Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Nigrolas- blogiausia, kas tik įmanoma. Amortizatoriuose tepalas turi būti skystas- skystesnis už variklinį. Kur jau ten nigrolas su savo klampumu- tavo amortizatorius greičiau sulūžtų, nei pajudėtų. Aš pilu tokią alyvą hidraulinėms sistemoms HM-46 (PEMCO gamybos)
Raimis rašė:Nigrolas- blogiausia, kas tik įmanoma. Amortizatoriuose tepalas turi būti skystas- skystesnis už variklinį. Kur jau ten nigrolas su savo klampumu- tavo amortizatorius greičiau sulūžtų, nei pajudėtų. Aš pilu tokią alyvą hidraulinėms sistemoms HM-46 (PEMCO gamybos)
Na amortizatoriaus sandarumas neipatigas todel ir galvoju, kad reik pilti kuo tirstesini...
Už parduotus daiktus gauti pinigai bus skiriami kelionei Moskvich'iumi į Nordkapp'ą
Jeigu amortizaroriai IŽ- 49 tai į priekinius ), pagal gamintojo rekomendacijas , pilasi 100 kubinių cm. (bako kamštelio tūris )transormatorinio tepalo ir avtolo Nr.4-6 mišinys vienodu santykiu , 50 ant 50 .
Į galinius pilasi toks pat mišinys kaip ir į priekinius tik jo kiekis kitoks .Pro viršutinį varžtą įpilama tiek kad iki viršaus būtų likę 15-25 mm .
Šiai dienai dar yra likę tokio tepalo , nežinau kaip lietuviškai rusiškai jį vadina "veretionka " kurį pildavo ir pila į rusiškų auto vairo stiprintuvus .
Manau šis tepalas amortizatoriams pats tinkamiausias ir pigiausias variantas , jeigu nenori ieškoti šiuolaikiško pakaitalo .
Amortizatorius remontuoti būtina , kitaisp jie snarglėsis kaip tu besistengtum na , nebent , pridėtum solidolo . o Suremontuoti juos nieko labai sudėtingo nėra reikia tik tekinimo staklių , gabalo bronzos , ir tekstolito , tiesa su guminėmis detalėmis reikės paplušėti kol jas tinkamai apdorosi ir rasi reikiamo minkštumo .
Jei darysi pardavimui vis tiek padaryk gerai .
BIGNAS rašė:Turiu toky straipsniuka, kai vienas pilietis ekspermentavo su amortizatoriais, bande ivairius misinius ir apraso kas gavos, jei idomu kam imesiu..
BIGNAS rašė:Turiu toky straipsniuka, kai vienas pilietis ekspermentavo su amortizatoriais, bande ivairius misinius ir apraso kas gavos, jei idomu kam imesiu..
Dėk į "Dokumentų" skyrelį- paskaitysim visi.
ten teksta reikia koreguoti, tai gal atsiusiu asmeniskai..