Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

1959 Cadillac Sedan Deville

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

ir dar bajeris: kai nuemi zarna nuo peciuko isejimo,tai kai variklis dirba, vanduo nebega,kai varikli uzgesini,tai vanduo bega, ir siltas :|
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

Jaroslav rašė:ir dar bajeris: kai nuemi zarna nuo peciuko isejimo,tai kai variklis dirba, vanduo nebega,kai varikli uzgesini,tai vanduo bega, ir siltas :|


Na kažkaip keista :roll: Bet labiausiai tikėtina, kad sistemoje yra oro.

Bet pala, jeigu sakai prie dirbančio variklio vanduo nebėga, o prie nedirbančio bėga. Tai čia kažkaip nesamonė gaunasi nes dirbant varikliui veikia ir vandens pompa kuri vandenį varinėja ir po pečiuką, taigi logiškai mąstant užvedus variklį pro pečiuko išėjimą turėtų purkšti vandenį.

Taip pat patikrinkit šlangas, visos jos turi būti vienodai šiltos.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Tai man irgi labai keista,nes vanduo turetu begti kai variklis dirba.

o kaip nuorinti gerai visa sistema ? kokiu budu ?

Kai variklis dirba vamzdziai visi silti,o prie peciuko tokie vos vos silti.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Jaroslav rašė:Gal kas zino kas gali buti: nesildo peciukas,ausinimo sistema susila iki darbines temperaturos,o zarnos kurios eina i peciuko radiatori vos vos silti,o kai nuemi zarna ateinancio tosolo i peciuko radiatori tai teka tada.Gal del to kad nera termostato ir pompa pompuoja kur jai lengviau, t.y. i radiatori ? :roll:

Taip, Jaroslavai, tikra tiesa - nėra termostato ir skystis teka ten, kur lengviau ir, tarp kitko, didžiuoju ratu - per radiatorių. Važiuojant praktiškai neįmanoma variklio sušildyti iki darbinės temperatūros. Įdėk termostatą ir tada žiūrėk. Jeigu būtų oro sistemoje labai tikėtina, kad variklis užvirtų, nes oras, kaip žinote, sudaro sistemoje "kamštį" ir neduoda skysčiui cirkuliuoti.
Šildymo radiatorių nuorinti (jeigu nėra specialaus taško bendrai visai sistemai) reikia užvedus variklį ir prasukus truputį grįžtamąją (iš pečiuko radiatoriaus) žarnelę. Iš pradžių eina oras, po to - skystis su burbulais ir kai burbuliukai baigiasi - užsuki.
Smagu, kad didieji kelių "laivai" :bravo: palengva išrieda į kelius.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Black rašė:
Jaroslav rašė:Gal kas zino kas gali buti: nesildo peciukas,ausinimo sistema susila iki darbines temperaturos,o zarnos kurios eina i peciuko radiatori vos vos silti,o kai nuemi zarna ateinancio tosolo i peciuko radiatori tai teka tada.Gal del to kad nera termostato ir pompa pompuoja kur jai lengviau, t.y. i radiatori ? :roll:

Taip, Jaroslavai, tikra tiesa - nėra termostato ir skystis teka ten, kur lengviau ir, tarp kitko, didžiuoju ratu - per radiatorių. Važiuojant praktiškai neįmanoma variklio sušildyti iki darbinės temperatūros. Įdėk termostatą ir tada žiūrėk. Jeigu būtų oro sistemoje labai tikėtina, kad variklis užvirtų, nes oras, kaip žinote, sudaro sistemoje "kamštį" ir neduoda skysčiui cirkuliuoti.
Šildymo radiatorių nuorinti (jeigu nėra specialaus taško bendrai visai sistemai) reikia užvedus variklį ir prasukus truputį grįžtamąją (iš pečiuko radiatoriaus) žarnelę. Iš pradžių eina oras, po to - skystis su burbulais ir kai burbuliukai baigiasi - užsuki.
Smagu, kad didieji kelių "laivai" :bravo: palengva išrieda į kelius.



Mano tevas iskarto tokia teorija ir pasake,del to taip ir parasiau.As jau uzsakiau termostata,po savaites,kitos turesiu,tada ziuresiu kas gausis.

Aciu visiems uz patarimus :wink:
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė LaurynasC »

Sveikinimai pajudėjus! Pasidalink patirtimi apie TA praėjimo procedūrą.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

LaurynasC rašė:Sveikinimai pajudėjus! Pasidalink patirtimi apie TA praėjimo procedūrą.


na procedura paprasta.Kai atvaziavau,tai visos Tuvlitos darbas aisku sustojo,nes visi atbego ziureti kas cia atvaziavo :lol:

Masinoj viskas tvarkoj buvo,nes viska atidziai sutvarkiau.Vienas iskarto norejo sakyti kad tipo lempos,posukiai ir t.t. Bet buvo isejes direktorius ju ar inspektorius,tai jis pasake: "Cia viskas tvarkoj,masina virs 25 metu,nereikia cia i jokias lempas ziureti,svarbu normaliai svecia."

ir viskas,pakrate gerai masina,apziurejo viska ir dave TA talona :D
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Gal kas zino kas cia per daiktas,stovi prie sujungimo kolektorio su duslintuvu,kazkokia spiruokle :roll:
as galvojau kodel is vieno duslintuvo eina stipriau garsas ir oras, o is kito maziau,tai pasirodo stovi sita spiruokle prirudijusi,as ja pasukau,tai dabar du vienodai dirba (duslintuvai)

P.S. ant kito Cadillako sito dalyko nera.
Linas P.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 120
Užsiregistravo: 27 Spa 2006, 11:51
Miestas: Vilnius

Standartinė Linas P. »

Jaroslav rašė:Gal kas zino kas cia per daiktas,stovi prie sujungimo kolektorio su duslintuvu,kazkokia spiruokle :roll:
as galvojau kodel is vieno duslintuvo eina stipriau garsas ir oras, o is kito maziau,tai pasirodo stovi sita spiruokle prirudijusi,as ja pasukau,tai dabar du vienodai dirba (duslintuvai)

P.S. ant kito Cadillako sito dalyko nera.



Angliskai vadinasi "exhaust heat riser valve". Ji leidzia saltam varikliui greiciau isilti, ribodama ismetamu duju srauto pralaiduma.
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Angliskai vadinasi "exhaust heat riser valve". Ji leidzia saltam varikliui greiciau isilti, ribodama ismetamu duju srauto pralaiduma.[/quote]

aisku,bet kai prirudijo tai ir nors variklis isila bet vistiek neatsidarinejo.
Skelbti atsakymą