Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki, gal kas galetu pamacit as po truputi restauruoju savo rygute ir pradejau nuo variklio, zodziu atsukiau visus varztus kad skirti varikli bet niekaip nesugebejau nuimti tu dvieju dantraciu kurie gyvena po sankabos dangeteliu (atsiprasau bet nežinau dar jokiu terminiu nu zalias dar ant sito), tada apsigalvojau suejau viska atgal ir nusprendziau pakeisti zieus kurie buvo prikepe, taigi vienas "didelis meistras sake kad galima isvalius tarpelius ziedams ant stumoklio prie kurio jie buvo prikepe galima deti naujus taiigi pravaliau sudejau nelabai naujus ziedus pagal mane ju tarpelis idejus i cilinda biski mazokas, tagi viska sudejau ir man atrode kad labai jau sunkei ta variklis sukasi anksciau issukus vake galmejo lengvai su pirstai zvaigze pasukti o dbr gan sunkiai. labai i galva neimiau ir sukroviau ant reme uzsikurt uzsikure is puse rato apsukimo bet traukt visiskai netauke vos kaip sako savu chodu eina puse valandos pastumdzius pradejo lyg ir traukti tai nuvazevau 3km per puse valandos ir kaip reikejo grizt tai 2km begau kartu su ja nes ji tik papsi ir daugiau nieko kol motoriukas gerokai uzkaito ir pradejo traukti, tai kokia cia liga jusu nuomone gali buti, man rodos viska labai nuosekliai isdestes busiu ir dar vienas klausimelis norint padaryti pilna kapitalini variklio remonta ka jame reiktu pakeisti ?
Pilnas kapitalinis tai yra sutvarkymas iš pagrindų, nepaliekant jokių nedadielkų. T.y. visi guoliai (šiuo atveju jie 4) patikrinami ir prireikus keičiami, alkūninis velenas, jei kliba švaistiklis aukštyn žemyn, tvarkomas arba keičiamas, keičiama grupė (pirštas, stumas, žiedai, pagal remontą prišveičiamas cilindras). Toliau reik žiūrėt kas neveikia gerai. Jei sudilę kontaktai, keičiami. Sankabos diskatorius ir tos kaladėlės gali būti prie pabaigos. Rekomenduoju pasikeisti ir varančią žvaigždutę kartu su grandine (dažniausiai niekas ten dėmesio nekreipia ir būna viskas smarkiai išsitampę ir išdilę). Na, turbūt naujos tarpinės, žvakė ir laidas akivaizdu.
Tom žvaigždutėm yra nuimti specialus sjomnikas. Kažkada iš vieno žmogaus buvau pasiskolinęs. Pagamino man jo kopiją tekintojas, bet reikia užgrūdinti, guli kažkur dirbtuvėse. Bet kiti sako nusitraukia ir be jo, atsuktuvais ir plaktuku. Realiai be sjomniko man pavyko nuimti tik žvaigždutę.
na jei tik bėgant papsi, tai kompresijos kaip ir apskritas nuliukas. Šiaip kiek žinau nauji žiedai į nešlifuotą cilindrą - kaip nabašnikui žvakė - gražu bet nepadeda
Ir aplamai jei jau kažką darai, tai padaryk iki galo..
o as galiu pasakyti jei ziedus ikisi i slifuota tai galesi taip pat sekmingai greitai ir keisti vel.Cia vyrukai tai ne keturtaktis variklis ir ne kazkoks super sportinis, paziurek jei nera kantelio virsutinej cilindro daly, tai imk ziedus pagal tarpely koks priklauso ir truputuka sakau truputuka, koki 0,05mm mazesni, kai darysi "apkatke" vaziuok ramiai ne pilnu gazu ir retkarciais duok pilna gaza trumpu atstumu, kad variklis "neuzsisedetu", siaip nežinau ar motorinkai padetu, bet deltu ir kitu mopedu varikliams pededavo truputy padidinti ismetimo anga, i virsu apie 2mm i apacia apie 1mm bet cia jau eksperimentai. Siaip tavo simptomai labai panasus i degimo problema, pas mane buvo ryga kuri sunkiai vesdavos bet eidavo 70km/h tarpelis degimo budavo apie 2-3mm, cia taip pat buvo surasta eksperimentavimo budu.
Dar klausimelis koks pas taves degimas, turbut ne nuo traktoriaus primontuotas toks "nesamone" prie sono, nes jei taip sveisk ji is karto pro sona, nu sekmes, jei ka klausk.
1978 Ford Taunus 2,8i Ghia
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
Bonderas rašė:o as galiu pasakyti jei ziedus ikisi i slifuota tai galesi taip pat sekmingai greitai ir keisti vel.Cia vyrukai tai ne keturtaktis variklis ir ne kazkoks super sportinis, paziurek jei nera kantelio virsutinej cilindro daly, tai imk ziedus pagal tarpely koks priklauso ir truputuka sakau truputuka, koki 0,05mm mazesni, kai darysi "apkatke" vaziuok ramiai ne pilnu gazu ir retkarciais duok pilna gaza trumpu atstumu, kad variklis "neuzsisedetu", siaip nežinau ar motorinkai padetu, bet deltu ir kitu mopedu varikliams pededavo truputy padidinti ismetimo anga, i virsu apie 2mm i apacia apie 1mm bet cia jau eksperimentai. Siaip tavo simptomai labai panasus i degimo problema, pas mane buvo ryga kuri sunkiai vesdavos bet eidavo 70km/h tarpelis degimo budavo apie 2-3mm, cia taip pat buvo surasta eksperimentavimo budu.
Dar klausimelis koks pas taves degimas, turbut ne nuo traktoriaus primontuotas toks "nesamone" prie sono, nes jei taip sveisk ji is karto pro sona, nu sekmes, jei ka klausk.
Čia jau kažkas mistiško-Ryga gali važiuoti 70km/h?Ar čia tik pas tave toks vienetinis modelis su tokiomis galimybėmis maksimaliam greičiui?
Bonderas rašė:o as galiu pasakyti jei ziedus ikisi i slifuota tai galesi taip pat sekmingai greitai ir keisti vel.Cia vyrukai tai ne keturtaktis variklis ir ne kazkoks super sportinis, paziurek jei nera kantelio virsutinej cilindro daly, tai imk ziedus pagal tarpely koks priklauso ir truputuka sakau truputuka, koki 0,05mm mazesni, kai darysi "apkatke" vaziuok ramiai ne pilnu gazu ir retkarciais duok pilna gaza trumpu atstumu, kad variklis "neuzsisedetu", siaip nežinau ar motorinkai padetu, bet deltu ir kitu mopedu varikliams pededavo truputy padidinti ismetimo anga, i virsu apie 2mm i apacia apie 1mm bet cia jau eksperimentai. Siaip tavo simptomai labai panasus i degimo problema, pas mane buvo ryga kuri sunkiai vesdavos bet eidavo 70km/h tarpelis degimo budavo apie 2-3mm, cia taip pat buvo surasta eksperimentavimo budu.
Dar klausimelis koks pas taves degimas, turbut ne nuo traktoriaus primontuotas toks "nesamone" prie sono, nes jei taip sveisk ji is karto pro sona, nu sekmes, jei ka klausk.
Čia jau kažkas mistiško-Ryga gali važiuoti 70km/h?Ar čia tik pas tave toks vienetinis modelis su tokiomis galimybėmis maksimaliam greičiui?
Nu ne, as vaikystej su savo Riga irgi panasius greicio rekordus sturmuodavau. Kaip dabar pagalvoju, juk sveriau iki 50kg
Bonderas rašė:o as galiu pasakyti jei ziedus ikisi i slifuota tai galesi taip pat sekmingai greitai ir keisti vel.Cia vyrukai tai ne keturtaktis variklis ir ne kazkoks super sportinis, paziurek jei nera kantelio virsutinej cilindro daly, tai imk ziedus pagal tarpely koks priklauso ir truputuka sakau truputuka, koki 0,05mm mazesni, kai darysi "apkatke" vaziuok ramiai ne pilnu gazu ir retkarciais duok pilna gaza trumpu atstumu, kad variklis "neuzsisedetu", siaip nežinau ar motorinkai padetu, bet deltu ir kitu mopedu varikliams pededavo truputy padidinti ismetimo anga, i virsu apie 2mm i apacia apie 1mm bet cia jau eksperimentai. Siaip tavo simptomai labai panasus i degimo problema, pas mane buvo ryga kuri sunkiai vesdavos bet eidavo 70km/h tarpelis degimo budavo apie 2-3mm, cia taip pat buvo surasta eksperimentavimo budu.
Dar klausimelis koks pas taves degimas, turbut ne nuo traktoriaus primontuotas toks "nesamone" prie sono, nes jei taip sveisk ji is karto pro sona, nu sekmes, jei ka klausk.
Čia jau kažkas mistiško-Ryga gali važiuoti 70km/h?Ar čia tik pas tave toks vienetinis modelis su tokiomis galimybėmis maksimaliam greičiui?
nieko cia mistisko kai prastumdai ir prastudijuoji visa vasara "birbaliuka" tai taip ir gaunas. Man ne tik su riga, bet ir su delta teko dragint su minsku vienoj eilej
1978 Ford Taunus 2,8i Ghia
1957 M72
Ural-Dniepr konstruojamas laisvalaikiui
Bonderas rašė:nieko cia mistisko kai prastumdai ir prastudijuoji visa vasara "birbaliuka" tai taip ir gaunas. Man ne tik su riga, bet ir su delta teko dragint su minsku vienoj eilej
Su mincku tai gal jau truputi perdedi ,nėra ko lyginti dvieju pavaru ir 4 + dar kubatūros skirtumas