Nė jokia čia paranoja, o teisingas požiūris į restauraciją 8)
Gal jums nėra žinoma, bet tikrieji motociklų restauratoriai, norėdami išgauti aliumininio variklio paviršių tokio šiurkštumo kaip iš gamyklos, apdirba jį smulkių šratų, trintų reišutų kevalų ar net vyšnių kauliukų srove. Žinoma, primygtinai nesiūlau to daryti M105 ir nesu prieš poliravimą (gal šitam motociklui tai ir tiks).
mindazzz rašė:Cilindra ir galva su smeliasrove nuvalei?
... ne ir manau nevalysiu, nes po smelesroves detale igauna pilka spalva (kaip remas ir kitos detales, isskytus soninius skydus) ... todel nesinau ka tektu daryti kad vel taptu naturalus...
mindazzz rašė:Cilindra ir galva su smeliasrove nuvalei?
... ne ir manau nevalysiu, nes po smelesroves detale igauna pilka spalva (kaip remas ir kitos detales, isskytus soninius skydus) ... todel nesinau ka tektu daryti kad vel taptu naturalus...
mindazzz rašė:Cilindra ir galva su smeliasrove nuvalei?
... ne ir manau nevalysiu, nes po smelesroves detale igauna pilka spalva (kaip remas ir kitos detales, isskytus soninius skydus) ... todel nesinau ka tektu daryti kad vel taptu naturalus...
O tai su kuo taip nusivale?
... nuvežiau ten kur variklius plauna ir nuplove...