, nusprendžiau pasidalint savo projekto eiga. Ne del to, kad pasigirt, bet tikedamasis naudingu patarimu bei sukaupt žiniu. Taigi, motocikla nupirkau pries berods šešis metus šiam forume, tačiau tai buvo tik defektuotu daliu nepilnas rinkinys ir nė vieno deficito. Labiau tai buvo idėja,startas... Na o paskui turbut kaip ir visi: Daliu tykojimas pardavimu skyrelyje, turgeliai, muges ir t.t. Neišvengta ir visokiu apsipirkimu bei šiaip jaunystes klaidos. Netgi teko nusipirkt iz-49. kuri sutvarkiau važiavimui, bet nerestauravau. Jis tapo savotisku bandymu stendu.
Prie projekto prieinu tik periodiškai, terminų nėra. Tačiau viską paveiksluoju
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Iž-350 restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Iž-350 restauracija
Taigi, iš to šimto darbų vienas yra galinis sparnas. Tas kuris buvo prie motociklo, tai tik padejo išmokti virint su TIG ir suryt pora balionų argono. Todėl aš jo jau iš principo nenoriu. Prisipirkau visokių apipjaustytų puvekų, tačiau vistiek neturiu teisingų išmatavimų.
Taigi keli klausimeliai žinantiems:
1.Koks bendras ilgis iki vyrio matuojant išoreje per centra?
2.Kokie atstumai nuo kraštinių skylių iki sparno galų?
Taigi keli klausimeliai žinantiems:
1.Koks bendras ilgis iki vyrio matuojant išoreje per centra?
2.Kokie atstumai nuo kraštinių skylių iki sparno galų?
Re: Iž-350 restauracija
Gali pasirodyti, kad darbai sustoje, taciau taip nera.Tiesiog nerandu laiko sumazint nuotrauku dydi, o ju dau. Be nuotrauku ner ir ka pasakoti.
Taigi, virinimo tiesinimo sriegiu tvarkymo darbai.Bakas.Jau is kart matesi, kad yra bandytas tvarkyt uzlituojant.Pasalinus lydmetali pasimate itrukimas aplink kraniuko sriegi.Ji uzvirinus, galvojau kad viskas ir atidaviau smeliuot. Po smeliavimo beplaunant baka pasimate didele ciurksle pro begiu rankenos varztu tvirtinimo skyles.Atidarius paiskejo, kad buvo suktas per ilgas varztas ir izstumes skyle.Taigi, vel virinimo darbai
Taigi, virinimo tiesinimo sriegiu tvarkymo darbai.Bakas.Jau is kart matesi, kad yra bandytas tvarkyt uzlituojant.Pasalinus lydmetali pasimate itrukimas aplink kraniuko sriegi.Ji uzvirinus, galvojau kad viskas ir atidaviau smeliuot. Po smeliavimo beplaunant baka pasimate didele ciurksle pro begiu rankenos varztu tvirtinimo skyles.Atidarius paiskejo, kad buvo suktas per ilgas varztas ir izstumes skyle.Taigi, vel virinimo darbai
Re: Iž-350 restauracija
Panasiu uztaisymu buvo daugiau, taigi teko uzvirint ir sriegti naujai
Re: Iž-350 restauracija
Geresnio sparno galo taip ir nepavyko rast, tad emesiau lopyt sita
Re: Iž-350 restauracija
Galvoju, kad reik siek tiek pozityvo ir spalvu
Re: Iž-350 restauracija
Ratai jau surinkti ir laukia naujo apavo. Bus Heidenau k34. Na dar toks nusizengimas autentikai- stipinai chromuoti. Taip jau gavosi, kad kai pirkau, buvo paprasciau gaut skirtus dkw
Re: Iž-350 restauracija
Vieta, kuriai teko skirt nemazai laiko: priekiniu sakiu ivores.Daugelis ignoruoja sia vieta, neva kiek cia vaziuoju bus gerai.Man asmeniskai nepatiko, na ir klibejimas nemenkas buvo, bei ivores ilgis per trumpas ir neleido iverzti sakes soniniu judanciu daliu.Kitaip tariant, viskas judejo ant varztu, ko pasekoje dilo visos susije dalys. Pirma ideja buvo panaudot kosmines technologijas: apipurkst plazma kaip kad remontuoja velenelius ir nuslifuot, taciau kosminiu technologiju kosmine kaina. Tad teko daryt naujus.Chromuotas strypas ne problema, o toliau tik tekintojo prakaitas ausinti grazta greziant skyles per si strypa. Keleta daliu pabandziau sumest i kruva-akiai miela!
Re: Iž-350 restauracija
Gražu
Minėjote kad ašies gamybai naudojote "chromuotą strypą". Tai ar - nerudyjantis plienas? Jei taip, tai ar iš jo galima daryti ašis? Neteko niekur tokių sutikti. Jis specifinis metalas, sąlyginai minkštas - varžtai daug greičiau nutrūksta už paprastus geležinius, šlifuojant ir poliruojant tai taip pat jaučiasi kad tai minkštesnis metalas lyginant su geležimi. Tačiau kaip ir minėjote gręžimui sunkiai pasiduoda sukeldamas kieto metalo įvaizdį.
Minėjote kad ašies gamybai naudojote "chromuotą strypą". Tai ar - nerudyjantis plienas? Jei taip, tai ar iš jo galima daryti ašis? Neteko niekur tokių sutikti. Jis specifinis metalas, sąlyginai minkštas - varžtai daug greičiau nutrūksta už paprastus geležinius, šlifuojant ir poliruojant tai taip pat jaučiasi kad tai minkštesnis metalas lyginant su geležimi. Tačiau kaip ir minėjote gręžimui sunkiai pasiduoda sukeldamas kieto metalo įvaizdį.