Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
blokiruotes
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
Ovidijus77
- Naujokas

- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 17 Kov 2009, 22:26
- Miestas: Vilnius
-
gedizz
- Forumietis

- Pranešimai: 38
- Užsiregistravo: 13 Vas 2004, 19:20
- Miestas: Šilalė-Vilnius
Na tiltai su soninem pavarom nuima apkrova nuo diferincialo, maciau viena offraudini sportini dzipa su paprastu uaz reduktorium ir dadetom soninem pavarom karinuko, ratai buvo dideli, traktoriniai. Tai luzdavo soniniu pavaru dalys, nusukinedavo mazuosius pusasius nors pastarieji buvo perdaryti i zymiai stambesnius, tuo tarpu centrinis diferiancialas ir jo pusasiai laike neblogai.
to ovidijus77 pirmiausia jei tokiu nori tai zinok kad be keliu tukstanteliu tikrai nepavyks to pasidaryt vienam tiltuj.
Beje, gal kas turite blokiruote vaz? Ieskau pirkti.
to ovidijus77 pirmiausia jei tokiu nori tai zinok kad be keliu tukstanteliu tikrai nepavyks to pasidaryt vienam tiltuj.
Beje, gal kas turite blokiruote vaz? Ieskau pirkti.
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
DK
-
SUBARU
- Naujokas

- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 19 Vas 2009, 20:20
Nepyk, bet tu visiskai neteisus. Blokituotes stovi tilto vidury, paciam riaduktoryje,DIferenciale ar kaip kitaip bepavadinsi. Sonines pavaros neturi jokiu blokiruociu, nei btr'o nei unimogo, nei laplanderio ar dat konors, kaikurie 4x4 turi priekinio rato centre HUBUS tai jie ne blokiruotes , daug kas juos maiso su blokiruotem, ju paskirtis sujungti priekini rata su pusasiuMontvydas rašė:ant staigiaus primityviai pabraiziau gal aiskiau bus...
Beto i uaza galima ikist btro blokiruote visai nesunkiai, ji blokuoja nepilnai 100% .
Kiti auto kaip Unimog ar kainurie Nissan patrol GR turi 100% blokiruotes kuras ijungus abu ratai suksis vienodai, kad ir kas benutiktu.
-
sss
- Forumietis

- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 12:32
- Miestas: Pasvalys
Gal galit duot nuoroda į tą diskusiją? man labai įdomu kas kaip ir kodėl kalbant apie blokiruotės netinkamą veikimą priekiniame uaz'o ar gaz'o tilte.... ???Dodis rašė:Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
-
samyjsladkij
- Forumietis

- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 08 Sau 2009, 23:33
zmones,matau cia beprasme diskusija jau 4 puslapi priraset 
siulau iseiti : pas mane Vaz 2102 stovi BTR blokiruote,atvaziuokit kas nors atvezkit alaus , leisiu isimt ir patiems pasiziuret kas ten ir kaip , kaip pritaikit ir kaip veikia ir kas kaip sukasi (nes man ja visvien reikia isiminet bet tingiu
) jai zmogus bent kazka supranta technikoi o manau cia tokiu nevienas ,tikrai galesit apibudint ir paaiskint forumo draugams .
jai reikes isardytos blokiruotes irgi galesiu pagelbet .
ir taip nuo saves pridursiu kad diskine blokiruote nieko bendro neturi su BTR'ine
siulau iseiti : pas mane Vaz 2102 stovi BTR blokiruote,atvaziuokit kas nors atvezkit alaus , leisiu isimt ir patiems pasiziuret kas ten ir kaip , kaip pritaikit ir kaip veikia ir kas kaip sukasi (nes man ja visvien reikia isiminet bet tingiu
jai reikes isardytos blokiruotes irgi galesiu pagelbet .
ir taip nuo saves pridursiu kad diskine blokiruote nieko bendro neturi su BTR'ine
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
Nuorodos reiktų ieškoti. Trumpai kodėl netinkamas priekiniame - darant posūkį, tos pusės ratas į kurią suki, "pravažiuoja" mažiau nei priešingos pusės. Kai diferencialas sublokuotas, abu ratai posūkio metu sukasi vienodai. Kas iš to gali gautis, nesunku nuspėti.sss rašė:Gal galit duot nuoroda į tą diskusiją? man labai įdomu kas kaip ir kodėl kalbant apie blokiruotės netinkamą veikimą priekiniame uaz'o ar gaz'o tilte.... ???Dodis rašė:Mano kukliomis ziniomis ir prisiminimais apie BTR blokiruociu montavima i UAZ, "vienas prie vieno" i UAZ tinka BTR'o TARPASINES blokiruotes. TARPASINIU blokiruociu, sumontuotu UAZ'o tiltuose minusus, pliusus ir vaziavimo subtilybes ir ne visai tinkama veikimo principa ( ypac priekiniame tilte) lyg ir buvo diskutuojama forume.
Paskutinį kartą redagavo Dodis 03 Vas 2010, 20:05, redaguota 1 kartą(us).
DK
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
Kalba ėjo būtent apie BTR' inę, ne apie jokia kitą. Beabejo šiuo laikmečiu yra gaminamų ir "nepilno sukibimo" blokiruočių. Kai ateis laikas netingėti ir išiminėsi, nepatingėk ir fotosesiją padaryti. Išties įdomu kaip ji ten į žigulio reduktorių sugrūstasamyjsladkij rašė:zmones,matau cia beprasme diskusija jau 4 puslapi priraset
siulau iseiti : pas mane Vaz 2102 stovi BTR blokiruote,atvaziuokit kas nors atvezkit alaus , leisiu isimt ir patiems pasiziuret kas ten ir kaip , kaip pritaikit ir kaip veikia ir kas kaip sukasi (nes man ja visvien reikia isiminet bet tingiu) jai zmogus bent kazka supranta technikoi o manau cia tokiu nevienas ,tikrai galesit apibudint ir paaiskint forumo draugams .
jai reikes isardytos blokiruotes irgi galesiu pagelbet .
ir taip nuo saves pridursiu kad diskine blokiruote nieko bendro neturi su BTR'ine
DK
-
sss
- Forumietis

- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 16 Sau 2006, 12:32
- Miestas: Pasvalys
šitą dalyką tai suprantu, bet koks skirtumas priekyje ar gale? juk sukant vis tiek ir priekinio ir galinio tilto ratai sukasi skirtingai... tai kodėl akcentuojama kad i priekini tiltą ypač nerekomenduojama dėt BTR blokiruotės... ?Dodis rašė:Nuorodos reiktų ieškoti. Trumpai kodėl netinkamas priekiniame - darant posūkį, tos pusės ratas į kurią suki, "pravažiuoja" mažiau nei priešingos pusės. Kai diferencialas sublokuotas, abu ratai posūkio metu sukasi vienodai. Kas iš to gali gautis, nesunku nuspėti.
-
Tadas469
- Forumietis

- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
- Miestas: Kaunas
Kolega, galiniame tilte, ratai stovi ant vienos asies ir jie nekeicia trajektorijos, todel i galini tilta statoma blokiruote, galiniame tilte stovinti blokiruote nenaudinga ziema ant ledo, nes ratam prasisukus darant posuki, blokiruote susijungia ir to pasekoje abudu ratai sukasi vienodai ir gaunasi lauzimas, kitaip tariant (vienas ratas gesina kita rata) ir taip automobilis praranda normalu sukibima su zeme, tai itakoja didele galimybe suktis ratu nevaldant masinos..
Na o priekineme tilta principas toks pat, ir kada tiltas susiblokuoja darant posuki didesniu greiciu ant asfalto ar siaip kietos kelio dangos, kada ratai negali praslysti i sona, kencia patys pusasiai, jie tiesiog luzta, o jeigu blokiruote sidirba susukus ratus i bet kuria puse ant molio, dumblo, ar kitokio slidaus pavirsiaus automobilis tiesiog nereaguoja nei i joki vairo sukima, ir tiesiog vaziuoja beveik tiesiai, tokiu atveju reikia tik labai staigiai nedidinant apsuku daryti posuki..
Pas mane pati Uazike stovi blokiruotes, galiu pasakyt tiek kad jos reik tik galiniam tilte, priekyje kartais tenka apsisukinejant ne 1 ir ne 3 kartus jungtis atbuline pavara ir judeti pirmyn atgal, nes paprasciausiai vairas neklauso.. Na o galiniame tilte stovinti blokiruote, ziema sukelia nepakartojama ekstryma
Driftas garantuotas 
Na o priekineme tilta principas toks pat, ir kada tiltas susiblokuoja darant posuki didesniu greiciu ant asfalto ar siaip kietos kelio dangos, kada ratai negali praslysti i sona, kencia patys pusasiai, jie tiesiog luzta, o jeigu blokiruote sidirba susukus ratus i bet kuria puse ant molio, dumblo, ar kitokio slidaus pavirsiaus automobilis tiesiog nereaguoja nei i joki vairo sukima, ir tiesiog vaziuoja beveik tiesiai, tokiu atveju reikia tik labai staigiai nedidinant apsuku daryti posuki..
Pas mane pati Uazike stovi blokiruotes, galiu pasakyt tiek kad jos reik tik galiniam tilte, priekyje kartais tenka apsisukinejant ne 1 ir ne 3 kartus jungtis atbuline pavara ir judeti pirmyn atgal, nes paprasciausiai vairas neklauso.. Na o galiniame tilte stovinti blokiruote, ziema sukelia nepakartojama ekstryma
Man kelias prasideda TEN - kur tiesiog jums baigiasi 