Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Gal ir keistas klausimas, bet nežinau. Kam švinas suprantu, o kuo blogai didesnis oktaninis skaičius? Per mažas - detonacijos su visom pasėkmėm grėsmė, o per didelis? Nejaugi per geras? Kažkokia įtaka degimo temperatūrai ar dar kažkam?
Didelio oktaninio skaičiaus benzinas esant mažam suspaudimo laipsniui dega lėčiau ir darbinio takto metu nespėja sudegti ir dar dega išmetimo takto metu ir todėl pradega vožtuvai ir jų lizdai.Iš dalies to galima išvengti ankstinant degimą. Bet ankstyvas degimas taip pat neigiamai atsiliepia varikliui.Mišinys suspaudimo takte uždegamas per anksti, sprogsta, ima plėstis ir trukdo stūmukliui pasiekti VMT.Variklis perkaista,krenta galia.Todėl geriausia būdas viso to išvengti - kelti suspaudimo laipsnį (jeigu tai įmanoma).
gal kas is cia esanciu esat taike 92 95 benzina ant m72 arba k750 mazine degimo kamera prifrezuojant nedaug cilindru galvas, ar imanoma, kaip del voztuvu kurie gali trankytis ? Kas gali patart kurie tai dare?
.mendoza. rašė:Moskviciaus knygeleje rasoma: "M412 varikliui skirtas NE MAZIAU nei A93 benzinas" tai as jau senai 95 pilu ir del to nei kiek nepergyvenu... be to kai kuriose degalinese (pirstais nerodysiu) ir 95 ir 92 benzinas pilamas is tos pacios cisternos... skirtumas tik kainoje, ir uzrase ant koloneles... - "o mums neapsimoka" atsake jie...
Oktanas čia ne tiek svarbus - 93 buvo švinuotas.
O kuo besvinis benzinas kenkia varikliui numatytam dirbti su "sviviniu"?
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Variklių, pritaikytų dirbti su bešviniu benzinu, vožtuvų lizdai padaryti iš metalo, kuris minimaliai sukimba su vožtuvu. Senųjų variklių galvutės berods tik išfrezuotos pagal vožtuvą ir neturi atsparaus žiedo ir vožtuvas, nesant tepimo, kiekvieną kartą pasikeldamas nuplėšia mikro daleles nuo lizdo kraštų taip lysdamas gilyn į galvutę ir užsiverždamas. Į senąsias galvutes taip pat galima įdėti specialius lizdus ir tada bešvinis benzinas nebebaisus. Beje, tą dalyką aš sužinojau šiame forume.