Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Simson Piccolo DUO 4/1

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Surinkta vairalazdė su prietaisų skydeliu. Vairą stumiant nuo savęs - vyksta visų trijų ratų stabdymas :D . Vairo stabilizavimui įrengtas man nematytas savotiškas demferis - vieno troso pagalba. Abu troso galai pajungti prie rato vairo traukės galo. Sukant vairą vienas troso galas lenda vidun, o kitas išlenda lauk. Reguliuojant trosų suveržimą, kinta vairo kietumas. :roll:
DSC03877.JPG
DSC03878.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

:moped:
Kadangi tai automatinė sankaba, bandau rasti šiam varikliui M 53/11 AR tinkamą greičių dėžei tepalą.
Keista, bet randu kad pilamas ne greičių dėžių, bet hidraulinis tepalas HLP46 (Hydrauliköl HLP 46)- 500ml., kuris naudojamas hidro cilindrų sistemose (traktoriai, statybinė tech. ir t.t) :sokas:. Ar teko kam naudoti tokį tepalą, ar jis tinkamas automatinei sankabai :?: http://www.mopedfreunde-oldenburg.de/ht ... toren.html
https://www.autoaibe.lt/chemija/alyvos- ... 38651.html
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Apie tai esu girdėjęs, bet tiesiog netikiu savo akimis.
Į savo tokį automatą (ir ne automatą), pilu autolą M8V, kuri ruošiuosi keisti kas 500km
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Degimas su kontaktais, gamintas Karlo -Markso gamykloje. Kaip tokių metų, tai nesimato jokios pažangos progreso elektroniniam degimui kaip to meto Minsko, ar Riga mopedams :D .
Posūkių rėlė įdėta į papildomą korpusą, kurio galai uždengti guminėmis tarpinėmis. Išardžius rėlę dėl apžiūros, matosi kad ji visa gyveno vandenyje ir jos nebeliko.......... :sokas: . Teks siųstis naują 1x18W, tik nežinau ar patikimos naujos - tai juk naujadarai ???
o gal tai nepasiteisina ir perdarinėjate į elektronines trijų kontaktų?
Mopedui grandinę turiu gerą, bet sujungimas pradangintas. Grandinė priklauso 1/2 54 114. Kreipiausi į vietinę parduotuvę dėl sujungimo - duokite grandinės sujungimą grandinės žingsniui 1/2, kad turime žingsnius 415; 420; 428, tai rašo ant grandinės narelių ir žvaigždutės. Oi šito nepažiūrėjau. Parvykau namo, o DDR nieko niekur nerašo. Grandinės vežtis nenorėjau, nes visa tepaluota ir uždėta ant mopedo. Vėl nuvykęs į parduotuvę nupirkau 428 ir parvežus paaiškėjo kad žingsnis tai atitinka, bet narelio plotis platesnei grandinei už man reikiamą :apalpti: . Na jį sutrumpinau ir pritaikiau, bet koks turėtų būti ???
DSC03895.JPG
DSC03890.JPG
DSC03903.JPG
DSC03905.JPG
DSC03908.JPG
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė augism »

Kęstuti, degimas kontaktinis, bet labai patikimas. Tie, kurie važiuoja su elektroniniu, patiria daugiau gedimų, nei su šiuo, kontaktiniu. Aš pats lituoju degimus, ir turiu net keletą patikimų schemų, bet įkalbėtas senbuvių važiuoju su šitu. Jokių problemų. Nustatymas paprastas, sukurtas tobulai, plaktukėlis nesišveičia, kontaktai nedega. Vienu žodžiu - džiaugsitės.

Posukių relė turi būti tokio galingumo, kaip parašyta. Nors aš šitą žinojau, parsisiunčiau, ir vis tiek prašoviau. Mirksi per tankiai. Nesuku galvos.

Grandinės susegimas - deficitas. Grandinių visur pilna, o susegimų - nedaug. Paguoda iš platesnio susegimo irgi didelė. Pati rečiausia dalis - spyruoklinė sagtelė, ji tinka ir nuo platesnės.

Nekantriai laukiu daugiau nuotraukų. Labai įdomu.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Dėl kontaktinio degimo, nuraminote. Nors iš pirmo žvilgsnio tai ten keista elektros sistema. Akumuliatorius ir visos lemputės 6V. Indukcinė ritė 12V. Galėtų indukcinė ritė užsimaitinti nuo akumuliatoriaus, bet nesutampa voltažas tai matomai gaminasi nuo magneto sukimosi. Skaičiau kad ir priekinis žibintas veiks tik užvedus. Tai akumuliatorius lieka posūkiams, signalui ir stovėjimo žibintui. Kaip ir visai beprasmis lieka akumuliatorius :galvoti: . Dar klausimas ar generatorius iš vis krauna akumuliatorių, nes krovimo rėlės reguliuojančios įtampą tai nėra???
Posūkių rėlė originalios konstrukcijos būtų geriau, bet kad tie naujadarai būna kad visai neveikia nepriklausomai kokią apkrovą duodi.
O elektroninė rėlė būtų patikimiau, bet....................
DSC03914.JPG
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė Zhynys »

Generatoriaus dešinė apvija skirta akumuliatoriaus krovimui per pažymėtą krovimo-įtampos reguliavimo schemą.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210529/ad98372d0d8e6b50b8e7bacbace033de.jpg[/IMG]

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Zhynys rašė:Generatoriaus dešinė apvija skirta akumuliatoriaus krovimui per pažymėtą krovimo-įtampos reguliavimo schemą.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt

Schemoje matau saugiklių bloką, ir diodų tiltelį kuris iš kintamos į pastovią įtampą daro. Ar diodai reguliuoja įtampą? :galvoti:
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė Zhynys »

Aš manau, kad ten viduje bus didesnė schema, nei paprastas diodų tiltelis.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Simson Piccolo DUO 4/1

Standartinė kęstutis »

Pirma ir antra foto iš interneto - kaip atrodo originali pavarų jungimo traukė ir naujai pagamintos pavarų jungimo svirtys . Originali svirtis būna gaminta iš lenktos skardos ir nieko nelaiko. Matomai dėl šios priežasties pas mano mopedą ji ir neišliko.
Traktorių detalių parduotuvėje gavau pirkti reikiamai traukiai atitinkančių šarnyrų antgalių.
Pagaminau reikiamą traukę ir pavarų svirtį.
DSC03923.JPG
llo.JPG
DSC03916.JPG
DSC03919.JPG
DSC03922.JPG
Skelbti atsakymą