Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Kaip matau uzvire diskusija del vienos raideles tarp skaiciu, vienas sako MB750M,kitas MB750B. Kaip matau piccolo visiskai nenusimano tokiuose dalikuose ir dar gincijasi , ir sedi ant savo nuomones
Tuoj bus ideta lenteles foto ir viskas bus aisku.
Kiek pamenu, N.Vilnioje vienas veikejas turejo toki moca. Jis eina su rankine blokiruote. nežinau jo likimo ir ar dar turi, bet labai ji saugojo ir norejo kelti.
Diferencijalo blokuotė buvo tik MB-750. Kituose modeliuose jau atsirado dežė su atbuliniu bėgiu ir blokuotės buvo atsisakyta.
Šiame lenkiškame saite yra neblogai aprašyti MB serijos motociklai, ju atsiradimo istorija ir modelių skirtumai:http://redmotorz.pl/index.php?option=co ... &Itemid=55
mmm, idomu pasidare, kadangi perkant moto nebuvo 2wd sistemos, likus tik sake ir dangtelis nuo galinio tilto reduktoriaus (savaitgali padarysiu foto). kiek teko girdeti net mt-12 buvo su blokiruote. gal is likuciu bus galima pasakyti kokia sistema buvo
Mt-12 be blokiruotės.Vienintelis MB-750 su blokiruote.
Iš tavo nuotraukų nepasakysi ar buvo blokiruotė, ne tuo rakursu nufotografuota.
Štai straipsnis su nuotraukomis apie blokuojamą diferencijalą iš mano aukščiau minėto lenkiško saito: http://redmotorz.pl/index.php?option=co ... &Itemid=44