Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Del M-412 variklio
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
	I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				Maskvekas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 169
 - Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
 - Miestas: Alytus
 
- 
				Tadas469
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 193
 - Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
 - Miestas: Kaunas
 
- 
				minde
 - Forumietis

 - Pranešimai: 455
 - Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
 - Miestas: Vilnius
 
- 
				Maskvekas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 169
 - Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
 - Miestas: Alytus
 
[quote="minde"]Diletantiška pastaba - girdėdavau skundžiantis, kad paskirstytojas įsideda dviem simetriškais būdais, iš kurių tik vienas yra teisingas. Nors nesuprantu, kaip ten tas galėtų būti - juk svarbu tik, kad skriejikas į teisingą laidą rodytų, o ne paskirstytojo orientacija?[/quote]
Jo dviem budais.Kai idedi neteisingu budu tada zvake skelia kibirksti kai buna isiurbimo taktas.Reikia kad skriejikas butu ant pirmo cilindro tada kai pirmo cilindro abu voztuvai uzdaryti. Reikia nusiimt galvutes dangteli ir ziureti.
			
			
									
						
							Jo dviem budais.Kai idedi neteisingu budu tada zvake skelia kibirksti kai buna isiurbimo taktas.Reikia kad skriejikas butu ant pirmo cilindro tada kai pirmo cilindro abu voztuvai uzdaryti. Reikia nusiimt galvutes dangteli ir ziureti.
M-2140 76m. export
			
						- 
				kurlikas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 176
 - Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 12:56
 - Miestas: Vilnius
 
paklausyk.Jei kapitalini atlikai teisingai, paskistytoja idejai teisingai,beje jis kitaip ir neisides. tada gegima nustatyk taip: su rankena pasuk alkun velena taip kad antra zyme ant skriemulio butu ties smeige. kai antroji zyma su smeige, kuri yra ant variklio bloko, sutampa vadinasi pirmas cilindras turi buti VGT. toliau nuimi paskirstytojo dangteli ir skriejikas turi buti ties pirmo cilindro laidu, tai pagal laikrodzio ciferblata skriejiko kontaktas nukreiptas ties pirma valanda. tada atpalaiduok 13 raktu paskirstytojo korpuso varzta. idek popierio gabaleli tarp pertraukiklio kontaktu. tada suk ranka paskirstytojo korpusa pries laikrodzio rodykle kol pertraukiklio kontaktai uzsidarys, popierelis bus fiksuotas. tada suk atgal pagal laikrodzio rodykle bet labai labai letai , o kita ranka svelniai jausk kol prades pasilaisvinti popierelis. kai tik pajusi kad popierelis atsilaisvino reiskia kontaktai pradeda atsidaryti. stai cia patrauk rankas ir nepasukdamas paskirstytojo 13 raktu uzfiksuok korpusa toj padety. tada kai ima atsidarineti pertraukiklio kontaktai tuomet pirmame cilindre zvakeje soka kibirkstis. stai cia ir bus degimo momentas. gali vietoj popierelio pajungti lempute. bet as dariau savo moskviciui izui su popieriu tai is pirmo karto griebia. aisku sujungimo laidu tvarka turi buti atitinkama, pagal darbo eiga cilindruose. toliau turi buti karbiuratorius sureguliuotas nors is akies. jei degimo momentas blogas, tai karbiuratorius kad ir sureguliuotas variklis neuzsives. o jei degimo momentas geras o karbo laisvos apsukos nesureguliuotos variklis nors jau griebs, o po to jau uzsivedus atreguliuosi. nu benzino pompa turi veikti aisku.
			
			
									
						
										
						- 
				kurlikas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 176
 - Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 12:56
 - Miestas: Vilnius
 
jei zvakes jau senos gali buti kad per nuodegas kibirkstis nuteka i mase. naujas idek zvakes, nes buna kad kibirksti matai kad zra ale atidziau paziurek kaip kibirkstis laksto ,jei metosi i sonus tai bloga zvake. i sonus reiskia kad nepataiko i elektroda .
			
			
									
						
										
						Maskvekas rašė:Startreis sukasi. Zvakes buvau issukes ir patikrinau ar ateina kibirksits, i visas zvakes kibirkstis ateina, bet gal per maza...Pofka1 rašė:O starteris bent sukasi ? Gal bendeksas nevaikšto. Jie variklį suka, bet vistiek neužsiveda pabandyk taip sakant "zalyfkos" tiesiai į karbiuratorių, gana veiksminga. Apžiūrėk visus laidus ir laidelius pažiūrėk ar ateina kibirkštis iki trampolioriaus, gal skriejiko kontaktai jau prasti. Dėl skriejiko padeties nežinau, bet bent jau pas volgas turi žiūrėti į pirmą cilindrą, o kaip yra pas maskivčiaus tiksliai nežinau. Taip pat patikrink ar babina gauna gerą masę.
- 
				LaurynasC
														 - moderatorius

 - Pranešimai: 1104
 - Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
 - Miestas: Vilnius
 
Pritariu kurlikui. Kad išsuktos žvakės duoda kibirkštį, tai dar nereiškia, kad jos geros. Yra toks spec. prietaisas tikrinti žvakėms. Į to prietaiso korpusą įsisuka žvakė, rankenėlės pagalba pripumpuojamas slėgis, artimas esančiam degimo kameroje ir tik tada paleidžiama srovė. Gana dažnai žvakės, kurios tikrinant padėjus ant variklio bloko, atrodė geros, sukėlus slėgi pradeda kibirkštį mušti šone, giliai prie izoliatoriaus ar išvis nustoja veikusios. Galų gale, pasikeisti žvakes naujomis nekenkia niekam, o ir ne karvę kainuoja.
			
			
									
						
							Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
			
						Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
- 
				Maskvekas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 169
 - Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
 - Miestas: Alytus
 
Dekuj uz patarimus reikes pabandyt su popereliu pareguliuot nors ir su lempute reguliavau gal dar nelabai atitinka,buvau ir kondensatoriu pakeites bet tas pats ne jame esme. Zvakes pasikeisiu, gali but kad jose ir yra beda. Bandem kurt su krokodilais tai nuo dyzelinio variklio akumuliatoriaus greibia, taip pat buvau ir idejes dyzelio akuma irgi suko ir jau griebe, bet po keliu bandymu nusodino akuma dyzelio. Gal reikia ir akumo naujo, gal net su trakotoriuniu reikia pabandyt kad gerai insuktu.
			
			
									
						
							M-2140 76m. export
			
						- 
				Pofka1
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1207
 - Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
 - Miestas: Kaunas
 
Taip bebandydamas ir starterį sudeginsi. Jei jau taip sunkiai prasuka reiškia tikrai kažkas negerai surinkta (greičiausiai užspausti indėklai). Jei ir užvesi tai toli nevažiuosiMaskvekas rašė:Dekuj uz patarimus reikes pabandyt su popereliu pareguliuot nors ir su lempute reguliavau gal dar nelabai atitinka,buvau ir kondensatoriu pakeites bet tas pats ne jame esme. Zvakes pasikeisiu, gali but kad jose ir yra beda. Bandem kurt su krokodilais tai nuo dyzelinio variklio akumuliatoriaus greibia, taip pat buvau ir idejes dyzelio akuma irgi suko ir jau griebe, bet po keliu bandymu nusodino akuma dyzelio. Gal reikia ir akumo naujo, gal net su trakotoriuniu reikia pabandyt kad gerai insuktu.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227 
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
			
						Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
- 
				Maskvekas
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 169
 - Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
 - Miestas: Alytus
 
[quote="Pofka1"][quote="Maskvekas"]Dekuj uz patarimus reikes pabandyt su popereliu pareguliuot nors ir su lempute reguliavau gal dar nelabai atitinka,buvau ir kondensatoriu pakeites bet tas pats ne jame esme. Zvakes pasikeisiu, gali but kad jose ir yra beda. Bandem kurt su krokodilais tai nuo dyzelinio variklio akumuliatoriaus greibia, taip pat buvau ir idejes dyzelio akuma irgi suko ir jau griebe, bet po keliu bandymu nusodino akuma dyzelio. Gal reikia ir akumo naujo, gal net su trakotoriuniu reikia pabandyt kad gerai insuktu.[/quote]
Taip bebandydamas ir starterį sudeginsi. Jei jau taip sunkiai prasuka reiškia tikrai kažkas negerai surinkta (greičiausiai užspausti indėklai). Jei ir užvesi tai toli nevažiuosi
[/quote]
Indeklai neturetu but uzspausti rankena normaliai prasisuka alkuninis. Gal kas su starteriu yra..
			
			
									
						
							Taip bebandydamas ir starterį sudeginsi. Jei jau taip sunkiai prasuka reiškia tikrai kažkas negerai surinkta (greičiausiai užspausti indėklai). Jei ir užvesi tai toli nevažiuosi
Indeklai neturetu but uzspausti rankena normaliai prasisuka alkuninis. Gal kas su starteriu yra..
M-2140 76m. export