Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
kokios masinos varikli galima sukisti i m400-401
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
TawaS
- Forumietis

- Pranešimai: 375
- Užsiregistravo: 29 Spa 2004, 16:05
- Miestas: Siauliai
Iš video viskas gi puikiai matosi, visi viduriai apsoliučiai BMW, net ir vairas bmw, gal net ir važiuokle bmw, turbut paimtas donoras E30 ir permesta viskas
www.motociklai.com <- sovietomanai
-
ruso
- Forumietis

- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
- Miestas: klaipeda
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Siaip ideja perdaryti sena auto nebloga, bet viskas lieka "gal taip, o gal kitaip, o gal..." lygyje ir visai nera apmastymu ka konkreciai reiktu daryti. Tai va ir as truputi pasvarstysiu - visu pirma kaip perdirbejai ruosiasi priregistruoti auto su stipriai isaugusia kubatura ir kartu galia ? Tai gal reiktu deti koki 1,3l varikli, bet su turbina juk kremliukas nesunkus. Pavaru deze ir tiltas, manyciau, turetu buti vieno gamintojo. Jei tiltas per platus tai juk galima sparnus truputi isplesti, bet jei daugiau nei po 10cm, jau kazkaip per daug platu ir nesiziures. Ira ir kitas variantas, dar konkretesnis, bet bet kuriuo atveju reiktu daug apmastymu ir apskaiciavimu.
-
ruso
- Forumietis

- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
- Miestas: klaipeda
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
-
ruso
- Forumietis

- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
- Miestas: klaipeda
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
-
ruso
- Forumietis

- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 21 Sau 2008, 23:58
- Miestas: klaipeda
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Na siaip ateities planuose turiu minciu isigyti koki kremliuka, bet kazkaip nemanau kad ji pjaustysiu. Todel ir mastau apie zeminima, kas uzimtu daug maziau laiko ir gal uztektu turimu ziniu bei igudziu. Kas liecia auto ilginima chirurginiu keliu (tai yra pjaustant) manau reiktu tikrai rimto meistro konsultacijos ir pagalbos.
-
ignacas
- Forumietis

- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 23:10
- Miestas: Vilnius
O mano asmenine nuomone (kuri toli grazu nebutinai yra teisinga):
Visu pirma, keiciant visus mazgus (vaziuokle, varikli, gr. deze ir t.t.) yra neekonomiska tiek laiko, tiek pinigu, tiek busimo automobilio patikimumo ir tvirtumo atzvilgiu palikti originalu perdaromo auto dugna ir lanzeronus, tad vienintelis logiskas kelias yra imti donora, ji trumpinti/ilginti/platinti/siaurinti/pjaustyti tiek, kad "palistu" po donoro kebulo virsum ir tada ant virsaus virinti perdaromo auto kebulo gabalus. Galimas variantas imti donoro kebula, ji sustiprinti, nupjauti viska, kas trukdo(stoga, "stoikes", sparnus ir t.t.) ir ant jo taikyti perdaromo auto kebula ji ilginant/platinant/etc.
Bet kokiu atveju tai uzims (paciam darant) maziausiai metus-pusantru. O jei tai pirmas projektas apskritai, tai ir gerokai daugiau.
Registravimas - vienintelis kelias (kol kas dar prieinamas ir legalus 100%) eit ekspertize kaip savadarbiam auto, pateikiant kebulo brezinius ir visu mazgu paskaiciavimus.
O ir siaip, mintis link auto paveldo issaugojimo: Neturedami irengtu padoriu dirbtuviu ir bent 20000 Litu kisenej projekto pradziai, geriau net nepradekite
Visu pirma, keiciant visus mazgus (vaziuokle, varikli, gr. deze ir t.t.) yra neekonomiska tiek laiko, tiek pinigu, tiek busimo automobilio patikimumo ir tvirtumo atzvilgiu palikti originalu perdaromo auto dugna ir lanzeronus, tad vienintelis logiskas kelias yra imti donora, ji trumpinti/ilginti/platinti/siaurinti/pjaustyti tiek, kad "palistu" po donoro kebulo virsum ir tada ant virsaus virinti perdaromo auto kebulo gabalus. Galimas variantas imti donoro kebula, ji sustiprinti, nupjauti viska, kas trukdo(stoga, "stoikes", sparnus ir t.t.) ir ant jo taikyti perdaromo auto kebula ji ilginant/platinant/etc.
Bet kokiu atveju tai uzims (paciam darant) maziausiai metus-pusantru. O jei tai pirmas projektas apskritai, tai ir gerokai daugiau.
Registravimas - vienintelis kelias (kol kas dar prieinamas ir legalus 100%) eit ekspertize kaip savadarbiam auto, pateikiant kebulo brezinius ir visu mazgu paskaiciavimus.
O ir siaip, mintis link auto paveldo issaugojimo: Neturedami irengtu padoriu dirbtuviu ir bent 20000 Litu kisenej projekto pradziai, geriau net nepradekite