Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje
Moderatorius:Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
ZIS-Sport, 1939m. Pagal savo temperamenta varžesi su tokiais tuometiniais kelių automobiliais kaip Betley ir Mercedes. ZIS-Sport buvo specialiai sukurtas kazkokiam komjaunimo jubiliejui. Automobilio šasi buvo paimta iš ZIS-101A. Variklis buvo 6 litrų, 8 cilindrų vienoj eilėj ir forsuotas iki 141 AG ! 1940m. per bandymus išvystė 162 km/h greitį. Tai buvo rimtas rodiklis tam laikmečiui. Buvo pagamintas kiek žinau tik 1 egzempliorius.
Po karo jis ilgus metus rūdijo ZIS'o gamyklos užkampyje, o paskui jį nurašė į metalo laužą (([/img]
jonny rašė:ZIS-Sport, 1939m. Pagal savo temperamenta varžesi su tokiais tuometiniais kelių automobiliais kaip Betley ir Mercedes. ZIS-Sport buvo specialiai sukurtas kazkokiam komjaunimo jubiliejui. Automobilio šasi buvo paimta iš ZIS-101A. Variklis buvo 6 litrų, 8 cilindrų vienoj eilėj ir forsuotas iki 141 AG ! 1940m. per bandymus išvystė 162 km/h greitį. Tai buvo rimtas rodiklis tam laikmečiui. Buvo pagamintas kiek žinau tik 1 egzempliorius.
Po karo jis ilgus metus rūdijo ZIS'o gamyklos užkampyje, o paskui jį nurašė į metalo laužą (([/img]
Paulius43 rašė:del liudnos pabaigos, tai panasi buna ir vakaruose, aisku, seniaui budavo, dabar visokius eksperimentus jau saugo
o seniau sunaikintus atkurineja, kaip padare MB su savo bolidų transporterių, nepamenu tikslaus modelio, bet tikrai tikiu , kad jį turi savo modelių kolekcijoje.
Paskutinį kartą redagavo Djorge 04 Gru 2004, 14:36, redaguota 1 kartą(us).
jonny rašė:ZIS-Sport, 1939m. Pagal savo temperamenta varžesi su tokiais tuometiniais kelių automobiliais kaip Betley ir Mercedes. ZIS-Sport buvo specialiai sukurtas kazkokiam komjaunimo jubiliejui. Automobilio šasi buvo paimta iš ZIS-101A. Variklis buvo 6 litrų, 8 cilindrų vienoj eilėj ir forsuotas iki 141 AG ! 1940m. per bandymus išvystė 162 km/h greitį. Tai buvo rimtas rodiklis tam laikmečiui. Buvo pagamintas kiek žinau tik 1 egzempliorius.
Po karo jis ilgus metus rūdijo ZIS'o gamyklos užkampyje, o paskui jį nurašė į metalo laužą (([/img]
Taip, sutinku. Nuo standartinio skyrėsi ir tuo, kad: forsuoto variklio galia padidėjo 20 procentų, buvo vakuminis stabdžių stiprintuvas, visų ratų priklausoma pakaba su hidrauliniais amortizatoriais ir specialios greituminės padangos. Tikslesnis variklio tūris - 6020cm, buvo tik trys pavaros... Tai jis atrodė iš priekio...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo GINTIL 04 Gru 2004, 21:06, redaguota 1 kartą(us).
Paulius43 rašė:del liudnos pabaigos, tai panasi buna ir vakaruose, aisku, seniaui budavo, dabar visokius eksperimentus jau saugo
o seniau sunaikintus atkurineja, kaip padare MB su savo bolidų transporterių, nepamenu tikslaus modelio, bet tikrai tikiu , kad jį turi savo modelių kolekcijoje.
Ta ir turejau omenyje Ten MB Renntransporter tiesiog...
jonny rašė:Ne maziau įspūdingas buvo ir 1951 ZIS-112. Vienintelis egzempliorius taip pat nesulaukė mūsų dienų
A sitas Buick "le Sabre" klonas, labai ispudingas avia dizainas, bet kazin ar buvo vienintelis? Yra nuotrauku su "hard topu" ir be stogo, negi tai ta pati masina?
Iš pradžių jis buvo su nuimamu kietu stogu, bet per lenktynes trūkdavo kokpite oro tai kad vairuotojas nenudustų jo atsisakė. Ir dar bazę visu metru sutrumpino