Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki susiduriau su viena problema.... turiu IZH JUPITER 2 jis stovėjo apie 18 metų, taigi neseniai pabandžiau užvesti ir užvedžiau bet kai tik užvedžiau, variklis pradėjo dirbti ant labai didelių apsukų. Taigi nežinau kame problema. P.S prieš užvesdamas išvaliau karbiratoriu ir pakeičiau gazo trosą. Busiu dekingas jeigu padesite.
Pauliukas rašė:Rodos normalei itempiau nei per daug, nei per mažai. O aš pagalvojau o negali buti del diegimo gal reiktu pareguliuoti??
Nuimk vieną kontaktą, ir kaip mat apsukos kris...o jei rimčiau,tai apsukos aukštos tik dėl kuro padavimo ..gal ora siurbia per isiurbimo kolekoriaus tarpinę, ar per sujungima tarp korbiuraoriaus ir oro kolekoriaus(gal buvo be tarpines,ir hermetiskai isidedavo), arba kaip jau minejo ziurek sklende,tikimybe didele tame degimas nėra priežastis šiuo atveju.
Cia gal pasikartosliu,"Boolidas" rase del sklendes,tai man atrodo turejo uomenyje kad reikia atleisti tusciu apsuku varzteli,kad sklende nusileistu zemiau.O kad pilnai sureguliuoti nieko nedarius,reikia truputi pavazineti kad kazkiek prisitrintu ziedai prie cilindro,nes po tokio ilgo stovejimo kazkiek sieneles turetu aprudyti.Bet greiciausiai reiks varikli perrinkti is pagrindu,cia vel priklauso kokiems tikslams ruosiesi naudoti.Ir dar po karburatoriaus plovimo ji reikia sureguliuoti.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
šandien pasižiurėjau tai greičiausiai didelius apsukus laiko dėl to kad, kur eina nuo cilindro du vambzdeliai nežinau kaip vadinasi ir susijungia su karbiratoriumi tai tas vambzdelis yra skiles taigi reiks pakeisti
Pauliukas rašė:šandien pasižiurėjau tai greičiausiai didelius apsukus laiko dėl to kad, kur eina nuo cilindro du vambzdeliai nežinau kaip vadinasi ir susijungia su karbiratoriumi tai tas vambzdelis yra skiles taigi reiks pakeisti
Tas vmzdelis vadinasi isiurbimo kolektorius
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.