Sveiki, turiu emka. Noreciau jusu paklausti del karburatoriu ir apskritai viso variklio darbo reguliavimo. Kuriasi tesiog idealiai ar salta ar karsta vos palietus kojele, be jokiu pumpavimu ar gazo sukinejimu. Is karto ryte ijungi degima letai nuleidi koje ir dirba. Taciau vaziuojant kazkaip atrodo, kad vienas cilindras nenori dirbt mazomis apsukomis, jauciasi vibracija. Pasukus gazo rankena daugiau bedos dingsta, atsiranda trauka, digsta vibracija ir variklio garsas pasidaro grazesnis.
Taip pat dar vienas klausimas. Variklio zvakes juodos kaip smala, labai stipriai apaglejusios, nuvalius po kiek laiko vel tas pats.
Is anksto aciu uz atsakymus.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
K-750 Variklio Reguliavimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 05 Bal 2007, 00:30
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 01 Bal 2009, 14:07
- Miestas: Kaunas
del zvakiu: http://www.autoera.lt/Zvakiu-veideliai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 99
- Užsiregistravo: 14 Bir 2009, 16:08
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
O tradicinis karbiuratorių reguliavimo būdas netinka?
Nuleidi apsukas, su mišinio riebumo suki taip, kad būtų aukščiausios, kokias pasiekia (neliečiant gazo), tada vėl sumažini, vėl su mišinio bandai kuo daugiau kad suktųs padaryt. Ir kai jau nebekyla apsukos, tada mišinys sureguliuotas. Visą tą reikia daryt po vieną veikiantį cilindrą (nuo kito nuimt pypkę berods reikia).
Vienodas laisvas, kažkur skaičiau, reguliuot reikia taip: Keli ant kojos, vedi, meti ketvirtą bėgį, po vieną pypkę nuimdamas susukinėji laisvas, kad ant kiekvieno cilindro veikiant rodytų po 60kmh. Tiesa, nežinau kiek kaškėj bėgių ir ar spydo trosas ne ant priekinio rato, bet tai tikrai iš kažkurio opozito knygos ištraukta. Jei bėgių mažiau, tiesiog vienodą greitį, išminant sankabą ir patikrinant ar ne per greit laisvom sukas
Nuleidi apsukas, su mišinio riebumo suki taip, kad būtų aukščiausios, kokias pasiekia (neliečiant gazo), tada vėl sumažini, vėl su mišinio bandai kuo daugiau kad suktųs padaryt. Ir kai jau nebekyla apsukos, tada mišinys sureguliuotas. Visą tą reikia daryt po vieną veikiantį cilindrą (nuo kito nuimt pypkę berods reikia).
Vienodas laisvas, kažkur skaičiau, reguliuot reikia taip: Keli ant kojos, vedi, meti ketvirtą bėgį, po vieną pypkę nuimdamas susukinėji laisvas, kad ant kiekvieno cilindro veikiant rodytų po 60kmh. Tiesa, nežinau kiek kaškėj bėgių ir ar spydo trosas ne ant priekinio rato, bet tai tikrai iš kažkurio opozito knygos ištraukta. Jei bėgių mažiau, tiesiog vienodą greitį, išminant sankabą ir patikrinant ar ne per greit laisvom sukas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 92
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
- Miestas: Vilnius
Sveikas,
Kuro mišinį ir karbiuratorių sinchronizavimą reikia sureguliuot - forume tikrai buvo literatūros zip-as apie K750 eksploatavimą, nebent rusiškai neskaitai. Svarbu ir aplamai kokias žvakes naudoji, aš dabar su NGK važinėju- žymiai geriau nei A11 atseit rusiškos. Pasitikrink ir ar laidai kur nemuša į korpusą ir pypkė nepramušta.
Sėkmės.
Kuro mišinį ir karbiuratorių sinchronizavimą reikia sureguliuot - forume tikrai buvo literatūros zip-as apie K750 eksploatavimą, nebent rusiškai neskaitai. Svarbu ir aplamai kokias žvakes naudoji, aš dabar su NGK važinėju- žymiai geriau nei A11 atseit rusiškos. Pasitikrink ir ar laidai kur nemuša į korpusą ir pypkė nepramušta.
Sėkmės.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Del rusisku zvakiu 100% pritariu kad mest lauk.Nemo rašė:Sveikas,
Kuro mišinį ir karbiuratorių sinchronizavimą reikia sureguliuot - forume tikrai buvo literatūros zip-as apie K750 eksploatavimą, nebent rusiškai neskaitai. Svarbu ir aplamai kokias žvakes naudoji, aš dabar su NGK važinėju- žymiai geriau nei A11 atseit rusiškos. Pasitikrink ir ar laidai kur nemuša į korpusą ir pypkė nepramušta.
Sėkmės.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Jei tos senosios juodu oksiduotu korpusu ir keramine dalim konusine be griovelių, tai sako jos tikrai geros. Visa kita, o ypač kur jau ne sssr gamybos, tikrai šuds, o atsimenu kai turguj ieškojau pakaitalo A11, tai visi skėsčiojo rankom, kad "labai karšta ir su importinėm sunku, gal tau originalas A11 tiktų?"
-
- Forumietis
- Pranešimai: 42
- Užsiregistravo: 05 Bal 2007, 00:30
Rusiskai neskaitau. Zvakes naujos BRISK cia cekiskos turbut, laidai ir pypkes irgi nauji.
Vakar buvau truputi prasidrekst tai pamaciau toki dalyka kad kai uzsilo gerai tai pradejo variklis dirbt kaip laikrodis, nei nieks neissiderina nieko tesiog idealiai net apsukos nesokineja. Bet pastebejau toki dalyka kad uzsigazuoja toks jausmas kad kuro trukto nors bake dar daug jo yra. Pas mane ant kiekvieno karbo yra bendzino filtriukai tie mazi tokie ar negali but toks dalykas kad jie siek tiek trugdo kuro padavima? Nes pvz uzsigazuoja sankaba paspaudi palauki truputi ant laisvu padirba ir vel viskas ok.
O del tu 60km/h ant laisvu tai cia nežinau. ten duok dieve 15 - 20 rodo. vakar 70 - 80 buvau paspaudes tai garsas kaip Suzuki Hayabusa gavos
Isvis tie begiai tokie trumpi kad eina peklon. pirmas begis tai gal 5km/h ir reikia jungt antra iskart. Isvis kai vazineju tai tik 4 begiu
Vakar buvau truputi prasidrekst tai pamaciau toki dalyka kad kai uzsilo gerai tai pradejo variklis dirbt kaip laikrodis, nei nieks neissiderina nieko tesiog idealiai net apsukos nesokineja. Bet pastebejau toki dalyka kad uzsigazuoja toks jausmas kad kuro trukto nors bake dar daug jo yra. Pas mane ant kiekvieno karbo yra bendzino filtriukai tie mazi tokie ar negali but toks dalykas kad jie siek tiek trugdo kuro padavima? Nes pvz uzsigazuoja sankaba paspaudi palauki truputi ant laisvu padirba ir vel viskas ok.
O del tu 60km/h ant laisvu tai cia nežinau. ten duok dieve 15 - 20 rodo. vakar 70 - 80 buvau paspaudes tai garsas kaip Suzuki Hayabusa gavos



-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas