Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Motociklas Dnepr MT 10-36. Važiuojant vidutiniu greičiu (30-50 km/h) girdisi nestiprus garsas iš pavarų dėžės. Garsas ūžimo- staugimo pobūdžio. Ko gero, greičiau važiuojant jis taip pat niekur nedingsta, tiesiog nesigirdi dėl vėjo ošimo. Klausimas būtų toks- ar tai įprasta, normalu šiam agregatui? Suprantama, kad tiksliai ir iš kokybiškų detalių pagamintas mechanizmas pašalinių garsų skleisti neturėtų. Tačiau ši technika anaiptol nėra tokia. Taigi, kaip ten tos Dneprų dėžės- linkę jos triukšmauti, ar ne? PS Motociklo rida- 1400 km.
Na pas mane dar tokio dalyko nebuvo, nors senokai su dnepr deze vazineju Abejociau ar taip turetu is tikruju buti.. O begiai visi normaliai jungiasi? Su visais gerai vaziuoja?
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Pas mane kaukia priekiniai dantračiai (velenėlio, veleno, tepalo siurblio) Manau tai normalu atsižvelgiant į tai kaip tiksliai jie išpjauti. O tas garsas visais bėgiais? Gal tepalas per skystas?
Laurynas rašė:Pas mane kaukia priekiniai dantračiai (velenėlio, veleno, tepalo siurblio) Manau tai normalu atsižvelgiant į tai kaip tiksliai jie išpjauti. O tas garsas visais bėgiais? Gal tepalas per skystas?
Rytoj dar atkreipsiu dėmesį važiuodamas visom pavarom ir klausydamas. Tepalas ... nelabai prisimenu, kokį supyliau. Bet, kadangi tai dar tik įvažinėjimas, greitai teks keisti. Kokį siūlote naudoti?
Na jeigu reiktų lyginti tarybinių sunkiųjų motociklų pavarų dėžes pagal patvarumą, pavarų perjungimo tikslumą,užvedimo mechanizmo ilgaamžiškumą bei darbo tylumą, tai Dnepr dėžė nusipelno aukščiausio įvertinimo(Mano asmeninė nuomonė).Aš eksploatuoju Tad-17 tepalu,ir keičiant jį, jis parodo(tepalas pakankamai šviesus) ar jame nėra metalo priemaišų susidariusių nuo netinkamo surinkimo(gamykloje). Bet kuriuo atveju, jei pakeitus tepalą garsas neišnyksta, reikia nepabijoti ir nuimti pavarų dėžės galinį dangtį ir apžiūrėti dantračius.
Paskutinį kartą kai važiavau su savo dnepru irgi išgirdau tylų dėžės ūžimą, bet jis pagarsėja kai važiuodamas įjungta pavara atleidi gazą (stabdant varikliu). Bandysiu keisti tepalą, nes nežinau ar jis išvis kada nors buvo keistas..
Ačiū visiems už nuomones. Dabar prisiminiau, kad supilta transmisinė alyva TAD17i. Patikrinsiu, kaip ji ten atrodo, jei reikės- pakeisiu.
Dar pastebėjau, kad esant šiltam varikliui (o tuo pačiu ir šiek tiek skystesnei alyvai pavarų dėžėje) pirmoji pavara įsijungia su nestipriu trūktelėjimu į priekį (sankaba tvarkinga). Manau, kad tai visiškai normalu, dėl skystoje alyvoje įsibėgėjusių krumpliaračių. Bet, kadangi turiu labai nedaug patirties su sunkiaisiais motociklais, būtų gerai, kad patvirtintumėt arba paneigtumėt šią mano prielaidą.
dalius-nsu rašė:Jei išmynus sankabą ir įjungus pirmą pavarą truktelėjimas yra ,tai reiškia viskas yra .Tai būdinga sunkiesiems tarybiniams motociklams.