Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Benzino bako remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
Benzino bako remontas
Turiu problemą,kiauras benzino bakas apatinėje dalyje ties žemiausia vieta 'otstoiniku' ne mūsiškai vadinamu. Kaip patartumėte remontuoti,-manau litavimas atpuola,o virinti...na reik žinot kaip ir kas tuo užsiimtų,kad neišlėkti į orą.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Na man gal lengviau su išgarinimu,nes dirbu katilinėje kur gamina garus pramonei.O namų sąlygomis galima pasigaminti garus-pvz,arbatinuke verdant vandenį ir juos per žarną paduoti į bako vidų.Pakaks 40-50 min garinimo ,jei bake senai buvo benzino.O jei nesenai,tai pagarinti reikėtų ilgiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Pirmą kartą tenka matyti garinamą kurobaką vandens garais,gyveni ir mokaisi
Aš savo GAZ 69 kiaurą kaip rėtis kuro baką, sujungiau su automobilio duslintuvu. Sujungimui panaudojau didelio diametro guminę žarną, kuri užsimovė ant duslintuvo, o kitas jos galas sandariai įsikišo į kuro bako, kuro įpylimo angą. Užkūręs automobilį palaikiau apie 20 min ir neužgesinęs išpjoviau kiauras vietas (lopus), pasirengiau naujos 2 mm skardos lopus tai užtruko apie 1 val. (visą tą laiką automobilio variklio nebuvau išjungęs). Tada prisegiau pagamintus lopus, pradėjau virinti
Kadangi lopai buvo pagaminti tiksliai kads kardos glaustūsi, o ne užsileistų viena ant kitos tai man per plyšius pūtė išmetamąsias dujas ir nuo kempo angalio buvo nupučiama angliarūgštė, ko pasekoje suvirinimo vietoje labai putojo. Todėl ištraukiau žarną ir įdėjau į išpjauto lopo vietą sumažėjo slėgis bake virinti buvo žymiai papraščiau.
Aš siūlyčiau visgi tose vietose kur nesimato kelis milimetrus lopo užleisti ant bako sienelės gausis tvirtčiau ir patikimesnė siūlė, lengviau virinti.
Bet manau paprasčiausias ir saugiausias būdas prisipilti sklidinai vandens pabaigus virinti greitai išdžiovinti ant pečiaus ar taip pat su išmetamosiomis dujomis išgarinti
Aš savo GAZ 69 kiaurą kaip rėtis kuro baką, sujungiau su automobilio duslintuvu. Sujungimui panaudojau didelio diametro guminę žarną, kuri užsimovė ant duslintuvo, o kitas jos galas sandariai įsikišo į kuro bako, kuro įpylimo angą. Užkūręs automobilį palaikiau apie 20 min ir neužgesinęs išpjoviau kiauras vietas (lopus), pasirengiau naujos 2 mm skardos lopus tai užtruko apie 1 val. (visą tą laiką automobilio variklio nebuvau išjungęs). Tada prisegiau pagamintus lopus, pradėjau virinti

Kadangi lopai buvo pagaminti tiksliai kads kardos glaustūsi, o ne užsileistų viena ant kitos tai man per plyšius pūtė išmetamąsias dujas ir nuo kempo angalio buvo nupučiama angliarūgštė, ko pasekoje suvirinimo vietoje labai putojo. Todėl ištraukiau žarną ir įdėjau į išpjauto lopo vietą sumažėjo slėgis bake virinti buvo žymiai papraščiau.
Aš siūlyčiau visgi tose vietose kur nesimato kelis milimetrus lopo užleisti ant bako sienelės gausis tvirtčiau ir patikimesnė siūlė, lengviau virinti.
Bet manau paprasčiausias ir saugiausias būdas prisipilti sklidinai vandens pabaigus virinti greitai išdžiovinti ant pečiaus ar taip pat su išmetamosiomis dujomis išgarinti
-
- Forumietis
- Pranešimai: 107
- Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 21:15
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys