Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Simson Piccolo DUO 4/1
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Surinkta vairalazdė su prietaisų skydeliu. Vairą stumiant nuo savęs - vyksta visų trijų ratų stabdymas . Vairo stabilizavimui įrengtas man nematytas savotiškas demferis - vieno troso pagalba. Abu troso galai pajungti prie rato vairo traukės galo. Sukant vairą vienas troso galas lenda vidun, o kitas išlenda lauk. Reguliuojant trosų suveržimą, kinta vairo kietumas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Kadangi tai automatinė sankaba, bandau rasti šiam varikliui M 53/11 AR tinkamą greičių dėžei tepalą.
Keista, bet randu kad pilamas ne greičių dėžių, bet hidraulinis tepalas HLP46 (Hydrauliköl HLP 46)- 500ml., kuris naudojamas hidro cilindrų sistemose (traktoriai, statybinė tech. ir t.t) . Ar teko kam naudoti tokį tepalą, ar jis tinkamas automatinei sankabai http://www.mopedfreunde-oldenburg.de/ht ... toren.html
https://www.autoaibe.lt/chemija/alyvos- ... 38651.html
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Apie tai esu girdėjęs, bet tiesiog netikiu savo akimis.
Į savo tokį automatą (ir ne automatą), pilu autolą M8V, kuri ruošiuosi keisti kas 500km
Į savo tokį automatą (ir ne automatą), pilu autolą M8V, kuri ruošiuosi keisti kas 500km
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Degimas su kontaktais, gamintas Karlo -Markso gamykloje. Kaip tokių metų, tai nesimato jokios pažangos progreso elektroniniam degimui kaip to meto Minsko, ar Riga mopedams .
Posūkių rėlė įdėta į papildomą korpusą, kurio galai uždengti guminėmis tarpinėmis. Išardžius rėlę dėl apžiūros, matosi kad ji visa gyveno vandenyje ir jos nebeliko.......... . Teks siųstis naują 1x18W, tik nežinau ar patikimos naujos - tai juk naujadarai ???
o gal tai nepasiteisina ir perdarinėjate į elektronines trijų kontaktų?
Mopedui grandinę turiu gerą, bet sujungimas pradangintas. Grandinė priklauso 1/2 54 114. Kreipiausi į vietinę parduotuvę dėl sujungimo - duokite grandinės sujungimą grandinės žingsniui 1/2, kad turime žingsnius 415; 420; 428, tai rašo ant grandinės narelių ir žvaigždutės. Oi šito nepažiūrėjau. Parvykau namo, o DDR nieko niekur nerašo. Grandinės vežtis nenorėjau, nes visa tepaluota ir uždėta ant mopedo. Vėl nuvykęs į parduotuvę nupirkau 428 ir parvežus paaiškėjo kad žingsnis tai atitinka, bet narelio plotis platesnei grandinei už man reikiamą . Na jį sutrumpinau ir pritaikiau, bet koks turėtų būti ???
Posūkių rėlė įdėta į papildomą korpusą, kurio galai uždengti guminėmis tarpinėmis. Išardžius rėlę dėl apžiūros, matosi kad ji visa gyveno vandenyje ir jos nebeliko.......... . Teks siųstis naują 1x18W, tik nežinau ar patikimos naujos - tai juk naujadarai ???
o gal tai nepasiteisina ir perdarinėjate į elektronines trijų kontaktų?
Mopedui grandinę turiu gerą, bet sujungimas pradangintas. Grandinė priklauso 1/2 54 114. Kreipiausi į vietinę parduotuvę dėl sujungimo - duokite grandinės sujungimą grandinės žingsniui 1/2, kad turime žingsnius 415; 420; 428, tai rašo ant grandinės narelių ir žvaigždutės. Oi šito nepažiūrėjau. Parvykau namo, o DDR nieko niekur nerašo. Grandinės vežtis nenorėjau, nes visa tepaluota ir uždėta ant mopedo. Vėl nuvykęs į parduotuvę nupirkau 428 ir parvežus paaiškėjo kad žingsnis tai atitinka, bet narelio plotis platesnei grandinei už man reikiamą . Na jį sutrumpinau ir pritaikiau, bet koks turėtų būti ???
