Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
BMW 3,0 CSi
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Andrius
- Forumietis

- Pranešimai: 740
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
- Miestas: Kėdainiai
-
tiltaz
- Forumietis

- Pranešimai: 220
- Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 17:32
- Miestas: Vilnius
-
saimis
- Naujokas

- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 01 Rgs 2007, 12:35
- Miestas: Vln
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Sernas
- Forumietis

- Pranešimai: 156
- Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 19:50
-
Pofka1
- Forumietis

- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
O kas čia tokio nuostabaus ? Aš irgi taip darau kai dirbu po mašina. Kelmas visgi patikimiausias iš "namų apyvokos" daiktųsaimis rašė:Ar ten ant beržinio kelmo paremta mašina?
Šiaip Black darbas pagirtinas ir nepriekaištingas kaip visada. Tiesiog gražu žiūrėt
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
Black
- Forumietis

- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
Mototarka
- Forumietis

- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 19:46
- Miestas: Vilnius
Sveiki,
žiūriu žiūriu į nuotraukas, bet matau tik dažų šveitimą ir virinimą išpjovus visiškai supuvusias vietas... o kaip su negalutinai pažengusia korozija?
Pvz. bene paskutinėse foto matosi apvirintas bagažinės dangčio kampas, tačiau matosi skylė į sutvirtinimo vidinę erdvę ir korozija aplink ją, bei tose vietose kur išorinė skarda kantuose užlankstyta (dvigubos skardos tarpelis). Prieš tai dar buvo foto - išpjautas ir užvirintas didziulis lopas sparne, tačiau iš vidaus matosi gausiai viskas aprudiję... Kokiomis priemonėmis sprendžiamos tokios problemos, t.y. kaip apdirbti tą pačią įvirinamą skardą iš kitos pusės? Juk tiesiog po paprasto pervirinimo 2~3 metai ir rudys vėl lips lauk...
žiūriu žiūriu į nuotraukas, bet matau tik dažų šveitimą ir virinimą išpjovus visiškai supuvusias vietas... o kaip su negalutinai pažengusia korozija?
Pvz. bene paskutinėse foto matosi apvirintas bagažinės dangčio kampas, tačiau matosi skylė į sutvirtinimo vidinę erdvę ir korozija aplink ją, bei tose vietose kur išorinė skarda kantuose užlankstyta (dvigubos skardos tarpelis). Prieš tai dar buvo foto - išpjautas ir užvirintas didziulis lopas sparne, tačiau iš vidaus matosi gausiai viskas aprudiję... Kokiomis priemonėmis sprendžiamos tokios problemos, t.y. kaip apdirbti tą pačią įvirinamą skardą iš kitos pusės? Juk tiesiog po paprasto pervirinimo 2~3 metai ir rudys vėl lips lauk...