Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Jei turit omeny "Galvantos" aukštąjį pilotažą tai sprendimas buvo toks, kad aš buvau pasirįžęs pasiimti visą atsakomybę dėl broko ir ir padengti nuostolius. Likimas buvo man palankus, nes savininkas visa tai palaikė paprasčiausiu techniniu nesklandumu ir neišskaičiavo man iš atlyginimo .
Jam netgi neatrodė viskas taip blogai, kaip man
Būna stebuklų ant margo svieto...
XJ6, tau turėjau klausimą, bet taip ir nebepaklausiau ... Kiek tepalo pilti į karbiuratorius? Po 5 kub. cm suleidau į kiekvieną - tai per mažai ar per daug?
Dar noriu pasidžiaugti, kad Jaguaras visiškai nesiožiuodamas įveikė apie 120 km iki Klaipėdos ir dar panašiai tiek nuo Karlshamno iki savo namų. Aš važiavau, manau, ne daugiau 70 km/h, o savininkas spustelėjo gal ir arti 100. Žinoma, benzino geria apie 20l/100km (užmiestyje).
Sekantis projektas netelpa į šio forumo parametrus - GAZ24 1992m.
Manau žinant visų tamstos projektų kokybę ir išsamumą - šis variantas irgi sudomintų forumiečius. Tik man va keista - negi žmonės skirs didelius pinigus būtent GAZ24 ... bet čia gal naujai temai diskusija
Black rašė:Jei turit omeny "Galvantos" aukštąjį pilotažą tai sprendimas buvo toks, kad aš buvau pasirįžęs pasiimti visą atsakomybę dėl broko ir ir padengti nuostolius. Likimas buvo man palankus, nes savininkas visa tai palaikė paprasčiausiu techniniu nesklandumu ir neišskaičiavo man iš atlyginimo .
Jam netgi neatrodė viskas taip blogai, kaip man
Būna stebuklų ant margo svieto...
bet ta prasme, ar kur nors kitur chromavot, nes kiek matosi ant jaguaro chromas gražiai žvilga