Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

blokiruotes

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Ovidijus77
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 17 Kov 2009, 22:26
Miestas: Vilnius

Standartinė Ovidijus77 »

Gal kas zino kur gauti ir kas pastatytu blokiruotes i bortini uaza? Bet kokias kad tik tiktu siam automobiliui. Aisku geriausiai butu kad butu ne automatines, o ijungiamos rankiniu budu. Mano tel 867136459
gedizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 13 Vas 2004, 19:20
Miestas: Šilalė-Vilnius

Standartinė gedizz »

Na tiltai su soninem pavarom nuima apkrova nuo diferincialo, maciau viena offraudini sportini dzipa su paprastu uaz reduktorium ir dadetom soninem pavarom karinuko, ratai buvo dideli, traktoriniai. Tai luzdavo soniniu pavaru dalys, nusukinedavo mazuosius pusasius nors pastarieji buvo perdaryti i zymiai stambesnius, tuo tarpu centrinis diferiancialas ir jo pusasiai laike neblogai.
to ovidijus77 pirmiausia jei tokiu nori tai zinok kad be keliu tukstanteliu tikrai nepavyks to pasidaryt vienam tiltuj.

Beje, gal kas turite blokiruote vaz? Ieskau pirkti.
Dodis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 80
Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
Miestas: Vilnius

Standartinė Dodis »

Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
DK
SUBARU
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 19 Vas 2009, 20:20

Standartinė SUBARU »

Montvydas rašė:ant staigiaus primityviai pabraiziau gal aiskiau bus...
Nepyk, bet tu visiskai neteisus. Blokituotes stovi tilto vidury, paciam riaduktoryje,DIferenciale ar kaip kitaip bepavadinsi. Sonines pavaros neturi jokiu blokiruociu, nei btr'o nei unimogo, nei laplanderio ar dat konors, kaikurie 4x4 turi priekinio rato centre HUBUS tai jie ne blokiruotes , daug kas juos maiso su blokiruotem, ju paskirtis sujungti priekini rata su pusasiu
Beto i uaza galima ikist btro blokiruote visai nesunkiai, ji blokuoja nepilnai 100% .
Kiti auto kaip Unimog ar kainurie Nissan patrol GR turi 100% blokiruotes kuras ijungus abu ratai suksis vienodai, kad ir kas benutiktu.
SUBARU LEONE 1,8l
SUBARU XT 1,8l TURBO
GAZ 69
http://picasaweb.google.com/Fausttis
sss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 12:32
Miestas: Pasvalys

Standartinė sss »

Dodis rašė:Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
Gal galit duot nuoroda į tą diskusiją? man labai įdomu kas kaip ir kodėl kalbant apie blokiruotės netinkamą veikimą priekiniame uaz'o ar gaz'o tilte.... ???
samyjsladkij
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 25
Užsiregistravo: 08 Sau 2009, 23:33

Standartinė samyjsladkij »

zmones,matau cia beprasme diskusija jau 4 puslapi priraset :)
siulau iseiti : pas mane Vaz 2102 stovi BTR blokiruote,atvaziuokit kas nors atvezkit alaus , leisiu isimt ir patiems pasiziuret kas ten ir kaip , kaip pritaikit ir kaip veikia ir kas kaip sukasi (nes man ja visvien reikia isiminet bet tingiu :D ) jai zmogus bent kazka supranta technikoi o manau cia tokiu nevienas ,tikrai galesit apibudint ir paaiskint forumo draugams .
jai reikes isardytos blokiruotes irgi galesiu pagelbet .
ir taip nuo saves pridursiu kad diskine blokiruote nieko bendro neturi su BTR'ine :protestuoju:
Dodis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 80
Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
Miestas: Vilnius

Standartinė Dodis »

sss rašė:
Dodis rašė:Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
Gal galit duot nuoroda į tą diskusiją? man labai įdomu kas kaip ir kodėl kalbant apie blokiruotės netinkamą veikimą priekiniame uaz'o ar gaz'o tilte.... ???
Nuorodos reiktų ieškoti. Trumpai kodėl netinkamas priekiniame - darant posūkį, tos pusės ratas į kurią suki, "pravažiuoja" mažiau nei priešingos pusės. Kai diferencialas sublokuotas, abu ratai posūkio metu sukasi vienodai. Kas iš to gali gautis, nesunku nuspėti.
Paskutinį kartą redagavo Dodis 03 Vas 2010, 20:05, redaguota 1 kartą(us).
DK
Dodis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 80
Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
Miestas: Vilnius

Standartinė Dodis »

samyjsladkij rašė:zmones,matau cia beprasme diskusija jau 4 puslapi priraset :)
siulau iseiti : pas mane Vaz 2102 stovi BTR blokiruote,atvaziuokit kas nors atvezkit alaus , leisiu isimt ir patiems pasiziuret kas ten ir kaip , kaip pritaikit ir kaip veikia ir kas kaip sukasi (nes man ja visvien reikia isiminet bet tingiu :D ) jai zmogus bent kazka supranta technikoi o manau cia tokiu nevienas ,tikrai galesit apibudint ir paaiskint forumo draugams .
jai reikes isardytos blokiruotes irgi galesiu pagelbet .
ir taip nuo saves pridursiu kad diskine blokiruote nieko bendro neturi su BTR'ine :protestuoju:
Kalba ėjo būtent apie BTR' inę, ne apie jokia kitą. Beabejo šiuo laikmečiu yra gaminamų ir "nepilno sukibimo" blokiruočių. Kai ateis laikas netingėti ir išiminėsi, nepatingėk ir fotosesiją padaryti. Išties įdomu kaip ji ten į žigulio reduktorių sugrūsta :D
DK
sss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 12:32
Miestas: Pasvalys

Standartinė sss »

Dodis rašė:Nuorodos reiktų ieškoti. Trumpai kodėl netinkamas priekiniame - darant posūkį, tos pusės ratas į kurią suki, "pravažiuoja" mažiau nei priešingos pusės. Kai diferencialas sublokuotas, abu ratai posūkio metu sukasi vienodai. Kas iš to gali gautis, nesunku nuspėti.
šitą dalyką tai suprantu, bet koks skirtumas priekyje ar gale? juk sukant vis tiek ir priekinio ir galinio tilto ratai sukasi skirtingai... tai kodėl akcentuojama kad i priekini tiltą ypač nerekomenduojama dėt BTR blokiruotės... ?
Vartotojo avataras
Tadas469
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
Miestas: Kaunas

Standartinė Tadas469 »

Kolega, galiniame tilte, ratai stovi ant vienos asies ir jie nekeicia trajektorijos, todel i galini tilta statoma blokiruote, galiniame tilte stovinti blokiruote nenaudinga ziema ant ledo, nes ratam prasisukus darant posuki, blokiruote susijungia ir to pasekoje abudu ratai sukasi vienodai ir gaunasi lauzimas, kitaip tariant (vienas ratas gesina kita rata) ir taip automobilis praranda normalu sukibima su zeme, tai itakoja didele galimybe suktis ratu nevaldant masinos..
Na o priekineme tilta principas toks pat, ir kada tiltas susiblokuoja darant posuki didesniu greiciu ant asfalto ar siaip kietos kelio dangos, kada ratai negali praslysti i sona, kencia patys pusasiai, jie tiesiog luzta, o jeigu blokiruote sidirba susukus ratus i bet kuria puse ant molio, dumblo, ar kitokio slidaus pavirsiaus automobilis tiesiog nereaguoja nei i joki vairo sukima, ir tiesiog vaziuoja beveik tiesiai, tokiu atveju reikia tik labai staigiai nedidinant apsuku daryti posuki..
Pas mane pati Uazike stovi blokiruotes, galiu pasakyt tiek kad jos reik tik galiniam tilte, priekyje kartais tenka apsisukinejant ne 1 ir ne 3 kartus jungtis atbuline pavara ir judeti pirmyn atgal, nes paprasciausiai vairas neklauso.. Na o galiniame tilte stovinti blokiruote, ziema sukelia nepakartojama ekstryma :) Driftas garantuotas :)
Man kelias prasideda TEN - kur tiesiog jums baigiasi :D