Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Projektas: Transit MK 1

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

rudge rašė:Greičiausiai blogai sureguliuota traukė nuo pedalo iki cilidriuko, arba stumokliukas stiprintuve, ko pasekoje cilindriuko stumokliukas negryžta atgal iki galo ir manžetas neleidžia atsidaryti skylutei iš bakelio į cilindriuką. Nuėmus bakelį ir išvalius skysti galima tai pamatyti.
Jei jau blogai sureguliuotas, tai akmuo į tamstos daržą :D Čia nuo geltonodžio skerdienos visas cilindras su vakuumu 88888)
Cilindriukas ant smeigių statosi lengvai, be įtempimo. Prieš tai bandymas kryžminti seną vakuumą su šiuo cilindru nepavyko, nes senąjame stiprintuve stipriai ilgesnis cilindriuką spaudžiantis strypas. Jis yra reguliuojamas, bet net susukus iki galo, cilindras spyruokliuoja ant smeigiu.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

TawaS rašė:kur tau tekes, jai nori, kad teketu padaryk, kai vamzdeliai eitu po cilindriuku :) o ne virs jo
Ar tikrai? Ta prasme gamintojas nežinojo ką daro, sutverdamas būtent taip?
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Aš manau stebuklų nebūna, gal pabandykit prapūst vambzdelius (kokio šė maž yra), o šiaip mechanika elementari tokiuose agregatuose turi galiot, laikykitės nuomonės: kas genialu tas paprasta.
Ieškau TIZ AM600 dalių,
FN M90 500cc dalių.
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Standartinė Rudge »

LaurynasC rašė:
rudge rašė:Greičiausiai blogai sureguliuota traukė nuo pedalo iki cilidriuko, arba stumokliukas stiprintuve, ko pasekoje cilindriuko stumokliukas negryžta atgal iki galo ir manžetas neleidžia atsidaryti skylutei iš bakelio į cilindriuką. Nuėmus bakelį ir išvalius skysti galima tai pamatyti.
Jei jau blogai sureguliuotas, tai akmuo į tamstos daržą :D Čia nuo geltonodžio skerdienos visas cilindras su vakuumu 88888)
Cilindriukas ant smeigių statosi lengvai, be įtempimo. Prieš tai bandymas kryžminti seną vakuumą su šiuo cilindru nepavyko, nes senąjame stiprintuve stipriai ilgesnis cilindriuką spaudžiantis strypas. Jis yra reguliuojamas, bet net susukus iki galo, cilindras spyruokliuoja ant smeigiu.
Mano darže akmenu ir taip užtenka. :-) Turėjau omeny, kad perrenkant galėjot pažeisti reguliavima. Ta vieta yra gan jautri. Žiūrėk ar pedalas turi laisvumą 3-5 mm. Jeigu sukinėjai cilindriuką spaudžianti varžtą, bėda gali buti čia.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

Šiandien apčiupinėjau pedalą - akurat eigos nėra. Reiks bandyt pareguliuot vakuumo strypo ilgį.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Standartinė Rudge »

LaurynasC rašė:Šiandien apčiupinėjau pedalą - akurat eigos nėra. Reiks bandyt pareguliuot vakuumo strypo ilgį.
:gerti: :-)
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
LaurynasC
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
Miestas: Vilnius

Standartinė LaurynasC »

Viskas buvo kaip kad rudge ir sakė. Atpalaidavus pedalą stabdžiai pradėjo pumpuotis. Ačiū :labas:
Dabar stabdžių sistema visa pakeista, nuorinta ir funkcionuojanti. Taip pat perrinktas karbiuratorius, sudėtas jo remkomplektas, pakeisti filtrai, tepalai, paskirstytojas, žvakės, laidai, kuro magistralė ir daug kitų mazgų. Pakaba praktiškai visa sveika, tad kol kas nėra reikalo ten lįsti. Juolab, kad ji tokia primityvi, kad gesti ten nelabai yra kam.
Kadangi techninė dalis artėja prie pabaigos, neužilgo reikės užsiimti salono įrengimu. Ta proga noriu paprašyti kolegų pasidalinti patirtim, kur geriausia ieškoti kilimo (Žakona ir Senukus žinau) bei garso izoliacijos. Taip pat įdomu, nuo kokios auto siūlytumėt pasirinkti sėdynes (suoliukus). Kol kas apsistota ties II kartos Chrysler Voyager 2 ir 3 vietų sėdynėmis. Jos patogios ir funkcionalios, tačiau jų gana specifiniai tvirtinimai prie dugno. Nuotraukoje IV kartos 2 vietų sėdynė ir II kartos 3 vietų. Gal kas yra kažką panašaus daręs ir turi minčių?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Vartotojo avataras
vaidasv
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 70
Užsiregistravo: 06 Bal 2005, 21:55
Miestas: Kaunas

Standartinė vaidasv »

LaurynasC rašė:Viskas buvo kaip kad rudge ir sakė. Atpalaidavus pedalą stabdžiai pradėjo pumpuotis. Ačiū :labas:
Dabar stabdžių sistema visa pakeista, nuorinta ir funkcionuojanti. Taip pat perrinktas karbiuratorius, sudėtas jo remkomplektas, pakeisti filtrai, tepalai, paskirstytojas, žvakės, laidai, kuro magistralė ir daug kitų mazgų. Pakaba praktiškai visa sveika, tad kol kas nėra reikalo ten lįsti. Juolab, kad ji tokia primityvi, kad gesti ten nelabai yra kam.
Kadangi techninė dalis artėja prie pabaigos, neužilgo reikės užsiimti salono įrengimu. Ta proga noriu paprašyti kolegų pasidalinti patirtim, kur geriausia ieškoti kilimo (Žakona ir Senukus žinau) bei garso izoliacijos. Taip pat įdomu, nuo kokios auto siūlytumėt pasirinkti sėdynes (suoliukus). Kol kas apsistota ties II kartos Chrysler Voyager 2 ir 3 vietų sėdynėmis. Jos patogios ir funkcionalios, tačiau jų gana specifiniai tvirtinimai prie dugno. Nuotraukoje IV kartos 2 vietų sėdynė ir II kartos 3 vietų. Gal kas yra kažką panašaus daręs ir turi minčių?
Vienai Volgai kiliminę dangą pirkau UAB Vaineta, kitai- UAB Dubingiai nors yra dar ir kitų variantų
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Tėtis prekiauja dangomis, tai paklausiu, rytoj aprašysiu :D
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

LaurynasC rašė:...
Taip pat įdomu, nuo kokios auto siūlytumėt pasirinkti sėdynes (suoliukus). Kol kas apsistota ties II kartos Chrysler Voyager 2 ir 3 vietų sėdynėmis. Jos patogios ir funkcionalios, tačiau jų gana specifiniai tvirtinimai prie dugno. Nuotraukoje IV kartos 2 vietų sėdynė ir II kartos 3 vietų. Gal kas yra kažką panašaus daręs ir turi minčių?
As siulyciau paciam ieskoti vienvieciu, kad ir to paties Crysler (jau nuo 93 metu buvo tikrai neblogos) sedyniu. Labai patogus foteliukai, o jeigu dar odiniai... Pasizlalgyk ir i lengvuju automobiliu priekines kedutes.

Pries daugeli metu, dejau sedynes i Tranzit'a. Suvirino man tvirtus remus, o ant ju uzkeliau 14-ka Opel Kadet priekiniu sedyniu. Remai tikrai tvirti gavosi, o ilgesneje kelioneje budavo keleiviams patagu pasireguliuoti atloso pasvyrimo kampa.