Ačiū už info.
Pasirodo šis gabaritas Simson išskirtinumo akcentas .
Ant Kr51/1, tiek ant DUO uždėti taip, kad tampa atsikišę, greit pažeidžiami. Pas DUO manau jis šiek tiek kitoks. Stiklas prisisuka iš viršaus su vienu varžtu centre. Stikle matosi du apskritimai ties lempučių vietomis. Guminio paduko kontaktas taip pat 2 lemputėms. Statant tik vieną, teks renkant patobulinti su tekstolito gabaliuku pakišant po paduko kontakto viena puse. Ant Kr51/1 matytųsi kaip viena lemputė stovinti centre? ir stiklo tvirtinimas dviems varžtais iš šonų, gal jo ir matmenys kitokie?. Manau kad gabaritas nuo Kr51/1 mano DUO netiktų .
Vykdomas projektas Simson Piccolo DUO 4/1
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Nuvalytas duslintuvas.
Duslintuvo alkūnės neturiu, teks pirkti iš vokiečių.
Duslintuvo alkūnės neturiu, teks pirkti iš vokiečių.
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Pavyko surinkti ratus. Nauji stipinai buvo nupirkti jau senokai. Nupirkti ir įdėti nauji Čekiški guoliai. Seni Demokratinės Vokietijos -DDR jau atgyveno . Renkant stipinus vienas išlindo per ilgas - teko nutrumpinti, bet tai vėl Kinų ar Lenkų brokas . Padangos labai minkštos. Montuojant iš mandagumo naudojau vieną montiruotę, bet iš idėjos vien rankomis pavyktų sumontuoti. Ratų geometrijos išlyginimui naudojau priekinę šakę su ašimi. Pagaliau ji atliko, galėsiu ją dažyti.
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Modernizuotas ratui dangtelis.
Rato ašis susideda iš dviejų dalių
Net nesuprantu, kodėl gamintojai toje vietoje jo pagailėjo? Dabar priekiniame ir galiniame rate bus vienodai.
Rato ašis susideda iš dviejų dalių
Net nesuprantu, kodėl gamintojai toje vietoje jo pagailėjo? Dabar priekiniame ir galiniame rate bus vienodai.
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Mopedas pastatytas jau ant ratų. Malonu kad galinė žvaigždė išlikusi puikaus stovio ir ten užteko tik išvalymo.
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Renkame toliau..................
Išardyti, nuplauti ir vėl surinkti galiniai, bei posūkių žibintai, atšvaistai. Uždėti galiniai sparnai.
Keista, bet valstybiniam numeriui nėra numatytas apšvietimas , net nesuprantu kodėl toks sprendimas , manau teks ką tai konstruoti, nes tech. apžiūros be to nepraleis .
Tas sovietinio paveldo bruožas pas DDR labai pastebimas. Galiniuose sparnuose posūkių žibintų vietos viename išpresuotas standumas ir žibinto vietos akcentas, o dešiniajame tai pamiršo padaryti taip pat .
Na bendras vaizdas jau gražėja .........................
Išardyti, nuplauti ir vėl surinkti galiniai, bei posūkių žibintai, atšvaistai. Uždėti galiniai sparnai.
Keista, bet valstybiniam numeriui nėra numatytas apšvietimas , net nesuprantu kodėl toks sprendimas , manau teks ką tai konstruoti, nes tech. apžiūros be to nepraleis .
Tas sovietinio paveldo bruožas pas DDR labai pastebimas. Galiniuose sparnuose posūkių žibintų vietos viename išpresuotas standumas ir žibinto vietos akcentas, o dešiniajame tai pamiršo padaryti taip pat .
Na bendras vaizdas jau gražėja .........................
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Turejau motoroleri Malaguti F10 Jetline 1993ciu metu. Italiskas gaminys, jau pilnai plastikinis. Nebuvo numerio apsvietimo, ir gamykliskai buvo nenumatytas numerio apsvietimas, turejau daliu katalogus ir remonto instrukcijas, jokiu uzuominu apie tai. Per TA niekada nebudavo jokiu problemu, kokias 3-4 apziuras variau jam. Manau, kad nebus privaloma ir jums, svarbu pateikti tinkamus argumentus
Re: Simson Piccolo DUO 4/1
Nudažytas oro filtro tarpinis bakelis. Pastebėjau, kad sujungimo apačioje yra mažas tarpas (įkišau laidą kad geriau matytųsi), bet jis būtų kaip ir specialiai gamykliškai padarytas. Ar toje vietoje turi dėtis filtruojantis elementas ir ta skylė turi likti? ar čia brokas ir skylę reikia sandarinti
Kita problema, tai karbiuratorius. Pritaikytas kaip suprantu nuo mopedo. Angos abi atitinka, bet tai neoriginalus . Originalui turėtų būti atskiras patsoso trosas, nes turiu jo rankenėlę.
Gal žinote koks turi būti originalus karbiuratorius ( jo markė ) Ar geriau pirkti naują kinietį, ar seną originalą? karbiuratorių randu įvairių markiravimų: 16N1-5; 16N1-6; 16N1-8; 16N1-11; 16N1-12. Kuo jie skiriasi, kuris priklauso šiam mopedui
Kita problema, tai karbiuratorius. Pritaikytas kaip suprantu nuo mopedo. Angos abi atitinka, bet tai neoriginalus . Originalui turėtų būti atskiras patsoso trosas, nes turiu jo rankenėlę.
Gal žinote koks turi būti originalus karbiuratorius ( jo markė ) Ar geriau pirkti naują kinietį, ar seną originalą? karbiuratorių randu įvairių markiravimų: 16N1-5; 16N1-6; 16N1-8; 16N1-11; 16N1-12. Kuo jie skiriasi, kuris priklauso šiam mopedui