Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Buick Super 50 1947 convertible

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
viktoras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 983
Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Standartinė viktoras »

Jaroslav rašė:
ViR2 rašė:Atsiprasau, kad vagiu tema bet noretau paaklaust :) o kur konkrechiau vezhat i lenkija? ten paruoshia ar pachiam jau tai atlikt tenka?
nieko nereikia paruosti, palikai ir viskas ,imone Kromet Bialystoke
aina sau. Siaip patys bialystokeciai nelabai apie imone atsiliepdavo, sake, kad veza kazkur prie Poznanes. O cia matau visai geras darbas.
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Galbut gero stovio detales buvo ir mazai paruosimo reikejo, nes kur su paruosimu reikia daugiau padirbeti, ju atliktu darbu kokybe labai nekokia...
Vartotojo avataras
viktoras
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 983
Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Standartinė viktoras »

TVR rašė:Galbut gero stovio detales buvo ir mazai paruosimo reikejo, nes kur su paruosimu reikia daugiau padirbeti, ju atliktu darbu kokybe labai nekokia...
hmmm, islindo yla is maiso... nes Bialystoko geografine padetis ir kaina mane sujaudino :). Jau ruosiausi savo Moskwituko chromus vezt :roll:
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
Greitizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 286
Užsiregistravo: 02 Bal 2004, 13:29
Miestas: Panevezys-Vilnius

Standartinė Greitizz »

TVR rašė:Galbut gero stovio detales buvo ir mazai paruosimo reikejo, nes kur su paruosimu reikia daugiau padirbeti, ju atliktu darbu kokybe labai nekokia...
na šiaip pažiūrėjus į chromą prieš chromavimą, tai neatrodo, kad jis buvo geros būklės, kai kurios detales, taip bet pvz kaip galinis bamperis.
Jawistas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1386
Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
Miestas: Miestas nepridėtas

Standartinė Jawistas »

Kiek apžiūrėjau viska tai manau idielesnio varianto nelabai kasir padarytų...
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Na detales visos buvo nekokio stovio,ne tik bamperiai,bet as kokybe patenkintas,bamperiai galima sakyti idealiai padaryti.Prie kai kuriu smulkiu detaliu galima prisikabinti,bet.....Vezti kazkur i Poznane tai toli,o cia vietoj.Yra dar viena imone Bialystoke kuri daro vokieciams pagrinde chroma, ten pvz kaip mano bamperis kainuoja apie 500-700 euru,kokybe kai man pasake nepriekaistinga,bet kam moketi daugiau jei cia gerai padare.

P.S. o kas sako kad nuo to nukencia Lietuvos ekonomika, tegul veza savo chromus i galvanta :lol:
Jawistas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1386
Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
Miestas: Miestas nepridėtas

Standartinė Jawistas »

Jaroslav rašė:Na detales visos buvo nekokio stovio,ne tik bamperiai,bet as kokybe patenkintas,bamperiai galima sakyti idealiai padaryti.Prie kai kuriu smulkiu detaliu galima prisikabinti,bet.....Vezti kazkur i Poznane tai toli,o cia vietoj.Yra dar viena imone Bialystoke kuri daro vokieciams pagrinde chroma, ten pvz kaip mano bamperis kainuoja apie 500-700 euru,kokybe kai man pasake nepriekaistinga,bet kam moketi daugiau jei cia gerai padare.

P.S. o kas sako kad nuo to nukencia Lietuvos ekonomika, tegul veza savo chromus i galvanta :lol:
Na kokybės tikrai užtenka.Ir žadu ir aš vešti į ten chromuoti detales,nes tikrai kokybė gera,o kaina dar geresnė.O dėl ekonomikos tai pati valstybė kalta yra,pati sau daro bloga,padarytų kainas tokias kaip ten ir niekas niekur neveštų ir niekur nevažiuotų pirkti maisto prekių.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

As parasiau komentara apie tai kaip jie atliko savo darbus is visu pateiktu detaliu tik viena ideliai sugebejo padaryt. Del kainos derybu nebuvo, tai negalima sakyti, kad taupydami broko pridare. Tad gaunasi vos ne sekmes dalykas...
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

TVR rašė:As parasiau komentara apie tai kaip jie atliko savo darbus is visu pateiktu detaliu tik viena ideliai sugebejo padaryt. Del kainos derybu nebuvo, tai negalima sakyti, kad taupydami broko pridare. Tad gaunasi vos ne sekmes dalykas...

is mano 12 detaliu (neskaiciuojant bamperiu), galima sakyti 2 padare nelabai (bet buvo sulankstytos ir kiauros).Priekiniu zibintu chromai buvo baisiai palankstyti,jei rasiu nuotrauka idesiu, o rezultatas - kaip nauji :!:
Vartotojo avataras
XJ6
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: 11 Lie 2008, 23:27
Miestas: Alytus

Standartinė XJ6 »

cia apie kokybes smulkmenas, gali komentuot tik paciupinejus, o is nuotrauku, tai viskas graziai blizga ir tiek :-)
Jaguar XJ 6 4.2L 78m. 2s.
Jaguar XJ 6 4.2L 82m. 3s.
Jaguar XJ 6 4.2L 85m. 3s.