Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Jaroslav rašė:Angliskai vadinasi "exhaust heat riser valve". Ji leidzia saltam varikliui greiciau isilti, ribodama ismetamu duju srauto pralaiduma.
aisku,bet kai prirudijo tai ir nors variklis isila bet vistiek neatsidarinejo.[/quote]
Ta pati bėda ir pas Volgą 21 yra. Ant išmetimo kolektoriaus yra sklendė su dviem padėtim: žiema-vasara. Žiemą ji turėtų būt uždaryta, kad išmetamosios dujos greičiau sušildytu kolektorių. Spyruoklė esanti kolektoriuje yra bimetalinė, todėl pati sušilus įsitempia ir atidaro sklende.
Jei auto žiemą neeksplotuojamas, tuomet ta sklendė nereikalinga
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Turiu toki klausymeli,gal kas atsakys: atejo chevrolet impala 1959 metu,ir kaip galima tiksliai suzinoti, ar ten variklis 4.6 L ar 5.7 L ?
nes yra V 8, pardavejas rase kad 4.6 L 283 , bet noreciau detaliu uzsakyti visokiu ir nežinau koks cia litrazas pagal ka galima pasiziureti ?
pridedu keleta foto
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jaroslav rašė:Turiu toki klausymeli,gal kas atsakys: atejo chevrolet impala 1959 metu,ir kaip galima tiksliai suzinoti, ar ten variklis 4.6 L ar 5.7 L ? nes yra V 8, pardavejas rase kad 4.6 L 283 , bet noreciau detaliu uzsakyti visokiu ir [mIRC slengas netoleruojamas] koks cia litrazas pagal ka galima pasiziureti ?
pridedu keleta foto
Variklio tūrį galima nustatyti pagal automobilio VIN numerį
Neteisybe, pagal to laikmecio VIN apie varikli tikrai nieko nesuzinosi. Dar mano 1968 Corvette VIN'as nieko apie varikli nesako. Chevrolet, tarp ju ir Impala, VIN numeriui iskodavimas: