virginijus007 rašė:Ta pūslė su skysčiu vadinama "hidromova" lietuviškai. Pas mus darbe dar kai kur naudojamos.
Čia anglų kalba video, labai gražiai jos veikimo principą paaiškina. Tame YouTube kanale daug naudingos ir lengvai virškinamos informacinių filmukų yra, rekomenduoju.
https://youtu.be/leCEmJA0WsI
Ačiū, filmas patiko.
Kalbant apie hidromovą, kaip suprantu ji pilnai automatinės sankabos neatlieka. Pajudant ir stabdant kai keičiasi variklio apsukos tai suprantama transmisija nuo variklio atsijungia ir pajungia, bet kai iš pirmos pavaros turi persijungti į antrą , o variklio apsukos tai nekrenta tai tiems reikalams ir bus reikalinga mechaninė sankaba. Prie dėžės stovi elektromagnetas su trauke, išcentrikas su kontaktais, prie variklio stovi elektromagnetinis vakumo vožtuvas, ant gazo traukės dar koks tai jungiklis su laidais ir vakumo pūslė prie dėžės. Žodžių jei kas nepasileis, teks studijuoti 1957 metų britų sugalvotą "išmislą" . Kažkodėl tarp vartotojų tas automatas populiarumo neturėjo, nes buvo gaminamas tik du metus ir naujoje automobilio serijoje 110 automato nebuvo .