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Kęstuti, degimas kontaktinis, bet labai patikimas. Tie, kurie važiuoja su elektroniniu, patiria daugiau gedimų, nei su šiuo, kontaktiniu. Aš pats lituoju degimus, ir turiu net keletą patikimų schemų, bet įkalbėtas senbuvių važiuoju su šitu. Jokių problemų. Nustatymas paprastas, sukurtas tobulai, plaktukėlis nesišveičia, kontaktai nedega. Vienu žodžiu - džiaugsitės.
Posukių relė turi būti tokio galingumo, kaip parašyta. Nors aš šitą žinojau, parsisiunčiau, ir vis tiek prašoviau. Mirksi per tankiai. Nesuku galvos.
Grandinės susegimas - deficitas. Grandinių visur pilna, o susegimų - nedaug. Paguoda iš platesnio susegimo irgi didelė. Pati rečiausia dalis - spyruoklinė sagtelė, ji tinka ir nuo platesnės.
Nekantriai laukiu daugiau nuotraukų. Labai įdomu.
Posukių relė turi būti tokio galingumo, kaip parašyta. Nors aš šitą žinojau, parsisiunčiau, ir vis tiek prašoviau. Mirksi per tankiai. Nesuku galvos.
Grandinės susegimas - deficitas. Grandinių visur pilna, o susegimų - nedaug. Paguoda iš platesnio susegimo irgi didelė. Pati rečiausia dalis - spyruoklinė sagtelė, ji tinka ir nuo platesnės.
Nekantriai laukiu daugiau nuotraukų. Labai įdomu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Dėl kontaktinio degimo, nuraminote. Nors iš pirmo žvilgsnio tai ten keista elektros sistema. Akumuliatorius ir visos lemputės 6V. Indukcinė ritė 12V. Galėtų indukcinė ritė užsimaitinti nuo akumuliatoriaus, bet nesutampa voltažas tai matomai gaminasi nuo magneto sukimosi. Skaičiau kad ir priekinis žibintas veiks tik užvedus. Tai akumuliatorius lieka posūkiams, signalui ir stovėjimo žibintui. Kaip ir visai beprasmis lieka akumuliatorius . Dar klausimas ar generatorius iš vis krauna akumuliatorių, nes krovimo rėlės reguliuojančios įtampą tai nėra???
Posūkių rėlė originalios konstrukcijos būtų geriau, bet kad tie naujadarai būna kad visai neveikia nepriklausomai kokią apkrovą duodi.
O elektroninė rėlė būtų patikimiau, bet....................
Posūkių rėlė originalios konstrukcijos būtų geriau, bet kad tie naujadarai būna kad visai neveikia nepriklausomai kokią apkrovą duodi.
O elektroninė rėlė būtų patikimiau, bet....................
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Generatoriaus dešinė apvija skirta akumuliatoriaus krovimui per pažymėtą krovimo-įtampos reguliavimo schemą.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210529/ad98372d0d8e6b50b8e7bacbace033de.jpg[/IMG]
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Zhynys rašė:Generatoriaus dešinė apvija skirta akumuliatoriaus krovimui per pažymėtą krovimo-įtampos reguliavimo schemą.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Schemoje matau saugiklių bloką, ir diodų tiltelį kuris iš kintamos į pastovią įtampą daro. Ar diodai reguliuoja įtampą?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Aš manau, kad ten viduje bus didesnė schema, nei paprastas diodų tiltelis.
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Pirma ir antra foto iš interneto - kaip atrodo originali pavarų jungimo traukė ir naujai pagamintos pavarų jungimo svirtys . Originali svirtis būna gaminta iš lenktos skardos ir nieko nelaiko. Matomai dėl šios priežasties pas mano mopedą ji ir neišliko.
Traktorių detalių parduotuvėje gavau pirkti reikiamai traukiai atitinkančių šarnyrų antgalių.
Pagaminau reikiamą traukę ir pavarų svirtį.
Traktorių detalių parduotuvėje gavau pirkti reikiamai traukiai atitinkančių šarnyrų antgalių.
Pagaminau reikiamą traukę ir pavarų svirtį.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.