Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Čia kaip ir pas mus- viena bėda ne bėda Pas mus, kai prastovėjo 1,5 metų nekurta, t.p. buvo cilindras užkepęs- įpylėm žibalo, tai po to kaip bitė dirbo Tiesa, pas mus daug variklio detalių pakeista... Beje, norėjau pasiteirauti dėl lempučių "subinaičių"- ar nebuvo visai išpuvusių? Nes pas mumi tai keletas dviejų kontaktų "mirę", gal galite kas ką patarti, kur įsigyti LT ar iš USA?
Pofka1 rašė:Tikrai labai gražus ir išskirtinis spalvų derinimas.
Ačiū, Pofka
Saule rašė:Beje, norėjau pasiteirauti dėl lempučių "subinaičių"- ar nebuvo visai išpuvusių?
Ne, tokių bėdų neturėjom. Elektra, kaip bebūtų keista, veikė visa. Net lempinė radija atkakliai gudų propagandą transliuoja
O labai bijot kažką neoriginalaus pastatyt? Juk beveik kiekvienoje auto yra lempučių lizdų dvigubais kontaktais.. Jei ne, kaip sakė bendravardis 400-asis "ebėjus visagalis"
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
LaurynaiC, dėl karbo perpylimo, žvakių nedirbimo ir retkartinio užvedinėjimo nevažiuojant tikrai gali benzinas atsirasti karteryje. Juolab - tokia variklio kubatūra . Viskas sustos į vietas kai pradėsi važinėti trasoje. Kalbu iš patirties ir, beje, esu skaitęs apie tokius padarinius. Dėl metų kitų žiedai neprikeps (nebent jiems tiek bereikėjo). Savo "vabalą" užvedžiau po 12 metų stovėjimo ir nieko - dirba kaip ir turi būt.
Black rašė:LaurynaiC, dėl karbo perpylimo, žvakių nedirbimo ir retkartinio užvedinėjimo nevažiuojant tikrai gali benzinas atsirasti karteryje. Juolab - tokia variklio kubatūra . Viskas sustos į vietas kai pradėsi važinėti trasoje. Kalbu iš patirties ir, beje, esu skaitęs apie tokius padarinius. Dėl metų kitų žiedai neprikeps (nebent jiems tiek bereikėjo). Savo "vabalą" užvedžiau po 12 metų stovėjimo ir nieko - dirba kaip ir turi būt.
P.S. Gražu žiūrėt į Buick'o chromus
Ačiū Black už optimistines prognozes Reikės keisti tepalą ir vėl stebėti. Gal kas turėjo patirties su tepalo filtro analogo parinkimu amerikonui? Kaip suprantu, ten turėtų būti apvali filtro kasetė, kaip kad daugumoje senų sovietinių auto?
Kas liečia chromą, turėjau progos palyginti senąjį amerikėnišką chromą su mūsų "Galvantos". Priekinio bamperio iltys naujai perchromuotos. Nešant į garažą vos-vos užkliudžius sieną jau matosi įbrėžimas iki vario. Nuo pačio bamperio gi norėdamas nenuskustum - sluoksnis kelis kart storesnis ir kietesnis.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Galų gale truputį pasistūmėjo darbai. Priekis beveik pabaigtas, jau pradėjau rinkti saloną. Pačioje pradžioje įveikiau darbą, kurio labai bijojau - įdėjau naują stogą Šiandien galutinai surinkau galines duris. Greitu laiku įdėsiu foto
Per šventes bandysiu dėti priekinį ir galinį stiklus. Pasidalinkite patirtimi, kokią virvę tam tikslui naudojate ir kuomi tepate gumą. Šio darbo irgi truputį privengiu, nes vienas iš dviejų bandymų baigėsi nesėkme - Granada 3 metus važinėjo skilusiu stiklu
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Stiklą geriau dėti pasistačius auto saulės atokaitoje. Skamba gal ir juokingai, bet tikrai sumažėja tikimybė prisidaryti bėdos - sušilęs stiklas ne taip greitai trūksta(žinoma - teoriškai ), o gumos tai tikrai žymiai minkštesnės pasidaro.
Dėl slidumo aš sutepu kokiu "solidolu" ar "litolu".
Gumos išvertimui reikalinga kokių 6-7mm virvutė. Kartais naudoju lankstų kabelį.
Super, ačiū labai
Tada sekantys klausimai
Tarp kėbulo ir stiklo tarpiklio buvo prikišta mastikos, panašios į plastiliną. Jei gerai pamenu, Granadoje buvo analogiška situacija. Ar tai gamyklinis sandarinimas? Kadangi gumų nekeičiu, panašu, kad ir man reikės dėti kažką panašaus. Ką siūlytumėt naudoti? Mačiau kažkokios panašios substancijos "dešrą" statybinėse prekėse. Gal tiktų? Ar yra kažkokia sistema, nuo kurios vietos pradėti versti gumą? Ačiū iš anksto
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Jo tie plastilinai buvo savu laiku "išmislas", tavo atveju siūlau tau naudoti statybinį silikoną nebijantį vandens, tik reikia žiūrėt, kad jis gražiai papultų po guma...kažkaip nesiriša šiandien mintys, bet gal suprasit...