Dėkui už vertinimą.
Šiandien bandyta ,,įdarbinti'' stabdžių sistemą, bet nepasoisekė: skandinavų stabdžių skystis atskleidė lietuviiško darbo trūkumus...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Viena restauravimo istorija: Willys MB
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
-
npn
- Forumietis

- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Praktiškai visa apkrovos srovė teka per šuntą (berods jis matosi kaip juostelė tarp kontaktinių varžtų?). Kadangi šuntas turi santykinai nemažą varžą jame krenta įtampa, o tai fiksuoja rodyklė. Tai tam, kad nereiktų ritės iš labai storos vielos, pats prietaisas netaptų gremėzdiškas ir per jį netekėtų visa srovė (beto galima koreguoti matavimo ribas keičiant šuntą).rcepa rašė:Klausimas elektros sist. zinovams: per ampermetra nepraeina srove ir jungiant spynele uzvedimui trakstelna ir psss...Manau, kad nera kontakto, gal zinot kokia ten schema, ar galima pasitaisyti, ar jau reikia ieskoti kito??Vakare bandyciau ardyti....Dekingas uz atsakymus.
Ką rodo voltmetras ant šito ampermetro kontaktų esant prijungtai
apkrovai? Jei įtampa sąlyginai didelė tikrai kažkas netaip. Galima ir varžą matuoti, turi būti maža, paprastas multimetras turėtų mažiausią kokia gali rodyti.
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Gaila. bet nepamatavau.O ir pamatuoti neisemus is skydelio butu sunkoka.Ka siulytum: ardyti? ar duoti kokia tai apkrova ir matuoti?npn rašė:Praktiškai visa apkrovos srovė teka per šuntą (berods jis matosi kaip juostelė tarp kontaktinių varžtų?). Kadangi šuntas turi santykinai nemažą varžą jame krenta įtampa, o tai fiksuoja rodyklė. Tai tam, kad nereiktų ritės iš labai storos vielos, pats prietaisas netaptų gremėzdiškas ir per jį netekėtų visa srovė (beto galima koreguoti matavimo ribas keičiant šuntą).rcepa rašė:Klausimas elektros sist. zinovams: per ampermetra nepraeina srove ir jungiant spynele uzvedimui trakstelna ir psss...Manau, kad nera kontakto, gal zinot kokia ten schema, ar galima pasitaisyti, ar jau reikia ieskoti kito??Vakare bandyciau ardyti....Dekingas uz atsakymus.
Ką rodo voltmetras ant šito ampermetro kontaktų esant prijungtai
apkrovai? Jei įtampa sąlyginai didelė tikrai kažkas netaip. Galima ir varžą matuoti, turi būti maža, paprastas multimetras turėtų mažiausią kokia gali rodyti.
-
Vitalk
- Forumietis

- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 06 Sau 2007, 14:54
- Miestas: Biržai
Reikia patkrinti šunto kontaktus.
Reikia patkrinti šunto kontaktus. Jei neprateka srovė per ampermetrą-tai problema tik šunte ar jo kontaktuose.Dėl skirtingų metalų ir didelės metų naštos greičiausiai oksidavosi kontaktai.Ar liko gyvas po trakstelėjimų pats ampermetras-pasimatys vėliau.
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Re: Reikia patkrinti šunto kontaktus.
Buvai teisus Vitalk: šuntas( skardelė) buvo aprūdijusi ir kontakto galėjo nebūti.Nuvaliau ir surinkau. Rytoj bandysiu ideti ir pajungti akumuliatoriu.Vitalk rašė:Reikia patkrinti šunto kontaktus. Jei neprateka srovė per ampermetrą-tai problema tik šunte ar jo kontaktuose.Dėl skirtingų metalų ir didelės metų naštos greičiausiai oksidavosi kontaktai.Ar liko gyvas po trakstelėjimų pats ampermetras-pasimatys vėliau.
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Aciu kolega Raimi, bet tikrai netiks - per trumpi.Raimis rašė:Pamatavau. 56,5 cm. Tikriausiai netiks...rcepa rašė:Gal kas gali pamatuoti ištraukto M412 amortizatoriaus ilgį?
Jei būtų daugiau nei 60 cm ( matuojant nuo ,,ausų'' išoriniu dalių)- parašykite.
Pirkčiau 2 vnt., būtinai su metaline apsauga.
Linksmiausia tai, kad forume niekas neturi M-412 ir negali pamatuoti....