Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Ural M-61, 1961
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 694
- Užsiregistravo: 31 Sau 2005, 18:28
- Miestas: Kaunas
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
norėčiau prikelti mirusią temą apie šį motociklą. taip išėjo, kad kuo toliau tuo mažiau laiko pavyksta skirti darbams prie M-61, todėl nuo to laiko tik pasirinkta siek tiek detalių, kurios bus panaudotos jį prikeliant trasai
štai keletas nuotrauku:
1. Nauji duslintuvai prieš chromavima (vienas vamzdis ir duslintuvas apačioje jau paruošti);
2. viršutinis duslintuvas paruoštas chromuoti, apatinis dar ne;
3. džiaugsmas pamačius tokį grižį
štai keletas nuotrauku:
1. Nauji duslintuvai prieš chromavima (vienas vamzdis ir duslintuvas apačioje jau paruošti);
2. viršutinis duslintuvas paruoštas chromuoti, apatinis dar ne;
3. džiaugsmas pamačius tokį grižį
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
toliau kitos detales:
1. duslintuvas (žuvies uodegos bus dedamos ant irbito, o kiti duslintuvai ant k-750);
2. kardanas senas/naujas (naujasis kardanas yra ilgesnis, gal kas susiduret su trumpinimu?);
3. akumuliatorius ЗМТ-12,
1. duslintuvas (žuvies uodegos bus dedamos ant irbito, o kiti duslintuvai ant k-750);
2. kardanas senas/naujas (naujasis kardanas yra ilgesnis, gal kas susiduret su trumpinimu?);
3. akumuliatorius ЗМТ-12,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2227
- Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
- Miestas: Panevėžys
Šaunus motociklas, ir sėkmės restauruojant. Esu turėjęs 60m. M-61 ir prisiminimai kuo geriausi. Dėl restauracijos kas liečia:viskas tvarkoje su rėmu net abejonių nekyla, vairas turi būti tik atbulom rankenom,pr. žibintas kaip pas M-72,ar K-750 pirmųjų laidų,sėdynės abi ant spyruoklių(kaip ir pas M-72),o duslintuvų galai labai panašųs kaip ir M-72,bet kiek kitokie turi būti, 45 laipsniu kampu patys galiukai turi būti "nukirsti". Ar lopšys su lingėm turi?Spalvą tikiuosi originalią paliksi,ji visai puiki.Sėkmės.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
del rankenu biski nesutikciau, buvo originalios ne atbulos, bet kitokios negu k-750. netgi literaturoj taip raso. tiesa del lempos, zmogus is kurio pirkau sake kad jos nekeite, bet pagal manuala turi but kaip m-72, taciau idomus dalykas su spidometru, jis toks kaip k-750M baltuciferblatu, bet iskalti metai 1961 kaip ir motociklo gamybos.tas biski sukele abejoniu ar negalejo eiti jau ir su tokia fara m-61?
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
tiesa, lopsys su lingemis, originalus, taciau perpubes dugnas...
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... highlight=
sita nuoroda i tema kurioje matosi m-61 originalios rankenos
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... highlight=
sita nuoroda i tema kurioje matosi m-61 originalios rankenos
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2227
- Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
- Miestas: Panevėžys
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius