Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Užmatytas eksponatas #1
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
Zilvinas
- Forumietis

- Pranešimai: 48
- Užsiregistravo: 01 Rgp 2006, 22:51
- Miestas: Vilnius
-
Gintukas
- Forumietis

- Pranešimai: 4780
- Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47
-
gazas69
- Forumietis

- Pranešimai: 479
- Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 18:32
- Miestas: Biržai
-
WANDERER
- Forumietis

- Pranešimai: 4227
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
-
WANDERER
- Forumietis

- Pranešimai: 4227
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Šiomis dienomis Vilniaus, Kauno bei Klaipėdos gyventojai turėjo retą progą paganyti akis į egzotiškas ir senas ratuotas brangenybes. Mūsų šalies keliais ketvirtą kartą riedėjo garsiajame Vokietijos pirklių mieste Liubeke startavęs antikvarinių automobilių ralis „Schwarzhaupter Rally'2009“.
Pirmasis ralis senųjų Hanzos pirklių keliais vyko 2002-ųjų pavasarį. Sugalvoję tokį renginio leitmotyvą iš aktyvios veiklos versle pasitraukęs būrelis Vokietijos automobilių kolekcininkų, kelionę Baltijos jūros pakrantėje išsibarsčiusiomis valstybėmis nuo to laiko rengia kas dvejus metus.
Šįkart „Schwarzhaupter Rally“ maršrutas driekiasi per Klaipėdą, Kaliningradą, Kauną, Vilnių, Kernavę, Aukštaitijos nacionalinį parką, Palūšę, Daugpilį, Rygą ir Taliną. Rytinę Baltijos pakramtę keltais pasiekę žygio dalyviai namo savo automobilius taip pat plukdys jūra. Ralio organizatoriai pripažino, kad nors tokio pobūdžio žygiai antikvariniais automobiliais yra pasiturinčių žmonių privilegija, sunkmetis pakoregavo ir jų planus. Todėl šiųmetinėje ekspedicijoje tėra 11 senovinių ratuočių, kurių šeimininkai gyvena Šveicarijoje, Austrijoje ir Vokietijoje. Deja, visų jų pamatyti vienoje vietoje nepavyko, nes pakeliui į tarpinį finišą Vilniuje - „Litexpo“ rūmuose pristatytą Stasio Brundzos senovinių automobilių ekspoziciją - dalis vokiečių sugebėjo paklysti sostinės prieigose ir galų gale nuvažiavo į jiems rezervuotus viešbučius.
Tarp šešių „Litexpo“ pasiekusių ekipažų daugiausia dėmesio sulaukė prieškario laikais pagamintas „Audi“ prosenelis „Horsch“ ir pora nedaug jaunesnių „Mercedes Benz“ kabrioletų. Kolonoje taip pat važiavo keletas „Volkswagen“ „vabalų“ bei milžiniškas amerikinis „Cadillac“ markės limuzinas. Brangiausias ir egzotiškiausias ralio automobilis, kurio, deja, taip ir neteko pamatyti gyvai - „Aston Martin DB5 Convertible“. Ralio taisyklės numato, kad žygyje gali dalyvauti ne jaunesni, kaip 1970-ųjų metų laidos automobiliai.
Lietuvoje ralio „Schwarzhaupter Rallye'2009“ dalyvius globoti apsiėmęs vienas automobilių verslo pionierių ir retromobilių kolekcininkų S.Brundza pasakojo, kad tokie renginiai dažnai būna rimtu išbandymu ne tik technikai bet jų šeimininkams. Pavyzdžiui, važiuojant per lietų keliautojams neretai tenka peršlapti iki paskutinio siūlo.
Be to, greta pramogos ir turiningo laisvalaikio, tokių renginių dalyviai dažnai dalyvauja įvairios labdaros akcijose, rengia susitikimus su verslo bendruomenių lyderiais ir pan. Kaip tik dėl šių priežasčių senovinių mašinų raliai visada sulaukia nemažo atgarsio visuose jo dalyvių aplankytose miestuose ir miesteliuose.
"vilniaus diena"
Pirmasis ralis senųjų Hanzos pirklių keliais vyko 2002-ųjų pavasarį. Sugalvoję tokį renginio leitmotyvą iš aktyvios veiklos versle pasitraukęs būrelis Vokietijos automobilių kolekcininkų, kelionę Baltijos jūros pakrantėje išsibarsčiusiomis valstybėmis nuo to laiko rengia kas dvejus metus.
Šįkart „Schwarzhaupter Rally“ maršrutas driekiasi per Klaipėdą, Kaliningradą, Kauną, Vilnių, Kernavę, Aukštaitijos nacionalinį parką, Palūšę, Daugpilį, Rygą ir Taliną. Rytinę Baltijos pakramtę keltais pasiekę žygio dalyviai namo savo automobilius taip pat plukdys jūra. Ralio organizatoriai pripažino, kad nors tokio pobūdžio žygiai antikvariniais automobiliais yra pasiturinčių žmonių privilegija, sunkmetis pakoregavo ir jų planus. Todėl šiųmetinėje ekspedicijoje tėra 11 senovinių ratuočių, kurių šeimininkai gyvena Šveicarijoje, Austrijoje ir Vokietijoje. Deja, visų jų pamatyti vienoje vietoje nepavyko, nes pakeliui į tarpinį finišą Vilniuje - „Litexpo“ rūmuose pristatytą Stasio Brundzos senovinių automobilių ekspoziciją - dalis vokiečių sugebėjo paklysti sostinės prieigose ir galų gale nuvažiavo į jiems rezervuotus viešbučius.
Tarp šešių „Litexpo“ pasiekusių ekipažų daugiausia dėmesio sulaukė prieškario laikais pagamintas „Audi“ prosenelis „Horsch“ ir pora nedaug jaunesnių „Mercedes Benz“ kabrioletų. Kolonoje taip pat važiavo keletas „Volkswagen“ „vabalų“ bei milžiniškas amerikinis „Cadillac“ markės limuzinas. Brangiausias ir egzotiškiausias ralio automobilis, kurio, deja, taip ir neteko pamatyti gyvai - „Aston Martin DB5 Convertible“. Ralio taisyklės numato, kad žygyje gali dalyvauti ne jaunesni, kaip 1970-ųjų metų laidos automobiliai.
Lietuvoje ralio „Schwarzhaupter Rallye'2009“ dalyvius globoti apsiėmęs vienas automobilių verslo pionierių ir retromobilių kolekcininkų S.Brundza pasakojo, kad tokie renginiai dažnai būna rimtu išbandymu ne tik technikai bet jų šeimininkams. Pavyzdžiui, važiuojant per lietų keliautojams neretai tenka peršlapti iki paskutinio siūlo.
Be to, greta pramogos ir turiningo laisvalaikio, tokių renginių dalyviai dažnai dalyvauja įvairios labdaros akcijose, rengia susitikimus su verslo bendruomenių lyderiais ir pan. Kaip tik dėl šių priežasčių senovinių mašinų raliai visada sulaukia nemažo atgarsio visuose jo dalyvių aplankytose miestuose ir miesteliuose.
"vilniaus diena"
-
mariussta
- Forumietis

- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
Savaitgalį teko būti Jūrmaloje,Amerikietiškų automobilių susitikime.Važiuojant užmačiau štai tokį eksponatą.Manau Ramzis ir visas 'Retromobile' kolektyvas neliks abejingi,įdomu kiek jis kainuoja?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius