turiu du tokius
vienas 2.4 dyzeliukas, kitas 2.0 benzinas
kaip jau rase "npn", apie juos - gerai ir tik gerai
varikliai geri, malonumas vaziuojant tipiskas kaip visiuose mersuose
restauruoti dar nepradejau, tad apie detales negaliu nieko papasakoti.
tas kur nuotraukose, mano manymu - labai neblogos bukles.
jei kaina siulo protinga, tai manau verta.
as manau jog kartais verta palikti auto tokios bukles, kaip jis atrodo nugyvenes 35 metus !!!
butina sutvarkyti rudis, ir pagal galimybes atstatyti orginaluma.
zodziu - padaryti techniskai tvarkinga
kartais blizgantis restauruotas, neatrodo taip jaukiai kaip tvarkingas, senumu dvelkiantis
bet tai tik mano nuomone
butinai praneski koki sprendima priimsi ....
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Ka patarsite apie MB200D -1974
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2008, 12:41
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
4000PLZ.Manau, kad reikia savo akimis pamatyti ir tik tada spręsti.upa rašė:mersiukas neblogai atrodo.......panele truputi sugadinta
1 skyles neturi but
2 zalios lemputes neturi but
3 vietoj ampermetro turi but laikrodis
4 prie sildymo atidarymo svirteles kaskas ideta nesuprantamo .....taipat neturi but..........
dalis siunciusi is ebay.de ir is USA ...ten ju pilna tik jau kaina kitokia .....
remontas gana paprastas .......
beja kiek pinigu uz ji praso jai ne paslaptis.....
-
- Forumietis
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Kaip čia pasakius, būna situacijų kai betvarkomas auto katastrofiškai išbrangsta (nors ir atrodo labai neblogos būklės dar buvęs) ir matai, kad dar galo nėra ir tas kas padaryta nėra taip gerai kaip iš fabriko, o už tiek jau galėjai parsiplukdyti iš šiltų kraštų, tokį praktiškai kaip naują.upa rašė:is karto gera auto galma nusipirkti bet jis kainuos taipat nepigiai .....
Iš esmės labai svarbu kėbulas, net ir nusmėliavęs juk nepamerksi viso į grunto vonią ir neatliksi visų gamyklinių procedūrų. Interjeras irgi svarbu, kai kurios dalys perkant iš atstovo (nežinau kaip šitam modeliui, su /8 neteko garbės susidurt artimiau, bet manau irgi panašiai) kainuoja kaip visa šita auto. Na aišku čia ebay gali labai pagelbėti. Su varikliu, važiuokle manau neturėtų būti didelių problemų.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Mūsų klimate žiauroka tokiems auto būti kasdieniniams... Pats kasdien važinėju su 26metų (tai aišku ne rodiklis, jei gerai prižiūrimas) mb, na ne į gera jam toks darbinio arklio gyvenimas - kėbului jau viskas, beviltiškas. Modelis dar negreit bus klasika, bet vistiek gaila, bei tampa prabanga, nes reikalauja padidinto dėmesio.Ennio rašė:Važinėjau tokiu tris metus. Kasdien. Plius savaitgaliai Kaunan - mokslai. Jokių gedimų. Apsispakajinau tik kai per rūdis TA nebepraleido.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 62
- Užsiregistravo: 23 Vas 2007, 12:54
- Miestas: Alytus& Londonas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 104
- Užsiregistravo: 11 Lie 2008, 23:27
- Miestas: Alytus
nerestauruotas visada patraukliau atrodo todel, kad ziuredamas i ji, matai savu ranku perspektyva, gi kaip pats pasidarysi, tai ir zinosi kas, kur, kamevipas rašė: as manau jog kartais verta palikti auto tokios bukles, kaip jis atrodo nugyvenes 35 metus !!!
butina sutvarkyti rudis, ir pagal galimybes atstatyti orginaluma.
zodziu - padaryti techniskai tvarkinga
kartais blizgantis restauruotas, neatrodo taip jaukiai kaip tvarkingas, senumu dvelkiantis
bet tai tik mano nuomone

Jaguar XJ 6 4.2L 78m. 2s.
Jaguar XJ 6 4.2L 82m. 3s.
Jaguar XJ 6 4.2L 85m. 3s.
Jaguar XJ 6 4.2L 82m. 3s.
Jaguar XJ 6 4.2L 85m. 3s.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Aš ne apie w115/w114, apie savo kasdieninį rašiau, kad jam iki klasikos toli. Na pasidomėk silberyjeupa rašė:drysciau nesutikt sis modelis jau klasika ... kaskaip as nelabai jau randu tokiu detaliu kad jos kainuotu kai visas automobilispraktiskai as sedziu ant ebejaus ir susipirkau visas smulkmenas kuriu truksta .........

-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Norėčiau įterpti porą pastebėjimų - ne apie šį MB, bet apskritai. Apie tai, ar geriau pirkti gerą (automobilį), ar restauruoti. Čia, žiūrint, ko žmogus nori - širdžiai malonaus projekto ar tik gatavo objekto
. Aš įsitikinęs, kad gerb. Rcepa be abejonių pasirinks variantą "per kančias į žvaigždes"
.
Kitas dalykas - tai bet kokiu atveju yra jaunesnės kartos klasika (turiu omeny apkalbamą šioje temoje MB) todėl reikėtų labai atkreipti dėmesį į kėbulo stovį
. Vienas dalykas yra supirkti dalis (kad ir brangiai), o kitas - ką daryt, jei po apačia, slenksčiuose ir po l. storu glaisto sluoksniu jau barsukai apsigyvenę? Dar prie to pačio - perkant auto reiktų LABAI kreipti dėmesį į tai, kiek jis jau buvo "restauruotas". Geriau tegu būna skylės ir panašiai, bet, kad ankstesnių laikų saviveiklos kuo mažiau.


Kitas dalykas - tai bet kokiu atveju yra jaunesnės kartos klasika (turiu omeny apkalbamą šioje temoje MB) todėl reikėtų labai atkreipti dėmesį į kėbulo stovį
