Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Autobusai: Ikarus 55

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Re: Nuotraukos

Standartinė AWD »

sv32 rašė:Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas.
Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Nuotraukos

Standartinė WANDERER »

AWD rašė:
sv32 rašė:Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas.
Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250
Galiu patvirtinti,kad Vilniaus autobusu parkas "Ikarus Lux",neturejo i pirmus "Ikarus 556"gavo 1970m.birzelio men.Bet atrodo ,kad "Ikarus Lux"taip pat turejoklaipedieciai
Vartotojo avataras
valdas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
Miestas: Kaunas

Re: Nuotraukos

Standartinė valdas »

AWD rašė:
sv32 rašė:Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas.
Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250
1996m. buvau isigyjas Ikarus 250 1979m gamybos "olimpini" ilga, su vienom durim priekyje. Toliausiai buvo nuvaziaves iki Krasnojarsko. Buvo ruostas Maskvos olimpiadai , mainiau su Kauno filharmonija, jie gavo Tranzita .
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Nuotraukos

Standartinė tadas1991 »

sv32 rašė:Kaune dar 1996 m. berods Molėtų ar Alantos gatvėje retsykiais stovėdavo toks kaip trečioje-ketvirtoje nuotraukose (turbūt po darbo), o važiuojanti rytais galima buvo matyti Taikos gatve link (nežinau kur) ir atgal, dūmų uždanga ir fantastiškas riaumojimas iš galo garantuoti, kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.
Taikos gatves Kaune nebera jau labai seniai. Jei neklystu Smetonos laikais taip vadintas dabartinis Savanoriu prospektas. Taciau senelis sake kad tada jis buvo siek tiek kitoje, labiau link Dainavos , nes pries musu nama dar buvo didelis sodas, o dabar jo vietoje gatve
AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Re: Nuotraukos

Standartinė AWD »

....Kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.[/quote]

Aš ir rašiau - supūdė begėdiškai, nors į ten autobusas atvažiavo savo eiga. O latviai turi gerai sutvarkytą, puikiai važiuojantį, yra dar vienas ir Maskvoje, tiesa, keistos komplektacijos - su "Henschel" varikliu, atsivežtą iš Vokietijos.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Nuotraukos

Standartinė WANDERER »

AWD rašė:....Kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.
Aš ir rašiau - supūdė begėdiškai, nors į ten autobusas atvažiavo savo eiga. O latviai turi gerai sutvarkytą, puikiai važiuojantį, yra dar vienas ir Maskvoje, tiesa, keistos komplektacijos - su "Henschel" varikliu, atsivežtą iš Vokietijos.[/quote]
Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux"
AWD
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1217
Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20

Re: Nuotraukos

Standartinė AWD »

[Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux"[/quote]

Atsiprašau, supainiojau su S.Peterburgo "liuksu" - jis toks pat raudonas kaip estų, tik prasčiau atrestauruotas...
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Nuotraukos

Standartinė WANDERER »

AWD rašė:[Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux"
Atsiprašau, supainiojau su S.Peterburgo "liuksu" - jis toks pat raudonas kaip estų, tik prasčiau atrestauruotas...[/quote]
O estiska restauravo Tartu autobusu parke,ten savo laiku restauravo "Opel Blitz"autobusa,ir "Saurer"autobusa,kazkas man minejo(greiciausiai latviai),kad ten pat 2004m.pradejo retauruoti "ZiS 127"
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re: Nuotraukos

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:
AWD rašė:[Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux"
Atsiprašau, supainiojau su S.Peterburgo "liuksu" - jis toks pat raudonas kaip estų, tik prasčiau atrestauruotas...
O estiska restauravo Tartu autobusu parke,ten savo laiku restauravo "Opel Blitz"autobusa,ir "Saurer"autobusa,kazkas man minejo(greiciausiai latviai),kad ten pat 2004m.pradejo retauruoti "ZiS 127"[/quote]
Stai tas estu restauruotas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Mindaka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 05 Geg 2007, 08:25
Miestas: vilnius

Re: Nuotraukos

Standartinė Mindaka »

sv32 rašė:Kaune dar 1996 m. berods Molėtų ar Alantos gatvėje retsykiais stovėdavo toks kaip trečioje-ketvirtoje nuotraukose (turbūt po darbo), o važiuojanti rytais galima buvo matyti Taikos gatve link (nežinau kur) ir atgal, dūmų uždanga ir fantastiškas riaumojimas iš galo garantuoti, kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.
Esu vaziaves butent tuo autobusu, kuris stovedavo (nebesitikiu kad islikes iki siol) netoli zanavyku turgaus... Mano akimis tai vienas graziausiu autobusu modeliu.. Autobusas stovedavo prie namo, kuriame gyveno jo vairuotojas ir jei neklystu jis buvo autobusa issipirkes...
vw T1 '65 11window
vw T2 '72 pop-top
vw T3 '87 2.1 SYNCRO
opel ascona '87
vw T2 dalys