Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

UAZ-469 '73

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

babauzis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
Miestas: Telsiu raj. varniai

Standartinė babauzis »

idomu ar ilgai sukinesi.Man gaila tavo UAZiko ,kad ne pagal paskirti naudoji :cry:
exxon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 17 Bal 2008, 21:46

Standartinė exxon »

vienas uazas sportuoja o kitas bus i miesta isvaziuot, nekisiu tiek darbo idejes i purvyna :) p.s. sukasi bene penkti metai, gal daugiau.
Vartotojo avataras
TawaS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 375
Užsiregistravo: 29 Spa 2004, 16:05
Miestas: Siauliai

Standartinė TawaS »

Laukiam nuotrauku :) ir po variklio kapotu taip pat pafotkink :wink:
www.motociklai.com <- sovietomanai
Vartotojo avataras
empy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
Miestas: Klaipeda

Standartinė empy »

:oops: Taigi, tokios naujienos - prie auto nesilieciau kokius 2 menesiukus - supraskit - mokslai baiginejas, yra kiek svarbesniu dalyku nei garazas (kolkas :wink: ). Visam "brudui" besibaiginejant vel kimbu automobiliui i atlopus.
Idomus faktas: Glaisto sunaudojau daugiau nei 16kg glaisto, 10kg vien stiklo pluosto, o padarytas tik kapotas ir priekis (na, vieta kur dedasi lempos). Taigi, liko dar daug pinigu isleisti. Bandziau tiesint plaktuku - be sansu. Metalas istemptas ir nieko neina padaryti.
Aciu uz palaikyma :meldziuosi:

P.S. Siandien ivyko toks kartu ir juokingas kartu ir verkti priverciantis dalykelis. Ziurejau i elektros schema it ziurejau po kapotu - tikrinau ar viskas taip sujungta. Zmogus is kurio pirkau tvirtino, jog automobilis uzsiveda ir vaziuoja be problemu, reikia pakeisti zvakes ir pan. Taigi tirinedamas schema pastebejau, kada tuksta starterio reles.(?) Apziurejau visa variklio skyriu ir nemaciau nieko panasaus (net laisvu laidu nera). Ar gali buti, kad automobilis uzsiveda be jo? Gal galit padet parodydami kaip ji mazdaug atrodo ir kur turetu rastis?. Kaip visada dekingas visiem padejusiem.
Vartotojo avataras
empy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
Miestas: Klaipeda

Standartinė empy »

Pasirodo, kad mano garažas pastatytas virš senovės indėnų kapinių nes įvyko keli "mieli" dalykėliai bedirbant.

1. Belyginant kniedžiū galvutes (plaktuku) atplyšo vienas vieno bako laikiklis. Pasirodo, jog jį laikė apsurdiškai plona skarda, kuri nuo laiko surudijo, ir nuo kalimo vibracijos paprasčiausiai suplyšo. Dabar neturiu jokios idėjos kaip tą laikikli sutvarkyti. (Dar nesiėmiau to, bet jau jaučiu, kad bus džiaugsmo).

2. Klaidžiodamas po elektros schema pastebėjau daugybe nesamoniu, netaip sujungtų ar sudegusių laidų, netinkamų rėlių, ir dar kitokio šlamšto. Taigi, visus laidus reiks perpirkt, nors nežinau iš kur jų gauti. Teks pirkt atskirai kiekvieną.

3. Toliau tvarkant kėbulą radau dar "auksarankių" darbo - linijines virinimo siųles kurios tiesiog išpuvo, įdomų bituminį tepalą ten, kur jo reikėjo mažiausiai.

