Parsivežiau iš Švedijos, kelionė buvo ilga 2000+ km. bet.... Tiesa sakant ieškojau 180 (bullet) bet atradęs tokį nešlifuotą perlą viską mečiau ir nuskubėjau... (net sapnuoti nedrįsau kad tokį rasiu)
Skardų ten padaryti teks daug, žmogelis kuris apsiėmė virinti jau laksto už galvos susiėmęs

Lentos bagažinėje sausos, o vat skardos nebėra, net nesuprantu kaip taip gali būti...
Nuotraukas padarysiu, būtinai, kaip sakai, visais kampais, nes dabar nufotografavau tik bendram vaizdui.
Dabar ko tikrai noriu, tai pamatyti tokį pat tik gyvą automobilį, nes galinis bamperis pritvirtintas metalo plokštėmis prie kėbulo, nes apačia nupuvus, tad toks sveikas noras išsiaiškinti kaip ten viskas turi būti.
Dar trūksta gale vidinės durų rankenėlė, galinio stopo stikliuko ir buvo keistas vienos faros stiklas, tad reikėtų susirasti stiklą arba du vienodus... Dar yra kažkoks laikiklis išorėje, spėju veidrodžiui.
Mašina stovėjo 30+ metų, dar yra išlikę dokumentai apie 63m. eitą technikinę
Apie chromavimą jau prisiskaičiau forume, o vat ar reikia ardyti variklį? Nes akumą idėjau,suka normaliai, kibirkštis yra, tik benzas iš bako nepatenka... Posūkiai irgi veikia tokios afigienos vėliavėlės iššoka
Dar toks galbūt kvailas bet natūralus klausimas: ar protinga nuvalius, suvirinus ir ištiesinus skardas vežti jas cinkuoti, ar kaip kitaip ypatingai paruošti kad ateityje neišslystų rūdys...? Supraskit mane, vienintelis mano remontuotas automobilis buvo opel vectra, kuriam į slenksčius pripurškiau makroflekso, po to dėjau špakliaus ir uždažiau.

MB 170VA 1950m.