4. Besukant varžtą nulūžo viena iš dviejų skirstytuvo laikiklio ausų.

Tokios tokelės, džentelmenai. Pasiguodžiau ir toliau kimbu į darbus: šiuo metu kniediju skyles, kurios buvo surudijusios (durys, bagažinė, slenksčiai). Gaunasi puikiai, manau. Tikrai, puiki alternatyva virinimui.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

empy rašė:Tikrai, puiki alternatyva virinimui.
Kaip kur. Visi metodai turi savus pliusus ir minusus. Remontuojant tradicinį suvirintą plieninį kėbulą puikumas nebent tik tame, kad iš bėdos leidžia išsiversti be suvirinimo įrangos ir tai neatsakingoms vietoms, daugiausia plokštumoms kur nesunku prieiti (ir tai turbūt joks gamintojas nenumato remonto tokia technologija). Norint sujungti reikia užleisti detalę ant detalės (kiek tada glaisto reikia, kuris, kuo jo daugiau, vėliau gali ir rupesčių kelti), arba panaudoti papildomą skardos sluoksnį sujungimui + antra pusė nelygi. + jei kniedės aliuminės poroje su plienu vėl gali kilti problemos.
Pats irgi taip esu "užkimšęs" skylę kasdieninės auto dugne, kol nebuvo kuo virint, bet teks prie to grįžti, tik jau ne su kniedėm.
Vartotojo avataras
empy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
Miestas: Klaipeda

Standartinė empy »

Gal būt, gal būt. Tačiau internete skaičiau (pats bandyti nedrįsau), kad norint užlopyti išorinę kėbulo dalį galima kniedyti "piramidės" būdu. Tai yra už išpjautos metalo dalies pridėti metalinę plokštelę ir ją prikniedyti, vėliau ant tos plokšteles prikniedyti dar plokštelę. Gaunasi, kad metalas neužlipa ant metalo, o gražiai susiglaudžia. Na aišku reikia geriausių salygų šiam darbui atlikti.

Na o aš pats naudoju 2.5mm cinkuotą skardą ir aliumines kniedes, tad nemanau ar kasnors gali atsitikti kas bloga.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

empy rašė:Gal būt, gal būt. Tačiau internete skaičiau (pats bandyti nedrįsau), kad norint užlopyti išorinę kėbulo dalį galima kniedyti "piramidės" būdu. Tai yra už išpjautos metalo dalies pridėti metalinę plokštelę ir ją prikniedyti, vėliau ant tos plokšteles prikniedyti dar plokštelę. Gaunasi, kad metalas neužlipa ant metalo, o gražiai susiglaudžia. Na aišku reikia geriausių salygų šiam darbui atlikti.

Na o aš pats naudoju 2.5mm cinkuotą skardą ir aliumines kniedes, tad nemanau ar kasnors gali atsitikti kas bloga.
Man asmeniškai tie sluoksniai nelabai kaip nuteikia - galimybės kauptis drėgmei ir panašiai. Na aišku geriau nei palikt kaip yra ar slėpti stiklo audiniu bei dervom.
Skardą tai pragręži, tad skylėse cinko dangos nebelieka tik plikas plienas, kai kniedės aliuminės. Būčiau linkęs pliene naudoti plienines, aliuminyje aliumines, nes tam tikroms salygoms kogero gali "nedraugauti" tarpusavyje. Na bent jau kokio vario tai tikrai negalima aliuminėmis jungti.
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

Nebus gerai aliumines kniedes gelezyje, mazdaug per du metus tos aliumines kniedes pavirs baltais miltais (oksidacija). Bet jei jau nusiteikes kniedinti, tai naudok plienines kniedes, bet tuo paciu ir aparatas kniedijimui turetu buti rimtesnis, nes tie pigesni gerai kniedija tik su aliuminem kniedem.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

suinteresuotas rašė:Nebus gerai aliumines kniedes gelezyje, mazdaug per du metus tos aliumines kniedes pavirs baltais miltais (oksidacija). Bet jei jau nusiteikes kniedinti, tai naudok plienines kniedes, bet tuo paciu ir aparatas kniedijimui turetu buti rimtesnis, nes tie pigesni gerai kniedija tik su aliuminem kniedem.
Priklauso nuo sąlygų, jei nebus elektrolito nevyks ta elektrocheminė korozija, bet automobilį labai sunku nuo to apsaugoti, gali ir oro drėgmės pakakti, kad aktyvesnis metalas esantis poroje pradėtų irti...